Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limoen

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 12:04

Stipje :D
Onze baby kan ieder moment komen en ik ben nu al verslaafd aan alle leuke kleertjes. :D nu moet die baby er alleen nog ff uit vallen :')

melanie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 12:06

Ook een stipje! Hier word de kleine meid half aug verwacht!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 12:08

24 weken nu, stip want heb allang gespot dat Lau een prachtige stijl heeft. Wij willen het geslacht niet weten dus vooral wit, mint en grijs hier. Veel Noppies hier, beetje HEMA.

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 12:14

Tinymoon is echt <3 heb vorige maand €25 shoptegoed gewonnen dus moet nodig weer wat gaan uitgeven daar...

Quapi blijf ik ook heel leuk vinden, die kleurtjes zijn zo heerlijk fris. Dat blijf ik jammer vinden aan jongenskleding, dat verzand snel in donkere kleuren..

Noppies is hier favoriet voor spijkerbroeken, sluiten mooi aan bij meneer de gespierde spijker. En verder alles met een kraagje, vind t m zo schattig staan en hij vindt zichzelf dan stoer. Want ja papa heeft ook altijd een kraagje, twinning is winning!

Thanks Niwla, hij is best leuk gelukt. Alhoewel ik m regelmatig achter een paar rollen behang wil plakken.

Juultje is al helemaal klaar voor haar date zo te zien :D

Deze is al bijna een jaar geleden, maar wilde jullie deze mini Jort Kelder niet onthouden
Afbeelding

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 12:23

Knap mannetje hoor, stoer!

Feetje is ook leuk inderdaad. En Hema was ik helemaal vergeten, daar koop ik ook graag kleertjes.
Verder vind ik Maxomorra ook erg leuk.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 12:28

Afbeelding
Voor de paardenmamma's m'n ukkie heeft kingsland beetje rare foto zo op een schommel maar zat een kindje van een vriendin naast (die heb ik er even af geknipt)

Afbeelding
En dit leuke setje van Cars broekje en retour shirtje

Verder jeans name-it XSlim ideaal voor m'n lange dunne mannetje.
Name-it Sturdy Tygo en Vito (ook lekker smal) Quapi.
Hema is erg breed. H&M valt kort en klein meestal.

Ik hou van kleur en wit is op onze boerderij gewoon niet handig. Zwart en donkere kleuren maakt hem bleek.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-17 12:43

Kleur is fleur!

Thnx: lieveli! Doe ook goed mijn best :Y)

Juul is klaar voor haar date hoor met Jort kelder junior :D

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 13:24

Aaah mini jort kelder is wel superschattig!

Voor jongens vind ik heel veel ook donker en wat saai. Hema heeft voor meisjes veel leuke dingen, jongens vind ik helaas een stuk minder. Ik hoo niet van monsters, drukke plakkaten en auto's en beren etc op kleding. Dat zie je wel veel bij jongens.
Kraagjes vinden wij ook erg leuk. Polo's ook erg leuk. Hier ook een papa met bijna altijd kraagjes.
Binnenkort gaan we naar Bataviastad, vorig jaar onwijs leuke Ralph Lauren polo's gekocht.

Quapi heeft op dit moment ook erg leuke polo's.

Afbeelding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 13:36

Zara heeft ook lichte kleurtjes voor jongens zonder autos :)

Ik plaats geen foto's online van gups :)

Schoentjes vind ik belangrijk dat de zool zeer flexibel is en de hiel goed ondersteund. Dus bunnies of shoesme. Nu sandaaltjes van Timberland voor de zomer.

Voor wie het vroeg. Ja gup is altijd groot geweest. Valt niet op tussen 3 en 4 jarigen.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 13:39

Dat vind ik idd wel jammer, voor meisjes is er veel meer te shoppen! Hier is de kledingkast voornamelijk blauw en wit gekleurd, met af en toe wat kleur. Nu scheelt het dat ik wel hou van blauw en wit (draag het zelf ook voornamelijk) en dat het hem goed staat (zijn ogen worden dan nog blauwer), maar wat afwisseling zou best eens leuk zijn :=

*edit, Ukkie is een behoorlijk stevig dingeske, welke merken vallen eerder breed (en kort), dan smal en lang?

corinec

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 13:43

Hier 2 meisjes van anderhalf jaar. Ik vind het kledingmerk Lief! ook erg leuk. Ik woon in Lelystad dus dichtbij Bataviastad waar ze ook een winkel hebben met alleen maar Lief kleding. Verder heb ik ook veel leuke kleertjes van de Waikiki dat is een winkel in Istanbul waar mn zusje woont.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 13:59

Primark valt kort en breed bij gup. Soms Zara ook maar die verschilt vaak heel erg qua maat en pasvorm

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 14:07

Jeej, ook een stip! Onze kleine man wordt eind juli verwacht. Heb nu veel Noppies, Z8 en Hema. Prénatal vind ik niet zo schokkend. In Utrecht zit een super leuk winkeltje! Little Wannehaves for Kids in de Zakkendragerssteeg. :)

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 14:11

Hmm, nee, mijn kleine man van 14 maanden heeft juist weinig blauw en wit in zijn kast hangen. Wel veel aardekleuren als koper, oker, grijs en groen in alle tinten en bordeaux. Mama shopt voorlopig, dus die kiest mooi wat zij zelf ook mooi vindt. En bovendien staat dit hem veel beter dan schreeuwerige kleding met felle kleuren.

Daarnaast is voor mij van belang dat de kleding ethically sourced is met respect voor de natuur. Dus biokatoen en niet onder erbarmelijke omstandigheden gemaakt. Kost wel meer en dus krijgt hij gewoon niet zoveel nieuws. Dat mooie spul wordt aangevuld met hand me downs en tweedehandsjes. Met een oudere neef en 4 oudere buurjongetjes komt er meer dan genoeg onze kant op.

Ik ben hopeloos verliefd op de kleding van (o.a. want er zijn teveel leuke merken)Bobo Choses, Noeser en Little Rookies.

Edit: en Gray Label <3
Laatst bijgewerkt door Kaka op 24-05-17 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 14:16

C&a valt ook kort en breed over het algemeen.
Heb daar iig nog maar weinig gevonden wat E past :=

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 14:20

Little wannahaves is een van mijn favo winkels. Draagkracht ook in utrecht.
Eerst zat er ook een Polarn maar die is weg helaas

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 14:29

Leuk topic! Ik ga ook even volgen!

Vroeger erg van de merken, maar met 5 kids is het ook wel veel Hema, vogele H&M en shoeby's..... maar een leuke sample sale oid ga ik niet uit de weg haha.

Hier jongste nu een week en dat is wel heel leuk shoppen .

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 14:45

Ik kijk/lees hier ook even mee. Nog 10 weekjes en dan mogen wij onze kleine ook verwelkomen. Heb al zoveel leuks gezien ook. Ik vind het alleen wat lastig om te bepalen hoeveel ik nodig heb van alles.
Mijn moeder shopt veel op de rommelmarkt en haalt daar ook veel merkkleding weg. Ik wil het alleen als het onbeschadigd en schoon is. Zou ook jammer zijn als je hier niet zou mogen overleggen over kledingruil/verkoop. Er zijn nu al zoveel verschillende leeftijden.

Ing, wat lijkt E op jou zeg. Leuk om te zien. Zal ook wel al een lange dame zijn?

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 14:51

Keet schreef:

Zonde, van Polarn. Die zat naast Zara, toch? Hebben zij nog andere filialen in Nederland?

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 14:54

Chiave schreef:
Keet schreef:

Zonde, van Polarn. Die zat naast Zara, toch? Hebben zij nog andere filialen in Nederland?

Polarn is ook een leuk merk. Ik weet dat er een zat in Maastricht. Maar daar ben ik geweest toen ze flinke uitverkoop hadden. Dus misschien is die daar ook gesloten?

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 14:56

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 14:56

Nee ze hebben alle filialen gesloten in Nederland. Webshop is nog wel open en levert in nl.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 15:01

Wat grappig om die kleine kleren weer te zien. Mijn kinderen zijn nog net niet aan baby's toe maar ik betrap me er op dat er op mp heel veel verkocht word van veel dure merken die nauwelijks zijn gedragen!! Volgens mij ga ik me suf kopen aan dat spul(alhoewel dat helemaal tegen mijn principes ingaat maar zie het maar als recycling :D )

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 15:09

<3 ik hou van alle kinderkleertjes.

Bunnies en shoesme zijn trouwens écht niet de enige flexibele en lederen schoen voor kinderen. Gelukkig zijn daar zat goedkopere varianten van te krijgen.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 15:16

EedihcrO schreef:
Ik kijk/lees hier ook even mee. Nog 10 weekjes en dan mogen wij onze kleine ook verwelkomen. Heb al zoveel leuks gezien ook. Ik vind het alleen wat lastig om te bepalen hoeveel ik nodig heb van alles.
Mijn moeder shopt veel op de rommelmarkt en haalt daar ook veel merkkleding weg. Ik wil het alleen als het onbeschadigd en schoon is. Zou ook jammer zijn als je hier niet zou mogen overleggen over kledingruil/verkoop. Er zijn nu al zoveel verschillende leeftijden.

Ing, wat lijkt E op jou zeg. Leuk om te zien. Zal ook wel al een lange dame zijn?

Valt mee eigenlijk, niet extreem. Ze was paar weken geleden 75 cm, dr neefje van drie weken jonger zat al op 82 cm. Ze is lang en slank maar nog altijd ongeveer 5 cm kleiner dan ikzelf was op haar leeftijd.

Ik had ongeveer 10 setjes kleding in die kleine maatjes zodat ik iig niet elke dag hoefde te wassen

En nu heeft ze gewoon teveel kleding maar nu doet ze er veel langer mee dus ik probeer er nu gewoon om te letten dat de gewassen dingen onderop de stapel komen :')