Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Selka schreef:Gewoon account verwijderen en klaar. Heb nooit facebook gehad en wil het ook niet.
Ik spreek gewoon de mensen die ik wil spreken. Ik heb niet het idee dat ik een sociale paria ben of dat ik nou zo vreselijk veel belangrijks mis.

). Geeft nog meer rust.Balou_k schreef:Je mag Facebook niet weg doen hoor?!![]()
Ik wil gerust een compromis sluiten.. Jij verhuisd naar Zeeuws Vlaanderen, dan mag je Facebook gedag zeggen.
maar je krijgt mijn nr wel kunnen we appen
Yasmine schreef:Gewoon al de app van je smartphone verwijderen kan wonderen doen. Ik heb dit ook een tijdlang gedaan en toen was mijn tijd op Facebook al meer dan gehalveerd. Je kan dan in principe nog via je browser in je smartphone naar Facebook gaan, maar omdat dat zoveel moeite kost, deed ik dat al niet. Voor echte dringende dingen kan je dan op je computer naar Facebook gaan.
Joltsje schreef:Voor de mensen die facebook hebben opgezegd. Hoe zouden jullie je informatie wíllen krijgen?
Zit even vanuit onze rijvereniging te denken. Vaak mailen we als er activiteiten zijn en via facebook.
Zelf ben ik niet zo'n mailer meer. (Door alle spam misschien of omdat ik veel op de telefoon zit).
Voor mij id Whatsapp ideaal. Maar om dat noi met de hele vereniging te doen..

Uiteindelijk maar weer geactiveerd. Nu wil ik al een paar jaar mijn Facebook verwijderen maar kan dit niet ivm werk en school (communicatie gaat veelal via Facebook).