Zoolgangster: Haha nee ik geef ik nog liever 50 euro aan het incassobureau dan ook maar 1 cent en 1 minuut langer aan de telefoon met die lui
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
saskiakefie schreef:En dat is nou exact het probleem er valt haast niet te communiceren.
Zoolgangster: Haha nee ik geef ik nog liever 50 euro aan het incassobureau dan ook maar 1 cent en 1 minuut langer aan de telefoon met die lui
Je kan koppig blijven TS maar uiteindelijk heb je alleen jezelf er mee. Bedrijf gaat gewoon hun protocol af, ze zitten echt niet te onderling boosaardig te gniffelen en te bekokstoven hoe ze jou 8 euro afhandig gaan maken. Maar zoals ik eerder al zei ben jij ben straks wel degene die er een berg tijd, geld en energie aan kwijt is. Als het incasso eenmaal opgestart is wordt het lastig om de boel nog terug te draaien - zelfs al krijg je gelijk, het incassobureau moet alsnog voor hun dienst betaald worden. Wie gaat dat doen? Je kan je ergeren aan die 'dreig'mails maar je kan niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent

A_nouk schreef:Ik zou eventjes contact opnemen met hollandse nieuwe, ook al kost het geld, in je gesprek vragen om een schriftelijke bevestiging van je opzegging en het feit dat ze je betaling voor de afkoop van het contract hebben ontvangen + ook zelf een verslag van je telefoongesprek via email aan hen zenden.
Lau schreef:Ik zou gewoon even Hollands nieuwe even bellen.