Verliefd zijn..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 12:59

Als hij je daadwerkelijk leuk vindt dan vergeet hij je echt niet zo makkelijk te antwoorden. Of zijn goudvis moet ineens zo overleden, dan heeft hij natuurlijk wel wat anders aan zijn hoofd.
Ik had je alleen wel een mooiere afloop gegund.

ChiVet

anjali schreef:
ChiVet schreef:
Is hij niet gewoon vergeten te reageren? Heb ik ook al eens gehad en merk ik regelmatig bij vriendinnen. Open je even een berichtje om te kijken wat het is terwijl je eigenlijk druk bent en maak je een mental note dat je daar later op gaat reageren. Om dan vervolgens compleet te vergeten dat je moest reageren... Of, ook een leuke, een mobiel die zelf besluit berichtjes van WhatsApp te "openen" zonder dat je ze ooit leest. Waardoor je berichten niet meer herkent als ongelezen.
Ik zou niet zomaar van het ergste uitgaan en er een berichtje achteraan sturen met: "Joh, ik begrijp dat het mooi weer was morgen en dat je even wat anders aan het doen was, maar zie je het zitten om een keer ergens af te spreken? ;) ", o.i.d.

Nee joh, je moet niet achter mannen aan gaan zitten.Dan krijg je nooit een fijne relatie.De aandacht trekken is genoeg,daar reageren ze zelf op wanneer ze belangstelling hebben. En zo niet,dan behoud je je vrijheid en ga je gezellig verder kijken. Geen hand vol maar een land vol!

Mwah, ik ben maar wat blij dat mijn huidige vriend mij toentertijd nog een bericht had gestuurd. Ik had namelijk wel geopend en niet meer gereageerd omdat ik ging paardrijden, van het paard afviel en een hersenschudding kreeg. Inmiddels al 2 jaar een hele fijne relatie ;)

Het punt is: Doe waar jij je goed bij voelt, maar ga niet jezelf afstraffen op het feit dat hij je geen bericht terugstuurde. Dat zegt namelijk niks over jou :(:)

ElineS

Eerlijk, ik weet natuurlijk niet wat je gestuurd hebt maar zo uit je beschrijving lijkt het niet dat je een casual leuk bericht gestuurd of hij een keer ergens wil afspreken/drankje doen. Het begon meteen met dat je wilt praten en dat je hem daarna kon vertellen wat er was. Wat heb je dan precies gestuurd? Je gevoelens? Je verliefdheid? Als iemand, die ik niet goed ken, op die manier zijn of haar gevoelens aan me bloot legt, zou me dat ontzettend afschrikken. Ik zou wel terug reageren op een normale manier en met begrip, maar stuurt die persoon me de dag erna of ik wil afspreken om het er nog eens over te hebben, zou ik weigeren of ook niet meer reageren. Ik zou me er ongemakkelijk bij voelen. Het komt allemaal al zo dramatisch over, daar zou ik geen trek of interesse in hebben.

Icecrystal

Re: Verliefd zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 13:07

Dat gevoel krijg ik ook wel een beetje... Je stuurt gelijk dat je ergens over wil praten en of hij het niet aan iemand wil vertellen. Dat komt een beetje vreemd over. Zeker als je eigenlijk nooit een woord met hem hebt gewisseld :o .

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 13:31

Nou ja, je weet het maar nooit natuurlijk. Ik had ooit een vriendschap met een leuke man die in Zwitserland woonde.We mailden veel. Toen kreeg ik ineens geen reacties meer op min mailtjes. Toen voelde ik me best wel gekwetst en ik dacht dat hij geen contact meer wou. Dat kan natuurlijk en ik ging hem dus niet achternazitten,dat is tegen mijn principes.Na een jaar dacht ik nog steeds vaak aan hem en dacht,ik ga eens opbellen. Toen bleek zijn telefoon afgesloten. Vreemd en toen heb ik zijn locale kerkgenootschap gebeld (we kenden elkaar ook via het geloof) en toen vertelden ze me daar dat hij overleden was aan alvleesklierkanker.....Geen wonder dus dat hij niet meer mailde. Maar deze man was al ouder,ik denk dat zoiets in het geval van ts en haar vriend niet aan de orde is.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-17 13:34

Wie zegt dat ik nog nooit een woord met hem heb gewisseld? We zaten bij elkaar in de klas en dat was altijd heel gezellig, nu zeggen we enkel hoi tegen elkaar maar ik ken hem wel degelijk hoor.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 13:35

anjali schreef:
Nou ja, je weet het maar nooit natuurlijk. Ik had ooit een vriendschap met een leuke man die in Zwitserland woonde.We mailden veel. Toen kreeg ik ineens geen reacties meer op min mailtjes. Toen voelde ik me best wel gekwetst en ik dacht dat hij geen contact meer wou. Dat kan natuurlijk en ik ging hem dus niet achternazitten,dat is tegen mijn principes.Na een jaar dacht ik nog steeds vaak aan hem en dacht,ik ga eens opbellen. Toen bleek zijn telefoon afgesloten. Vreemd en toen heb ik zijn locale kerkgenootschap gebeld (we kenden elkaar ook via het geloof) en toen vertelden ze me daar dat hij overleden was aan alvleesklierkanker.....Geen wonder dus dat hij niet meer mailde. Maar deze man was al ouder,ik denk dat zoiets in het geval van ts en haar vriend niet aan de orde is.

Denk je dat?
SindyKaya schreef:
Wie zegt dat ik nog nooit een woord met hem heb gewisseld? We zaten bij elkaar in de klas en dat was altijd heel gezellig, nu zeggen we enkel hoi tegen elkaar maar ik ken hem wel degelijk hoor.

Misschien is hij nog even aan het bedenken hoe te antwoorden...

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 13:52

Maar waarom heb je hem niet even aangesproken toen je hem zag?
Het 'je moet er niet achteraan willen lopen' vind ik hier niet helemaal opgaan eigenlijk, jij wilde iets van hem dus 'moet' jij er imo achteraan om dat gedaan te krijgen. Dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent en kun je het dan lekker laten zitten als ie niet positief reageert.
Al was het wel fatsoenlijk geweest als ie even iets terug had gestuurd natuurlijk! Misschien voelde hij de bui al wel een beetje hangen maar dan had het hem wel gesierd om toch even te reageren.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 13:58

Ik denk ook dat hij jouw eerste stap afwacht. Jij hebt hem gevraagd of jullie kunnen praten en hij heeft ok gezegd. Dus de bal ligt bij jou :)