[Korte enquête] Restaurantbezoeken Le Carbo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eileen_

Re: [Korte enquête] Restaurantbezoeken Le Carbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 15:25

Ingevuld! :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 15:32

oscar1996 schreef:
heb hem ingevuld. Vond het alleen jammer dat er wel word gevraagd of je een intollerantie of allergie hebt maar dat de menukaart er niet echt op is aangepast. Qua menu heb ik nu het voor mij meest veilige uitgekozen, maar als ik deze menu kaart zou zien voordat ik een afspraak maak bij het restaurant zou ik eerst contact opnemen met het restaurant of zij er wel rekening mee kunnen houden dat ik een intollerantie heb.
Het zou mooi zijn als onder de recepten ook de allergie en intollerantie info zou staan.

Hier precies dezelfde feedback.
Daarnaast lust ik geen wild en geen vis en heb ik last van een voedselallergie waardoor voor mij als enige de ongezonde mixed Grill overbleef terwijl ik die dus normaal nooit zou kiezen.

Ik controleer altijd de kaart en bij een kaart als deze zou ik niet eens naar het restaurant toe gaan :o

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 15:36

Ingevuld, maar beetje gek ivm vegetarisch maar niet kijken naar gezondheids gerelateerde zaken, daarnaast inderdaad niks veganistisch wat ik erg graag eet buitenshuis :9

Davina1402

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 15:46

ingevuld...

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 15:51

Hier ook ingevuld! Heb zo'n donkerbruin vermoeden waar je onderzoek naar doet, haha. Leuk onderwerp, veel succes!!

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 15:56

Ingevuld. :)

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 15:57

Ingevuld! Kreeg helemaal zin in de gevulde champignons toen ik het las :Y)

SachaCarbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-17 15:59

OneAndOnlyx schreef:

Haha lekker smullen!! Het is perfect weer voor een terrasje met aansluitend een lekker hapje eten! :Y) :Y) :Y)

SachaCarbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-17 16:01

Urbiezira schreef:
Hier ook ingevuld! Heb zo'n donkerbruin vermoeden waar je onderzoek naar doet, haha. Leuk onderwerp, veel succes!!

^^ shh niet doorvertellen, houden het tussen ons! :D

Wispeltuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 16:05

De vragen over het letten op de voeding qua callorien en dergelijke gaat dit over het dagelijkse leven of alleen tijdens het buitens huis eten?

SachaCarbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-17 16:10

Wispeltuur schreef:
De vragen over het letten op de voeding qua callorien en dergelijke gaat dit over het dagelijkse leven of alleen tijdens het buitens huis eten?

Dagelijkse leven, heb de vraag inderdaad meerdere keren gekregen!

Goed om te benadrukken!

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 16:13

Wat ik jammer vind, is dat je na het kiezen van het menu ineens gaat naar zaken waar je dagelijks op let..

Voor mij persoonlijk zit er een groot verschil tussen wat ik dagelijks eet en wat ik eet als ik naar een restaurant ga.. Juist dan wil ik (die luxe heb ik, gezien in geen allergieën/intoleranties heb) nergens op letten en gewoon van mijn eten genieten..

Terwijl ik in mijn dagelijkse voedingspatroon wel probeer op te letten..

Ik ben dus afgehaakt..

Wispeltuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 16:14

SachaCarbo schreef:
Wispeltuur schreef:

Dagelijkse leven, heb de vraag inderdaad meerdere keren gekregen!

Goed om te benadrukken!

Bedankt voor de snelle reactie. Was hem dus helemaal verkeerd aan het invullen. Even opnieuw beginnen :D

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 16:15

SachaCarbo schreef:
OneAndOnlyx schreef:

Haha lekker smullen!! Het is perfect weer voor een terrasje met aansluitend een lekker hapje eten! :Y) :Y) :Y)

Haha ja klopt! Wel jammer dat vriendjelief in zijn examens zit anders had ik het graag gedaan :D

SachaCarbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-17 16:19

nine1987 schreef:
Wat ik jammer vind, is dat je na het kiezen van het menu ineens gaat naar zaken waar je dagelijks op let..

Voor mij persoonlijk zit er een groot verschil tussen wat ik dagelijks eet en wat ik eet als ik naar een restaurant ga.. Juist dan wil ik (die luxe heb ik, gezien in geen allergieën/intoleranties heb) nergens op letten en gewoon van mijn eten genieten..

Terwijl ik in mijn dagelijkse voedingspatroon wel probeer op te letten..

Ik ben dus afgehaakt..

Heel jammer om te horen dat je afhaakt. De insteek is dat invulling gedaan wordt zoals de persoon dat zelf ervaart. Als hij of zij vooral uit eten gaat om van het eten te genieten en niet voedingsbewust bezig wil zijn is dat geen enkel probleem. Dan kan ik mij zo voorstellen dat de gerechten gekozen worden op verwachte smaakt en plezier.

De vragen die daarop volgen zijn gericht op hoe de personen over het algemeen bewust zijn met hun eetgedrag, dit staat dus los van het menu of de motivatie voor het kiezen van de gerechten.

Het doen afhaken, met de daarbij gemotiveerde informatie, geeft mij ook een goed beeld wat jouw beweegredenen zijn enkel worden ze niet vastgelegd en meegenomen.

Helaas, nogmaals jammer te horen en bedankt voor het melden! :Y)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 16:22

ik met een allergie voor iets wat nooit voorkomt en vegetariër vind het kiezen van een voorgerecht nog best lastig.

Het zou fijn zijn als er meerdere vegetarische gerechten kwamen die geen gebruik maken van champignons en warm zijn. De carpaccio bv grillen etc.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-17 16:23

Dit topic gaat op slot, omdat TS niet genoeg nuttige informatieve posts geplaatst heeft om hier topics te mogen openen.