Feyenoord bokkers hier op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Feyenoord bokkers hier op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 13:28

En ik vergeet m'n smiley zie ik... sorry, was als grapje bedoelt, zet m er alsnog achter

Misshaffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 13:44

*\o/* Dat dekje moet ik ook!!!! HAHA Mijn vriend is op en top Feyenoord fan Ik zelf ook wel, maar niet zo erg en daarnaast FC Twente (mijn roots :P )

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 14:43

Afbeelding
Ze hebben hier de juiste reclame :')

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 19:21

JAAAAAA *\%/*
Feyenoorder hier!
Normaal in de kuip maar gister heb ik thuis gekeken. Echt jammer dat ik het gemist heb,ook de huldiging moest ik helaas op tv kijken.
Maar jongens, wát was die eerste goal toch MOOI hè <3 :):)

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 19:37

Jaaaa, gisteren weer in de kuip. Ook vandaag naar de coolsingel. Echt genoten. Vooral gisteren *\o/*

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 19:58

Tivoli schreef:
JAAAAAA *\%/*
Feyenoorder hier!
Normaal in de kuip maar gister heb ik thuis gekeken. Echt jammer dat ik het gemist heb,ook de huldiging moest ik helaas op tv kijken.
Maar jongens, wát was die eerste goal toch MOOI hè <3 :):)

Die zat er heeeerlijk in. Ik krijg ook steeds weer kippenvel bij de beelden van het stadhuisplein op dat moment. Wat een vreugde!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-17 20:05

Zo aardig wat Feyenoord bokkers. Vrouwelijke Ajacieden zijn zoveel anders dan de mannelijke,uiteraard mogen die hier ook in dit topic komen,vandaar de lachende smiley erachter.

Ik had het hoofdstel,dekje en kampioenshirt al 2 weken geleden besteld.Ik was er 100% van overtuigd dat ze Kampioen zouden worden.

@Misshaffer ik ben ook een beetje voor FC. Twente,vind dit zo'n sportieve club! heb ook een shirt van Twente, 3 stuks zelfs. Zal de foto eens opzoeken.

Ik houd veel van voetbal,heb zelf een jaar of 30 gevoetbalt,het is mijn leven. Moest ermee stoppen vanwege een stenose in de nek.

Zo gaaf dat Feyenoord eindelijk weer eens Kampioen is. En ik vind: Nooit meer Kuyt op de bank! als die vorige week in de basis had gestaan waren ze vorig week al kampioen geweest.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 20:26

Dat ben ik niet met je eens Gohya.. met Toornstra, Karim en Vilhena heb je gewoon het sterkste middenveld. Dirk is geweldig maar kon het niet iedere wedstrijd meer opbrengen. Voor dit soort wedstrijden is hij top.. dan brengt hij net dat beetje power.

Ik verwacht dat hij er nu ook mee stopt.. zou ik ook doen als ik hem was. Op je hoogtepunt stoppen.

Obelix95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 20:29

Yes. Gister op werk met radio Rijnmond de wedstrijd gevolgd en vandaag op de Coolsingel <3 *\o/*

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 20:38

gohya schreef:
Zo aardig wat Feyenoord bokkers. Vrouwelijke Ajacieden zijn zoveel anders dan de mannelijke,uiteraard mogen die hier ook in dit topic komen,vandaar de lachende smiley erachter.

Ik had het hoofdstel,dekje en kampioenshirt al 2 weken geleden besteld.Ik was er 100% van overtuigd dat ze Kampioen zouden worden.

@Misshaffer ik ben ook een beetje voor FC. Twente,vind dit zo'n sportieve club! heb ook een shirt van Twente, 3 stuks zelfs. Zal de foto eens opzoeken.

Ik houd veel van voetbal,heb zelf een jaar of 30 gevoetbalt,het is mijn leven. Moest ermee stoppen vanwege een stenose in de nek.

Zo gaaf dat Feyenoord eindelijk weer eens Kampioen is. En ik vind: Nooit meer Kuyt op de bank! als die vorige week in de basis had gestaan waren ze vorig week al kampioen geweest.

Hangt denk ook gewoon af wat voor soort supporter bent, ken uiteraard genoeg mannelijke Ajacieden die t Feyenoord ook gewoon "gunde" maar ook een paar die natuurlijk Feyenoord niets gunnen ookal hebben ze t verdient
Maar dat soort supporters heb je ook natuurlijk bij feyenoord
Ken ook vrouwelijke Ajacieden die Feyenoord niets gunnen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 20:49

Ik heb absoluut niets met voetbal maar vond dit toch wel heel mooi om te zien. Ik heb het via tvRijnmond 'gekeken' en heb wel even wat traantjes weggepinkt toen ik het publiek op de plein zag springen bij de goals en het eindsignaal. De twaalfde man heeft hier al zo lang naar uitgekeken, het zou wel ontzettend zuur zijn geweest als ze in het zicht van de haven waren gestrand. Maar ze hebben het seizoen prachtig afgemaakt.

Mijn leerlingen (van rond de 9 jaar oud) waren vanmorgen minder amused want die zijn voor een groot deel voor Ajax. Maar nadat ik ze vertelde dat Ajax al 33 landstitels op hun naam hadden staan en Feyenoord 'slechts' 15, vonden de kids dat Feyenoord ook wel een keertje mocht winnen. :=

Wellicht dat de Rotterdammers onder ons weleens van Het groot niet te vermijden hebben gehoord, dit is een theatergroep die in hun huidige show een stukje over hooligans hebben zitten waarbij ze allerlei Feyenoord- en voetbal'liedjes' staan te schreeuwen op het podium. Één van de leuzen is 'we worden kampioen'. En ik moest daar gisteren uiteraard aan denken toen ze wonnen. 'Hadden ze toch maar mooi gelijk'. :')
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 15-05-17 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 20:49

Ik blijf het altijd een beetje vreemd vinden dat de hooligans met elkaar op de vuist gaan en tijdens het EK of WK omarmd aan het bier staan.

Kuyt zou inderdaad moeten stoppen nu, sympathieke speler maar meer valt er voor hem niet meer te winnen.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 21:01

Ladygiroc schreef:
Ik blijf het altijd een beetje vreemd vinden dat de hooligans met elkaar op de vuist gaan en tijdens het EK of WK omarmd aan het bier staan.

Kuyt zou inderdaad moeten stoppen nu, sympathieke speler maar meer valt er voor hem niet meer te winnen.

Is niet vreemd. Competitie is een hele andere concurrentie dan als land optreden. Dan heb je een gezamenlijke vijand. Trouwens genoeg mensen die elkaar ook dan het licht in de ogen niet gunnen. Maak ik mezelf ook schuldig aan.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 21:12

Waarom zou kuyt moeten stoppen? Hij schiet er gister drie in!
Als hij zelf wil, lekker laten blijven :j

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-17 08:46

LadyMadonna schreef:

Helemaal waar! Kuyt moet nog 1 jaar bijtekenen! hij is de leider in het veld,hij sleept de jongeren mee.
De wedstrijd tegen Excelsior, toen waren de spelers heel erg zenuwachtig en Kuyt had ze gerust kunnen stellen,dat kan hij gewoon.
Nog 1 jaar Kuyt erbij en dan nóg een keer kampioen worden. Kuyt is dan wel iets minder snel,maar ik zie spelers van 20 die minder snel zijn dan Kuyt. Technisch kan Kuyt nog makkelijk mee.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-17 09:52

Kampioenen.
Afbeelding

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 12:22

gohya schreef:
LadyMadonna schreef:

Helemaal waar! Kuyt moet nog 1 jaar bijtekenen! hij is de leider in het veld,hij sleept de jongeren mee.
De wedstrijd tegen Excelsior, toen waren de spelers heel erg zenuwachtig en Kuyt had ze gerust kunnen stellen,dat kan hij gewoon.
Nog 1 jaar Kuyt erbij en dan nóg een keer kampioen worden. Kuyt is dan wel iets minder snel,maar ik zie spelers van 20 die minder snel zijn dan Kuyt. Technisch kan Kuyt nog makkelijk mee.

Helemaal mee eens!
Hoop ook zeker voor de moreel van Feyenoord dat Kuyt nog bij ons blijft!
Hij ís gewoon een beetje de ziel van het team.
Als hij zou stoppen,zou ik het welverdiend vinden maar vooral ontzettend jammer!

Dat Elia niet meer gaat bijtekenen vind ik ook heel jammer! Mag graag kijken naar zijn ontsnappingspogingen met de bal langs 3 tegenstanders.

Zou het ook leuk vinden om Kenneth Vermeer weer een keer in het doel te zien. We staan altijd in vak Y,achter Kenneth.(Nu Jones natuurlijk,wat ik ook een knappe speler vind!)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 12:34

Mijn man wil zo graag dat ik een x mee ga naar de kuip maar brrrr.... heb moeite met mensenmassa's

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 12:42

Mijn vriend is fanatiek Feyenoordsupporter, ik heb zelf helemaal niets met voetbal.
Maar ik moet toegeven, ik ben 2 keer mee geweest naar de Kuip en dat doet toch wel wat met je hoor....
We waren afgelopen week een weekendje weg, zodat hij de wedstrijd via radio en telefoon heeft gevolgd.
De ontlading toen de 1-0 viel, ik denk dat het halve park het heeft gehoord :')
Ik vind het mooi dat hij zo van Feyenoord kan genieten, maar baal er stiekem soms wel van dat alles ervoor wijkt en het nogal de sfeer in huis kan beïnvloeden.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 18:17

ingedebruijn schreef:
Ladygiroc schreef:

Is niet vreemd. Competitie is een hele andere concurrentie dan als land optreden. Dan heb je een gezamenlijke vijand. Trouwens genoeg mensen die elkaar ook dan het licht in de ogen niet gunnen. Maak ik mezelf ook schuldig aan.

Dan nog zijn die rellen overdreven vind je zelf ook niet?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 18:24

Daarom ben ik zo blij dat het zondag en maandag goed is verlopen. Dat laat weer een andere kant van supporters zien

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-17 20:16

Quote:De ontlading toen de 1-0 viel, ik denk dat het halve park het heeft gehoord :')

_O- _O- _O-

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 20:20

Waarom springen er eigenlijk mensen in die fonteinen bij landskampioen zijn?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 20:45

Mijn man zondag op fb: ik beloof plechtig dat mijn eerstgeborene Dirk zal heten!
_O-

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 23:50

LiannePuthzy schreef:
Waarom springen er eigenlijk mensen in die fonteinen bij landskampioen zijn?

Gewoon traditie toch?
'Ons groepje' doet dat 'altijd'.