Telefoon met whatsapp

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:20

Google eens op dataplafond. Ik weet er niet veel over, maar het schijnt wel bij sommige providers mogelijk te zijn om een bepaald aantal MB's te kunnen verbruiken per maand en daarna blokkeert ie gewoon. Geen idee of dat ook met een prepaid kaartje kan en of je de hoeveelheid MB's dan zelf kan instellen.. Dat zou in ieder geval al buitenshuis veel schelen.

Anoniem

Re: Telefoon met whatsapp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-17 13:25

Ik zit bij holandsnieuwe en heb 300mb/sms/bellen, dus veel minder gaat het niet worden. Kan hier ook prima mee op internet etc. Als het op is is het op, ik leef heel sober :D

Maar je moet toch idd die qr code scannen? Of hoef je dat maar 1x te doen en als ik hetzelfde nummer houd hoef ik nu nooit meer in te loggen verder?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-17 13:26

8nnemiek schreef:
Google eens op dataplafond. Ik weet er niet veel over, maar het schijnt wel bij sommige providers mogelijk te zijn om een bepaald aantal MB's te kunnen verbruiken per maand en daarna blokkeert ie gewoon. Geen idee of dat ook met een prepaid kaartje kan en of je de hoeveelheid MB's dan zelf kan instellen.. Dat zou in ieder geval al buitenshuis veel schelen.

Ik ben maar 2 uur per dag buitenshuis, en dan zit ik er niet op behalve muziek en sudoku. Dus dat gaat niet genoeg schelen helaas. Dankjewel voor het advies.