Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Vroeger was er toch zo'n boekje voor huisvrouwen? hoe voor hun man te zorgen? sloffen brengen na een lange dag werken en niet aan z'n hoofd zeuren oid...
Word gewoon tijd dat er eens een boekje andersom komt..;-b
Mars schreef:Willemina_L schreef:Wat moet je een rotleven hebben zonder een gezonde dosis humor en zelfspot zeg... Maar sterkte gewenst in deze wereld aan u en uw beledigde mede "broeders".
Integendeel, ik denk dat je bijzonder weinig zorgen in je leven hebt wanneer je tijd hebt om je druk te maken om zo'n flutboekje
Robin_S schreef:Mars schreef:
Wat moet je een rotleven hebben zonder een gezonde dosis humor en zelfspot zeg... Maar sterkte gewenst in deze wereld aan u en uw beledigde mede "broeders".
Integendeel, ik denk dat je bijzonder weinig zorgen in je leven hebt wanneer je tijd hebt om je druk te maken om zo'n flutboekje
Een beetje meer respect mag ook wel.
bruintje123 schreef:Toch dacht ik wel hetzelfde als Mars. Wat een heerlijk leven heb je als dit je zorgen zijn.
Het boekje lijkt mij geweldig.
Elkaar wat plagen met de natuurlijk de flauwste tips die er in zullen staan zoals een biertje en de afstandbediening brengen als hij braaf op de bank moet zitten.
Maar ik zit daar ook braaf met een stuk chocolade, dus laat de vrouwen versie maar komen