Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustMe8484 schreef:Misschien moeten we toch ook eens bij een vrije school gaan kijken. Komt op mij idd te geitenwollen sok over maar misschien valt dat toch mee.
JustMe8484 schreef:Eens dat sfeer en omgang het belangrijkste is hoor. En we zijn juist bij een christelijke school gaan kijken omdat we denken dat de normen en waarden daar bij ons passen. En dat je dan te maken krijgt met veel dingen uit het geloof vind ik ook geen probleem. Maar er zijn wat mij betreft wel grenzen aan.
Zo las ik op de site van de katholieke Jenaplan dat bidden geen vast begin van de dag is. Kortom, daar wordt er anders mee om gegaan...
Anoeska27 schreef:JustMe8484 schreef:Misschien moeten we toch ook eens bij een vrije school gaan kijken. Komt op mij idd te geitenwollen sok over maar misschien valt dat toch mee.
Heel erg geitenwollensok inderdaad, maar wat een heerlijke school voor mijn dochter. Iig wat de kleutertijd betreft. De schooltijden bij ons zijn van half 9 tot 1 (continuerooster) en iedere week een hele dag het bos in. Hutten bouwen, broodjes bakken boven een vuurtje en echt gewoon kind zijn. Ik moest heel erg wennen aan het vele zingen en de ritueeltjes, maar de kinderen gaan er helemaal in op.