Hoe snel seks met vriendje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:33

zillionke schreef:
Dit omdat ik sinds kort een vriendje hebt of nou ja het is nog niet officieel volgens hem is het pas officieel als we seks hebben gehad.

Je moet niets, het komt op mij een beetje over alsof hij je onder druk wilt zetten.
We hebben pas verkering als we seks hebben gehad en eerder niet. Beetje vreemd.
Vrijen met iemand is bijzonder, daar moet je je prettig bij voelen en vertrouwd, dat is niet iets wat je met iedereen zomaar even doet.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:37

zillionke schreef:
Ik heb bij de dates soms ook heel erg het gevoel dat hij heel erg gehaast is dat terwijl ik zelf nog maagd ben.. En nog niet zo veel ervaring heb. En stiekem schrikt mij dat wel af. Maar aan de andere kant hij is wel knap en sweet. En heel je leven maagd zijn is ook niet alles. ;( :P

Het lijkt er op alsof hij wilt kunnen scoren, zo van weer een van haar maagdelijkheid afgeholpen.

Je hele leven maagd blijven is wat overdreven, als een vriendje echt om je geeft zal hij er geen problemen mee hebben als de seks nog even op zich laat wachten. Iemand die je er toe dwingt of met woorden onder druk zet is niet een persoon die aan een ander denkt maar alleen aan zichzelf en of hij wel aan zijn trekken komt.

Schuur_

Re: seks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:46

Meid, wacht een paar maandjes en kijk of die jongen jou nog zo leuk vind en andersom. Zeker met jouw voorgaande topics in het achterhoofd denk ik: doe het rustig, je bent zo gefocused op een vriendje en 'erbij' horen dat je mss sneller gaat als je echt zou willen.

Zelf was ik 17 en een half jaar samen met mijn eerste vriend voor we er aan begonnen. Met enorm veel respect en liefde naar elkaar toe. Hoewel we al jaren niet meer samen zijn en zelfs geen contact met elkaar hebben denk ik er nog met een warm gevoel aan terug.

Die jongen van jou weet precies wat die moet zeggen om jou zo ver te krijgen, nl seks en anders is het niet officieel... Sorry maar dat is echt absurd. Je hoeft geen seks te hebben om een echte relatie uit te bouwen, het hoort erbij en is leuk maar that's it

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:48

TS Laat je niet opjagen, als je twijfelt niet doen.
Je wilt toch niet spijt hebben van de eerste keer omdat jou "vriendje" vond dat jullie relatie pas officieel is als je seks hebt. Je kan ook prima een relatie hebben zonder seks.
Ik vind het een hele erge afknapper als een man alleen maar aan seks kan denken en dat het belangrijkste in een relatie vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:49

zillionke schreef:
xPabloBokt schreef:
Ik trek mijn wenkbrauwen al heel hoog op als die jongen het niet officieel wil noemen/maken voordat hij "erop mag".

Als ik jou was zou ik heel hard rechtsomkeert maken en het afkappen :+

Ik heb bij de dates soms ook heel erg het gevoel dat hij heel erg gehaast is dat terwijl ik zelf nog maagd ben.. En nog niet zo veel ervaring heb. En stiekem schrikt mij dat wel af. Maar aan de andere kant hij is wel knap en sweet. En heel je leven maagd zijn is ook niet alles. ;( :P

Meisje, alsjeblieft, uit dit en je OP is duidelijk dat dit niet de jongen is om voor de eerste keer sex mee te hebben.
Het komt erg over alsof hij alleen aan zichzelf denk.
Alsjeblieft, kap ermee en wacht op iemand die ook aan jou gevoelens zal denken :(:)

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:52

Ik ben het met iedereen eens. Echt je moet jezelf nooit laten dwingen tot seks, ook niet als je zelf ook wel een klein beetje nieuwsgierig bent, en zelfs als je bang bent voor eeuwig maagd te blijven.

Probeer heel sterk in je schoenen te komen, wie ben je en wat wil je bereiken in dit leven? Vandaar uit kan je een beslissing nemen over dit vriendje. Is hij jou waard als hij niet kan wachten tot jij er echt klaar voor bent? Seks is zoveel fijner als je je geliefd en gewaardeerd voelt, maar dat is mijn mening. Daarom zeg ik, onderzoek eerst wat jouw normen en waarden zijn voor jezelf. Succes meis!!

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:54

zillionke schreef:
xPabloBokt schreef:
Ik trek mijn wenkbrauwen al heel hoog op als die jongen het niet officieel wil noemen/maken voordat hij "erop mag".

Als ik jou was zou ik heel hard rechtsomkeert maken en het afkappen :+

hoe oud ben je juist? Het gaat er echt niet op neer komen omdat je nu iets wel of niet doet met deze jongen dat je dan 'meer' bent. Ik zou echt niet met deze jongen iets willen doen. Overduidelijk houdt hij alleen maar rekening met wat hij wil als hij met alles zo snel gaat. Luister naar jezelf en wat jij wil, en doe pas wat je wil als jij er jezelf klaar voor voelt

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:55

Dit klinkt voor mij een beetje als het bekende f*ckboy persoon..
Misschien wilt hij gewoon heel graag met jou wat verder gaan, maar voor mij
klinkt dit puur alsof hij uit is op seks en vervolgens jou in de kou laat staan.

Ik zeg niet dat het zo is, misschien is hij een uitzondering, maar zoals je het
beschrijft zegt dit voor mij genoeg.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:57

Ik sluit me aan bij de rest. Zou niet perse meteen dumpen, maar zeker wel wachten. Uit alles blijkt dat je er zelf nog niet zeker bij voelt (en dat is niet erg!).
Een relatie is veel meer dan sex en er is geen termijn waarbinnen het moet gebeuren. Jullie moeten er beiden klaar voor zijn en er een goed gevoel bij hebben.
Mijn eerste relatie heeft 8 maanden geduurd en nee we hebben geen sex gehad. Mijn 2e vriend was 7 jaar ouder maar heeft mij nooit gepusht en had respect voor het feit dat ik wilde wachten.

amigamia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 09:58

Goof schreef:
Ts, iemand die jou chanteert met 'het is pas officieel als we seks hebben' is een eikel. Een hele grote eikel. En hij is jou niet waard.
Er zijn heel veel jongens op de wereld die ook knap en sweet zijn en die jou wel de tijd geven en die het wel officieel willen maken voordat er sex is. Kies er zo 1 en dump deze sukkel.

Dit dus. Ben het helemaal met Goof eens. Geen handvol maar een land vol.

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:01

Seks is niet het fundament van een relatie. Een onderdeel maar het maakt niet de complete relatie. Het feit dat hij begint over moeten vind ik vrij kwalijk. Ik zou bij mezelf dan afvragen of ik daadwerkelijk gewaardeerd word als mijn partner zo op seks focust. Mijn advies is denk goed na over wat jij wil. Wil je de eerste keer met een jongen die een relatie alleen ziet als seks?
Ikzelf had ook helaas met zon type de eerste keer aangepapt. Enige wat ik erover kan zeggen is dat ik spijt heb gehad. Bij mijn verdere relaties was ik degene met ervarig en de andere maagd. Zij waarderde het ontzettend dat ik wachtte totdat zij er klaar voor waren en hen nooit gepushd heb. Het wederzijds vertrouwen maakt het voor beide partijen zoveel beter.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:02

Selina schreef:
Ga nou niet je maagdelijkheid verliezen aan zo'n sukkel. Zoek iemand die jou respecteert anders ga je er geheid spijt van krijgen.

Hier sluit ik me bij aan.
En echt, doe het niet omdat die knul het zo nodig wil!
En dat het anders niet 'officieël' is, is echt de grootste flauwekul.
In welk boek staat dat geschreven dan? Kom nou zeg. Bij zulke types moet je juist ver uit de buurt blijven.

Het valt denk ik vies tegen, hoe 'sweet' hij is.
Als hij echt lief voor je zou zijn zou hij juist niet gaan lopen drammen en jou proberen om te praten voor zoiets belangrijks, denk daar maar eens over na.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:02

Hij mag dan knap zijn, hij is niet "sweet" want dan ben je niet zo'n eikel.
Ik acht de kans reëel dat als hij zijn zin gehad heeft, jij niet meer interessant bent voor hem. :-)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:09

ashley1 schreef:
Selina schreef:
Ga nou niet je maagdelijkheid verliezen aan zo'n sukkel. Zoek iemand die jou respecteert anders ga je er geheid spijt van krijgen.

Hier sluit ik me bij aan.
En echt, doe het niet omdat die knul het zo nodig wil!
En dat het anders niet 'officieël' is, is echt de grootste flauwekul.
In welk boek staat dat geschreven dan? Kom nou zeg. Bij zulke types moet je juist ver uit de buurt blijven.

Het valt denk ik vies tegen, hoe 'sweet' hij is.
Als hij echt lief voor je zou zijn zou hij juist niet gaan lopen drammen en jou proberen om te praten voor zoiets belangrijks, denk daar maar eens over na.

Tuurlijk is ie 'sweet' hij probeert zijn zin te krijgen. Ben benieuwd hoe die is als hij zijn zin niet krijgt. Meid, luister naar je zelf, je gaat er geheid spijt van krijgen als je hem toelaat omdat het anders niet officieel is oid. Ik was eerlijk gezegd gelijk weg. Maar goed, dat ben ik. Luister naar je gevoel!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:10

Knap is alleen het belangrijkste als jij het net zo goed voor de lust doet (dus voor alleen sex)

Voor de rest kan je daar geen relatie op bouwen. Wel op vertrouwen en respect voor elkaar. Vertrouw jij hem en heeft hij respect voor jou? Want zo klinkt het niet

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:20

Eerlijk,ik denk niet dat deze jongen het zo goed met je voorheeft.

Je bent 3 weken samen,hij zegt dat je geen relatie hebt tot dat er seks kwam...
Je zou bij hem blijven slapen en als je hem meedeelt dat je ongesteld bent,heeft hij het plots veel te druk?

Combinatie van deze dingen zouden bij mij toch wat alarmbellen doen afgaan....

Ook het feit dat je hier meerdere topics over opent,wijst toch op enorm veel onzekerheid...
Het juiste moment voor de eerste keer zal altijd spannend zijn,maar daar hoort geen hoop onzekerheid mee samen te vallen.

Je bent 3 weken samen,geen 3 jaar.

Hoe oud ben je zelf TS?

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:21

Selina schreef:

Mijn idee precies!!!

Je kunt maar 1x je maagdelijkheid verliezen, dus doe dit met iemand waar je echt heel erg gek mee/op bent. En niet zomaar de eerste de beste.
Als je later ouder bent zul je dat begrijpen. Het is nl best speciaal.
Ik had het nl ook graag anders gezien nu.
Ik ben zo dom geweest om het te doen, omdat iedereen 'het' al deed.

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:25

Meid doe het niet! Je twijfelt alleen dat is al een goede reden om het niet te doen. Een jongen die zo doet is niet "sweet" een jongen die respect voor je heeft, gek op je is en op je wilt wachten wel.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:27

Vaag topic. Maar zag de TS in een ander topic al iets posten over een ander, dus denk dat het niet meer zo relevant is.
Zijn tinderdates geloof ik.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:28

Ik lees dit topic al even mee. Ts is 18 haal ik uit een ander topic.

Maar alles bij elkaar gecombineerd. Begin er niet aan, dump deze griezel. Huil even uit. Raap jezelf op en ga door met je leven en hoop dat je een leukere knul leert kennen dan een eikel zoals deze. Die is het alleen maar te doen om sex, scoren enz. Een man die echt om je geeft wacht tot jullie er samen aan toe zijn, kan best dat het dan gebeurd zonder dat je het gepland hebt,

Maar mocht je toch zo onverstandig zijn, doe het veilig.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:32

(Zekere je eerste keer) seks zou moeten zijn met iemand waar je al een relatie mee hebt en die van je houdt en waar jij ook van houdt. Absoluut niet iemand die je alleen in bed probeert te krijgen!! Ga er ook alsjeblieft niet slapen

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:32

Wat je doet, moet je zelf weten, maar ik zou als ik jou was de eerste keer sparen voor iemand die het écht waard is en alleen de beste bedoelingen met jou heeft. Niet alleen maar z'n tuinslang ergens in wil hangen. Je bent meer waard dan dat, zoals Goof zegt.

Het is zoveel fijner als je seks hebt met iemand die echt om je geeft en al het geduld van de wereld met je heeft... Moet er niet aan denken om nu seks te moeten hebben met iemand die maar gewoon "z'n ding doet". De onzekerheid alleen al... :n

Edit: en pas op als je daar gaat slapen. Laat je niet dwingen tot dingen die je niet wilt. Slaap bij voorkeur lekker thuis. :)

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:36

TS heeft in een ander topic gezegd dat ze 18 is. Als je 18 bent zou je echt wel zo verstandig moeten zijn om te weten dat dit heel erg fout is!!

Ik zal je even mijn ervaring met zo'n f*ckboy vertellen: Terwijl ik lag te huilen van de pijn tijdens de ontmaagding zei hij: "wacht ff met janken ik ben bijna klaar". Nu ruim 8 jaar later ondervind ik daar nog steeds psychologische gevolgen van wanneer ik intiem met iemand wordt.

TS doe het niet, grote kans dat hij je als oud vuil aan de straat zet zodra die klaar is met zijn zaakje dumpen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:43

Goof schreef:
Ts, iemand die jou chanteert met 'het is pas officieel als we seks hebben' is een eikel. Een hele grote eikel. En hij is jou niet waard.
Er zijn heel veel jongens op de wereld die ook knap en sweet zijn en die jou wel de tijd geven en die het wel officieel willen maken voordat er sex is. Kies er zo 1 en dump deze sukkel.

Precies dit. Had het niet beter kunnen verwoorden.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:45

Sex is een onderdeel van je relatie, en sex maakt niet je relatie!

Ik vind het heel raar dat hij zegt dat de verkering begint op het moment dat de sex begint.
Het lijkt wel een push middel om te zorgen dat je met hem het bed gaat delen.

En wat dan....heb je sex en dan...dan maakt hij het uit. Je voelt je dan vreselijk gebruikt, je voelt je dan misschien dom en naïef. Je bent dan je maagdelijkheid aan iemand kwijt die het niet waard is. En misschien ook je vertrouwen voor een volgende relatie, die misschien wel geduld, begrip en respect heeft voor jou.

Je moet er pas aan beginnen als je er zelf klaar voor bent, het feit dat je de vraag hier al stelt zegt al genoeg dat je het zelf ook apart vind en twijfels hebt.
Een relatie op basis van twijfel en gebaseerd op sex is geen relatie!

Het is heerlijk verliefd te zijn en op die roze wolk te zitten. Maar pas heel goed op, liefde maakt blind. Er is niet voor niks zo'n spreekwoord!
Laat je verstand ook mee doen en niet alleen je hart. Doe geen dingen waar je later heel veel spijt van krijgt. Het is jou leven, jouw lichaam en jouw keuze.

Het is niet leuk en het geeft verdriet om met iemand te breken waar je van houdt. Maar er komt dan een dag dat je er met een glimlach op terug kijkt. En mocht je toch bij hem blijven, als hij ook van jouw houdt, dan kan hij echt wel maanden, een jaar of langer wachten. Maar ik denk dat hij je gebruikt, hij push en chanteert je gewoon. Dit is geen ware liefde, dit is een riool rat.

Mijn persoonlijke mening: Jullie hebben pas drie weken vriendschap, niet eens verkering in zijn ogen. Wil je met iemand sex hebben en je eerste keer delen, waar je geen verkering mee hebt? Je bent toch geen gebruiksartikel, die mogelijk na gebruik wordt gegooid?