Impressionant Jans!Mijn boekenkast ziet er niet zo fancy uit, zeker niet gezien ik vroeger vnl pocketversies kocht en nu alles digitaal. Maar mss vanavond toch maar eens een foto maken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Impressionant Jans!
Merci!
alleen even kijken waar ik mn open haardje laat
. Mijn huidige boekenkast is gewoon een zwarte billie (die tot de strot aan vol staat met dubbele en driedubbele rijen
). Weet al wat we willen doen, Pinterest is een schatmijn wat dat betreft, nu nog maar afwachten of het lukt
.

sanne1992 schreef:Google op boekenkast boom en je komt een hele hoop tegen. Staan ook wel beschrijvingen van hoe je het zelf kan maken.
MarliesV schreef:sanne1992 schreef:Google op boekenkast boom en je komt een hele hoop tegen. Staan ook wel beschrijvingen van hoe je het zelf kan maken.
Dat had ik logischerwijs al gedaan. Maar helaas geen link waar hij te koop is.
Zelf maken is prima maar er moet nog zoveel gebeuren en tijd is een groot probleem daarin helaas.
. Ik zal als ik thuis ben een foto maken van de mijne.
M_i_R schreef:MarliesV schreef:
Dat had ik logischerwijs al gedaan. Maar helaas geen link waar hij te koop is.
Zelf maken is prima maar er moet nog zoveel gebeuren en tijd is een groot probleem daarin helaas.
Tja de leukste dingen zijn vaak óf zelf gemaakt (tijd), of laten maken (duur). Wij hebben vanwege de omvang van het totale project 'huis' gekozen voor het eerste maar na drie jaar is het nog niet af...