Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dromertje2 schreef:Maar hoe lang moet je wachten? Wanneer ben je echt gelukkig over jezelf, op alle vlakken? Sommige zullen dat nooit helemaal zijn. Moet men dan maar alleen blijven?
Ik kan zeggen bv zeggen dat ik vrij gelukkig ben met mezelf maar niet totaal op alle vlakken.
Toch ben ik al bijna 5 jaar samen met mijn vriend zn heeft het geen negatieve invloed er op gehad.
Ik betwijfel trouwens dat 100 prcenr gelukkig op jezelf haalbaar is.
Irkoontje schreef:dromertje2 schreef:Maar hoe lang moet je wachten? Wanneer ben je echt gelukkig over jezelf, op alle vlakken? Sommige zullen dat nooit helemaal zijn. Moet men dan maar alleen blijven?
Ik kan zeggen bv zeggen dat ik vrij gelukkig ben met mezelf maar niet totaal op alle vlakken.
Toch ben ik al bijna 5 jaar samen met mijn vriend zn heeft het geen negatieve invloed er op gehad.
Ik betwijfel trouwens dat 100 prcenr gelukkig op jezelf haalbaar is.
Volgens mij zegt niemand dat je 100% gelukkig met jezelf moet zijn? Alleen als je totaal niet gelukkig bent met jezelf, dan kan je beter daar je tijd en energie in steken, dan dat je je vastklampt aan iemand, omdat die gene het 'gat' opvuld. Iemand moet je aanvullen. En tuurlijk hoef niet niet op alle vlakken gelukkig te zijn met jezelf, maar je moet in mijn ogen prima alleen kunnen zijn, en genoeg zelfvertrouwen hebben, voordat je 'op zoek gaat'. En als je toch diegene tegen het lijf loopt, wil dat natuurlijk nog niet zeggen dat je daar niks mee moet beginnen, alleen kan dat wel een ding zijn waardoor het niet gaat werken
Storm schreef:Ik vind de opmerking 'eerst gelukkig worden met jezelf' altijd zo'n slappe. Ik was ook niet gelukkig met mezelf. Maar ik leerde mijn man kennen en die vond me prachtig. En juist door hem, kreeg ik weer vertrouwen en ging ik mezelf waarderen.
lieveli schreef:
tengeltje11 schreef:dat zal dan wel afhangen van waar je woont.
hier enorm landelijk bv.
zoveel 'nieuwe' mensen kom je hier heus niet tegen.
en daarnaast moet je dan sociaal genoeg zijn om met mensen een praatje te beginnen.niet iedereen doet dat.
Goof schreef:Chiave schreef:Tinder vind ik maar een droevig iets.
Waarom precies?
Tinder is exact een weergave van fe maatschappij waarin we leven, niets meer, niets minder. Een ideaal medium om mensen te ontmoeten voor welk doeleinde dan ook als je die in het dagelijks leven niet tegenkomt.
lieveli schreef:tengeltje11 schreef:dat zal dan wel afhangen van waar je woont.
hier enorm landelijk bv.
zoveel 'nieuwe' mensen kom je hier heus niet tegen.
en daarnaast moet je dan sociaal genoeg zijn om met mensen een praatje te beginnen.niet iedereen doet dat.
En ik krijg ronduit de kriebels van mannen die tegen me gaan praten als ik in de bus zit of boskippen doe. Is echt niet aan mij besteedt.
Goof schreef:Als dat al onder dateleed valt ken ik nog wel wat mooiere verhalen.