Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ga proberen alles te beantwoorden.
) en zij heeft dus ook 2 dochters. Ik voelde me ook heel vaak het zwarte schaap omdat mijn jongste stiefzusje psychologie gestudeerd heeft, mijn oudste stiefzus heeft een goede baan als hostess en woont en werkt in Turkije en mijn broer heeft z'n havo diploma en heeft de pabo gedaan en doet nu een opleiding tot sportinstructeur.Yasmine schreef:Los van het feit dat jezelf met anderen vergelijken niet goed is, vergelijk je jezelf ook nog eens met mensen die ouder zijn dan jij. Logisch toch dat zij meer bereikt hebben? Ze hebben jaren voorsprong op je.
Wees jezelf er bewust van dat het echt niet "normaal" is voor mensen van jouw leeftijd om al even ver te staan als een twintiger of dertiger. En die jaren wanneer je begin de 20 bent zijn net zo belangrijk voor wat je later gaat doen - je gaat studeren, leren, werken, ontdekken wat je wel of net niet leuk vindt. Dat zijn de jaren waarin je leven wat meer richting krijgt. Die jaren heb jij nog niet gehad, logisch toch ook dat jouw leven er dan nog niet hetzelfde uitziet als dat van iemand die al jaren werkt?