Phoya schreef:Mossel schreef:In november/december toen hij naar de kliniek ging en ik instorte heb ik weer gewoon contact gehad met Mn ouders, tot eind mei toen ik een mis stap maakte ( wat overigens niks met mijn ex te maken heeft ) dat probeer ik ook weer te herstellen en er is ook al een gesprek geweest, maar tot ze zeker weten dat ik mijn emotie regulatie therapie ga volgen ben ik niet welkom, en er is geen zicht op wanneer die therapie gaat beginnen
Je kunt je ouders vertellen dat je nu in een zwart gat zit en dat je ze echt nodig hebt. Vertel hen dat het je spijt hoe het gegaan is en dat die emotieregulatietherapie een belofte is.
Was het maar zo makkelijk, ze weten ten eerste niet mijn contact weer met mijn ex, ten tweede heb ik gister een gesprek met mijn moeder gehad dus ze heeft gezien hoe moeilijk ik het heb. Maar ik heb ze dusdanig vaak teleurgesteld dat mijn moeder eerst daden bij de woorden wil zien, en ik geef haar echt geen ongelijk hun hebben het ook moeilijk met mij, maar dat maakt het voor mij ook allemaal niet makkelijker
maar ik weet dat ik hier echt door heen MOET. Ik lig al 3 weken op Mn bed mezelf een beetje zielig te vinden ( de hond komt er uiteraard gewoon uit 4x)
Wat superleuk die shoot, heel veel plezier! Laat je weten hoe het is geweest?