Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zillionke schreef:LinsxDot schreef:vind beetje raar mensen die geen vrienden hebben kunnen geen relatie aan gaanik heb 0,0 vrienden en al langer dan 2 jaar relatie. En geen behoefte aan vrienden vermaak me prima. Dus beeetje raar dit
Beetje een stomme vraag maar schaam jij je daar niet voor? En verveel jij je nooit? En hoe doe je dat met uitgaan?

LinsxDot schreef:vind beetje raar mensen die geen vrienden hebben kunnen geen relatie aan gaanik heb 0,0 vrienden en al langer dan 2 jaar relatie. En geen behoefte aan vrienden vermaak me prima. Dus beeetje raar dit

zillionke schreef:Ik heb ook maar een paar goede vriendinnen en een zus waarmee ik vaak dingen onderneem. En ik heb ook dat ik mijn energie oplaad in mijn eentje om het zo maar te zeggen. Maar ik heb een beetje het gevoel dat we in een maatschappij leven waarin iedereen honderden vrienden heeft en altijd wel wat te doen heeft en altijd druk bezig is.
Ik heb nu ook 1,5 jaar een relatie en dacht op het begin er een mooie vriendengroep bij te hebben, maar at the end zijn het er altijd minder dan je dacht die je uiteindelijk nog echt een vriend kan noemen. Ik zou prima zonder mijn vrienden kunnen leven en gewoon 1 vriendin hebben en mijn vriend. Mijn vriend heeft echter meer behoefte om weleens zonder mij met zijn vrienden te zijn, wat ik heel goed snap
Het is alleen wel lastig af en toe omdat ik gewoon wat meer de behoefte heb om constant bij hem te zijn en andersom iets minder, maar dat heet aan elkaar aanpassen en het is goed om elkaar ruimte te geven. TinkerTreas schreef:Mijn man heeft geen vrienden, alleen zijn broer is zijn beste vriend. Mijn man kan geen vriendschappen onderhouden. Maar hij vermaakt zich prima.
Enige probleem is dat hij mij ook als "beste vriend" ziet. Zelfs nu we gaan scheiden. En nu krijg ik dus ook te horen dat hij een leuke meid tegen is gekomen. Dat is dan weer informatie die ik niet echt hoef te krijgen![]()

Tulandro schreef:Ik schrik er wel een beetje van dat er meerdere mensen reageren die in geen vrienden hebben.
Echte goede vrienden zijn zeldzaam, dat is waar. Maar iedereen heeft toch wel mensen om zich heen?