Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
oscar1996 schreef:heb hem ingevuld. Vond het alleen jammer dat er wel word gevraagd of je een intollerantie of allergie hebt maar dat de menukaart er niet echt op is aangepast. Qua menu heb ik nu het voor mij meest veilige uitgekozen, maar als ik deze menu kaart zou zien voordat ik een afspraak maak bij het restaurant zou ik eerst contact opnemen met het restaurant of zij er wel rekening mee kunnen houden dat ik een intollerantie heb.
Het zou mooi zijn als onder de recepten ook de allergie en intollerantie info zou staan.
SachaCarbo schreef:Wispeltuur schreef:De vragen over het letten op de voeding qua callorien en dergelijke gaat dit over het dagelijkse leven of alleen tijdens het buitens huis eten?
Dagelijkse leven, heb de vraag inderdaad meerdere keren gekregen!
Goed om te benadrukken!
SachaCarbo schreef:OneAndOnlyx schreef:Ingevuld! Kreeg helemaal zin in de gevulde champignons toen ik het las
Haha lekker smullen!! Het is perfect weer voor een terrasje met aansluitend een lekker hapje eten!![]()
![]()
nine1987 schreef:Wat ik jammer vind, is dat je na het kiezen van het menu ineens gaat naar zaken waar je dagelijks op let..
Voor mij persoonlijk zit er een groot verschil tussen wat ik dagelijks eet en wat ik eet als ik naar een restaurant ga.. Juist dan wil ik (die luxe heb ik, gezien in geen allergieën/intoleranties heb) nergens op letten en gewoon van mijn eten genieten..
Terwijl ik in mijn dagelijkse voedingspatroon wel probeer op te letten..
Ik ben dus afgehaakt..