Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eponine schreef:De baas weigert iets zwart op wit te zetten omdat ze bang zijn dat dit naar buiten gebracht wordt

eponine schreef:Ik ben ergens wel bang, dat, wanneer ik niet akkoord ga, ik getreiterd ga worden met verlofaanvragen en dergelijke.
Ik ben ooit aangenomen als order enten, maar ondertussen al verschoven naar assistent planning, customer service, telefoniste, vanalles wat. Tot hetgeen ik nu doe, en eigenlijk behoorlijk onder mijn kunnen is..
eponine schreef:Ik heb niet teveel betaald gekregen. Ik ben aangenomen in een bepaalde schaal en de werkgever heeft verzuimd hier de jaarlijkse verhoging op toe passen. Ik had nooit rekening gehouden met die verhoging, is ook nooit over gesproken.
Mijn loon gaat nu onverwachts wat hoger uitvallen
. Maar stel dat je er nog 5 jaar blijft werken en je zegt oke ik betaal terug maakt het uit en ik ga akkoord met die andere schaal. Dan kost dat jou 33.000 euro.... hoeveel is een goede werksfeer je waard? Want voor zo'n bedrag durf ik dus wel rechtsbijstand in te schakelen of een beetje stampij te maken
. Jij ook? Lente schreef:Je laatste alinea slaat werkelijk waar als een tiet op een drumstel: Onzin dus.Jij hebt gewoon recht op jaarlijkse loonsverhoging. Dat ze je dat niet waard vinden is dan hun probleem.
Die 2000 euro die ze menen terug te krijgen (op basis waarvan?) kunnen ze mooi verrekenen met het achterstallig loon dat ze jou verschuldigd zijn door je geen verhoging uit te betalen.
Zijn ze nou helemaal mal
Echt niet accepteren hoor! Dit soort acties is waarom vrouwen chronisch minder betaald krijgen dan mannen.

eponine schreef:Ik ben ooit aangenomen als order enten, maar ondertussen al verschoven naar assistent planning, customer service, telefoniste, vanalles wat. Tot hetgeen ik nu doe, en eigenlijk behoorlijk onder mijn kunnen is..