lesbisch

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 14:07

Zoek een leuke vriend :D

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 14:11

zillionke schreef:
nynke55 schreef:
Ik heb het idee dat er meer speelt dan alleen deze roddels. Voel je je wel thuis in dit dorp? Heb je er wel vrienden? Of speelt jouw leven zich meer af buiten het dorp?

Nee, ik heb geen vrienden in mijn dorp. Wel een paar vriendinnen buiten mijn dorp.

Dus je valt een beetje buiten de groep. Of je voelt je niet zo verbonden met de groep. Voor de groep is het dan makkelijk om te zeggen dat dat komt omdat jij anders bent. Dan ligt het iiig niet aan hen maar aan jou.

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-17 14:12

Gwahir schreef:
Zoek een leuke vriend :D

Ik ben sinds een week via tinder in aanraking gekomen met een leuke jongen die ik vanavond weer is ga zien. Heb volgende week 3x met hem afgesproken en het klikte meteen :)

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-17 14:13

Jaa nogal, niet dat ik dat erg vind maar laat mij dan gewoon met rust.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 14:31

AlphaDaemon schreef:
@nynke55 ik snap dat je graag gewoon verder wilt gaan en geen aandacht aan de onzin wilt besteden, maar zoals ik al zei: het kan goed dat de opmerkingen door blijven gaan als je ze alleen maar negeert. Want je bent wel lekker makkelijk voor ze op die manier. Je bijt niet terug en ze zien waarschijnlijk wel aan je dat het je irriteert / raakt.

Je hebt gelijk dat het onzin is en je zou je energie er ook niet aan moeten verspillen, maar wie weet gaan ze op deze tour nog wel 3 jaar door.

Ik denk dat dat dit @zillionke moet zijn?

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 14:36

zillionke schreef:
Jaa nogal, niet dat ik dat erg vind maar laat mij dan gewoon met rust.

Als je jezelf buiten de groep plaatst gaan ze over je roddelen. Het is niet leuk, maar zo is het nu eenmaal. Of het nu een dorp is of een bejaardentehuis of een sportclub.

Mensen willen nu eenmaal graag geaccepteerd voelen. Dat geld voor jou, maar ook voor je dorpsgenoten.

AlphaDaemon

Re: lesbisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 14:37

Oh ja sorry, inderdaad de naam verkeerd over getikt :+

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 15:05

Geloof me, ook in jouw dorp zijn mensen die dat geen ene moer uitmaakt en/of daar helemaal niet mee bezig zijn.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 23:55

Vervelend dat dat zo rond blijft gaan. Dat soort geruchten kunnen zo hardnekkig zijn. Gelukkig weten de mensen die er toe doen meestal wel beter. Desondanks heel erg kinderachtig dat er iemand is geweest die dat verhaal de wereld in heeft geholpen! Behalve het negeren kan je niet zo veel vrees ik. Misschien kun je er nog maar het beste om lachen, ze weten niet beter.

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 00:04

ach joh laat ze dat lekker denken, t is geen belediging. ik zie t probleem niet zo eigenlijk?

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 00:24

Dit zegt meer over hen dan over jou en er komt een moment waarop dat duidelijk wordt. Probeer er boven te staan en er vooral niet teveel energie in te steken.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 09:14

Vervelend dat je hier mee zit.
Kennelijk is er weinig nieuws dat ze dit verzonnen gebeuren maar blijven oprakelen.

Mijn man is opgegroeid in een gehucht en werkte in een kroeg bij 2 homo's.
Verhaal ging dat hij ook homo was.
Hij negeerde het gewoon.