Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anjali schreef:ChiVet schreef:Is hij niet gewoon vergeten te reageren? Heb ik ook al eens gehad en merk ik regelmatig bij vriendinnen. Open je even een berichtje om te kijken wat het is terwijl je eigenlijk druk bent en maak je een mental note dat je daar later op gaat reageren. Om dan vervolgens compleet te vergeten dat je moest reageren... Of, ook een leuke, een mobiel die zelf besluit berichtjes van WhatsApp te "openen" zonder dat je ze ooit leest. Waardoor je berichten niet meer herkent als ongelezen.
Ik zou niet zomaar van het ergste uitgaan en er een berichtje achteraan sturen met: "Joh, ik begrijp dat het mooi weer was morgen en dat je even wat anders aan het doen was, maar zie je het zitten om een keer ergens af te spreken?", o.i.d.
Nee joh, je moet niet achter mannen aan gaan zitten.Dan krijg je nooit een fijne relatie.De aandacht trekken is genoeg,daar reageren ze zelf op wanneer ze belangstelling hebben. En zo niet,dan behoud je je vrijheid en ga je gezellig verder kijken. Geen hand vol maar een land vol!
anjali schreef:Nou ja, je weet het maar nooit natuurlijk. Ik had ooit een vriendschap met een leuke man die in Zwitserland woonde.We mailden veel. Toen kreeg ik ineens geen reacties meer op min mailtjes. Toen voelde ik me best wel gekwetst en ik dacht dat hij geen contact meer wou. Dat kan natuurlijk en ik ging hem dus niet achternazitten,dat is tegen mijn principes.Na een jaar dacht ik nog steeds vaak aan hem en dacht,ik ga eens opbellen. Toen bleek zijn telefoon afgesloten. Vreemd en toen heb ik zijn locale kerkgenootschap gebeld (we kenden elkaar ook via het geloof) en toen vertelden ze me daar dat hij overleden was aan alvleesklierkanker.....Geen wonder dus dat hij niet meer mailde. Maar deze man was al ouder,ik denk dat zoiets in het geval van ts en haar vriend niet aan de orde is.
SindyKaya schreef:Wie zegt dat ik nog nooit een woord met hem heb gewisseld? We zaten bij elkaar in de klas en dat was altijd heel gezellig, nu zeggen we enkel hoi tegen elkaar maar ik ken hem wel degelijk hoor.