Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Die gore smaak zit zeker 2u later nog in je mond.
Telpeva schreef:Wij hadden er last van op de vorige stal, daar liepen veel kinderen die alles weg snaaiden.
Ik had o.a. pakjes jellybeans, de jellybeans had ik zelf al opgegeten en daarna die lege verpakking opnieuw gevuld maar dan met bean boozled (vieze smaken jelly beans)
en een pak oreo, het wit had ik eraf geschraapt met een mesje, vervolgens tandpasta erop gedaan en het koekje weer op elkaar drukken en terug in de verpakking. Sindsdien is er van mij niks meer gejat, ze durven niet meer.
Edit:typvouten
Telpeva schreef:Wij hadden er last van op de vorige stal, daar liepen veel kinderen die alles weg snaaiden.
Ik had o.a. pakjes jellybeans, de jellybeans had ik zelf al opgegeten en daarna die lege verpakking opnieuw gevuld maar dan met bean boozled (vieze smaken jelly beans)
en een pak oreo, het wit had ik eraf geschraapt met een mesje, vervolgens tandpasta erop gedaan en het koekje weer op elkaar drukken en terug in de verpakking. Sindsdien is er van mij niks meer gejat, ze durven niet meer.
Edit:typvouten
Alpha89 schreef:wauw wat enorm kinderachtig! Ik heb niet echt een geniaal idee, maar heb je geen mogelijkheid te posten zodra iemand die keuken induikt? Op heterdaad betrappen is toch leuk. Of gewoon een opmerking naar iedereen toe: ''het zou fijn zijn als iemand met z'n tengels van mijn eten af kan blijven of heb je geen geld om zelf eten te kopen ofzo?''. Kijken wie er een rode kop krijgt
bruintje123 schreef:Alpha89 schreef:wauw wat enorm kinderachtig! Ik heb niet echt een geniaal idee, maar heb je geen mogelijkheid te posten zodra iemand die keuken induikt? Op heterdaad betrappen is toch leuk. Of gewoon een opmerking naar iedereen toe: ''het zou fijn zijn als iemand met z'n tengels van mijn eten af kan blijven of heb je geen geld om zelf eten te kopen ofzo?''. Kijken wie er een rode kop krijgt
Hier op inhakend.
Een ouderwets spaarvarken zien te vinden en daar als briefje op:
Voor de arme collega die geen geld heeft voor zelf beleg te kopen.
Graag een bijdrage door u alle.
En dat op een duidelijke plaats op kantoor neer zetten.
Gypsy schreef:Elke dag je brood en beleg aflikken/erin spugen en dat filmen. Na een week een compilatie van de filmpjes rondsturen aan al je collega's.
Wat een geweldig topic.

Gypsy schreef:Elke dag je brood en beleg aflikken/erin spugen en dat filmen. Na een week een compilatie van de filmpjes rondsturen aan al je collega's.
Wat een geweldig topic.