Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:En die BKR blijft vijf jaar staan ook, ondanks dat je het misschien wel in een half jaar bij wijze afbetaalt.
EmptyWords schreef:Nee, betalingsregeling van zorgverzekering staat niet in het bkr
BKR is een krediet registratie. Dus alleen je leningen staan er in. Roodstand op je rekening is ook een lening. Tegenwoordig is je telefoon een lening....
secricible schreef:EmptyWords schreef:Nee, betalingsregeling van zorgverzekering staat niet in het bkr
BKR is een krediet registratie. Dus alleen je leningen staan er in. Roodstand op je rekening is ook een lening. Tegenwoordig is je telefoon een lening....
Maar even heel crue gezegd is het dan verstandiger om een product te kopen, niet te betalen en achteraf een betalingsregeling te vragen, dan vooraf een afspraak te maken om in termijnen te betalen? Of denk ik nu dom?
Es_ther schreef:Ik heb altijd geleerd: niet kopen als je het geld er niet voor hebt.
Ken ook iemand die graag een nieuwe auto wou, maar geen geld voor dat ding had(hij wou een auto voor de status),dus heeft ie de auto op lening gekocht.
EmptyWords schreef:secricible schreef:
Maar even heel crue gezegd is het dan verstandiger om een product te kopen, niet te betalen en achteraf een betalingsregeling te vragen, dan vooraf een afspraak te maken om in termijnen te betalen? Of denk ik nu dom?
Zwart wit gezien zal een betalingsregeling inderdaad niet in het bkr komen en kan het schelen bij het kopen van een huis of een andere lening.
De vraag is of je het op die manier moet willen
EmptyWords schreef:Nee, betalingsregeling van zorgverzekering staat niet in het bkr