Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tivoli schreef:JAAAAAA![]()
Feyenoorder hier!
Normaal in de kuip maar gister heb ik thuis gekeken. Echt jammer dat ik het gemist heb,ook de huldiging moest ik helaas op tv kijken.
Maar jongens, wát was die eerste goal toch MOOI hè![]()
gohya schreef:Zo aardig wat Feyenoord bokkers. Vrouwelijke Ajacieden zijn zoveel anders dan de mannelijke,uiteraard mogen die hier ook in dit topic komen,vandaar de lachende smiley erachter.
Ik had het hoofdstel,dekje en kampioenshirt al 2 weken geleden besteld.Ik was er 100% van overtuigd dat ze Kampioen zouden worden.
@Misshaffer ik ben ook een beetje voor FC. Twente,vind dit zo'n sportieve club! heb ook een shirt van Twente, 3 stuks zelfs. Zal de foto eens opzoeken.
Ik houd veel van voetbal,heb zelf een jaar of 30 gevoetbalt,het is mijn leven. Moest ermee stoppen vanwege een stenose in de nek.
Zo gaaf dat Feyenoord eindelijk weer eens Kampioen is. En ik vind: Nooit meer Kuyt op de bank! als die vorige week in de basis had gestaan waren ze vorig week al kampioen geweest.
Ladygiroc schreef:Ik blijf het altijd een beetje vreemd vinden dat de hooligans met elkaar op de vuist gaan en tijdens het EK of WK omarmd aan het bier staan.
Kuyt zou inderdaad moeten stoppen nu, sympathieke speler maar meer valt er voor hem niet meer te winnen.
LadyMadonna schreef:Waarom zou kuyt moeten stoppen? Hij schiet er gister drie in!
Als hij zelf wil, lekker laten blijven
gohya schreef:LadyMadonna schreef:Waarom zou kuyt moeten stoppen? Hij schiet er gister drie in!
Als hij zelf wil, lekker laten blijven
Helemaal waar! Kuyt moet nog 1 jaar bijtekenen! hij is de leider in het veld,hij sleept de jongeren mee.
De wedstrijd tegen Excelsior, toen waren de spelers heel erg zenuwachtig en Kuyt had ze gerust kunnen stellen,dat kan hij gewoon.
Nog 1 jaar Kuyt erbij en dan nóg een keer kampioen worden. Kuyt is dan wel iets minder snel,maar ik zie spelers van 20 die minder snel zijn dan Kuyt. Technisch kan Kuyt nog makkelijk mee.
ingedebruijn schreef:Ladygiroc schreef:Ik blijf het altijd een beetje vreemd vinden dat de hooligans met elkaar op de vuist gaan en tijdens het EK of WK omarmd aan het bier staan.
Kuyt zou inderdaad moeten stoppen nu, sympathieke speler maar meer valt er voor hem niet meer te winnen.
Is niet vreemd. Competitie is een hele andere concurrentie dan als land optreden. Dan heb je een gezamenlijke vijand. Trouwens genoeg mensen die elkaar ook dan het licht in de ogen niet gunnen. Maak ik mezelf ook schuldig aan.