Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xDenies schreef:Tegenwoordig zeer ver te vinden.
Goeiemorgen of fijne dag terug zeggen tegen het winkelpersoneel dat z'n best doet.. nop. Schreeuwen en kabaal maken tot 's avonds laat.. met scooters/brommers over de stoep racen in een woonwijk ..
Ik kijk werkelijk waar nergens meer van op. HELAAS.
Of ik ben toe aan mijn hutje op de hei
lovelyfiefy schreef:Helaas is de 'jeugd' van tegenwoordig zo bizar anders opgevoed (of worden ze dat gewoon helemaal niet meer)
Dat wij ons er eigenlijk alleen maar over kunnen en doen verbazen.
Maar het zou leuk zijn als het gedrag wat het bizar is aangepakt wordt, zeker als het gaat om het lastig vallen en vernielen/vervuilen van andermans spullen.
lovelyfiefy schreef:Ik zou met de tuinslang klaar gaan staan voor de volgende keer dat iemand bedenkt te gaan plassen in jullie tuin.
En verder zou er meer toezicht moeten zijn als het alleen bij dit evenement voor veel overlast zorgt.
Handhaving/Politie/Wijkagent ed.
Helaas is de 'jeugd' van tegenwoordig zo bizar anders opgevoed (of worden ze dat gewoon helemaal niet meer)
Dat wij ons er eigenlijk alleen maar over kunnen en doen verbazen.
Maar het zou leuk zijn als het gedrag wat het bizar is aangepakt wordt, zeker als het gaat om het lastig vallen en vernielen/vervuilen van andermans spullen.
CarinaR schreef:Met tuinslang klaar gaat staan is onbegonnen werk. En zo ver komt die van ons niet.
Hemels breed zitten we we niet ver vandaan, maar met de auto is t wat om. Ik vrees dat t voor Defqon en de gemeente onmogelijk is hier toezicht over te houden. Gezien ze ons erf ook nog is opgerede zijn.
(Hun letterlijke woorden)
yvje86 schreef:Opvoeden? Kun je dat eten?
Ik verbaas me ook meer en meer over de huidige normen en waarden van mijn medemens. Je bent echt niet de enige hoor.
Zoolgangster schreef:yvje86 schreef:Opvoeden? Kun je dat eten?
Ik verbaas me ook meer en meer over de huidige normen en waarden van mijn medemens. Je bent echt niet de enige hoor.
Ach, er was een tijd terug een topic op Bokt of mensen zouden opstaan in het openbaar vervoer voor een ander... de ene na de andere Bokker was te ziek zwak en te misselijk om op te staan voor een ander... wàt een smoezen, en als die bokkers echt wat mankeren, maak ik me echt zorgen over de volksgezondheid dat er zoveel mensen blijkbaar nog nèt de bus in kunnen kruipen, maar geen seconde kunnen staan.
nog slechter dan ziek zijn zelfs.
Ayasha schreef:Ik leerde daar dat zwanger zijn blijkbaar erg slecht is voor de gezondheid.nog slechter dan ziek zijn zelfs.
Ayasha schreef:Kleine opmerking: ruiken aan zakjes waarvan je vermoed dat er drugs in gezeten heeft is niet heel slim. De meeste hebben weinig geur (voor onze zintuigen iig) maar kunnen wel opgenomen worden via de vliezen in je neus. De enige die echt ruikt is wiet en dat is nauwelijks een verdovend middel,.
Nu of je het al dan niet kan ruiken maakt in weze niks uit... Het blijft onverstandig.
Zoolgangster schreef:Ayasha schreef:Ik leerde daar dat zwanger zijn blijkbaar erg slecht is voor de gezondheid.nog slechter dan ziek zijn zelfs.
Als iemand zwanger is kan ik het me nog voorstellen: dan kun je soms (in de betekenis van: "sommige zwangeren, dus niet alle") echt knockout gaan van alleen maar stilstaan... mijn moeder wou trouwens niet zitten in de bus, dat hobbelde teveel en dat was niet prettig voor haar buik... Maar statistisch gezien leek me het grote aantal sielughe bokkers in de bus, wel èrrug hoog... kunnen al die mensen nog wel hun paard vangen, borstelen, hoeven krabben, zadel erop krijgen, aansingelen en erop kruipen en draven en galopperen en springen (en werken om hun paard te kunnen betalen) als ze zo zwak in elkaar steken... als ze nog niet voor een ander willen/kunnen opstaan in de bus... ik bedoel maar.