Namaak Dolce Gusto cups?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Re: Namaak Dolce Gusto cups?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 18:25

Dulce gusto, ik vind de cappucino lekker, de echte. Cups zuigen op mijn apparaat bijna elke keer vacuum, even klein tikje er op en klaar. Heb ook de neppers van ah gehad, die waren in de aanbieding. Je kon de knal waarmee de naald door de bovenkant prikte heel goed horen dus maar weer terug naar de originele, vind ik toch lekkerder. Trouwens, de site van dulce gusto heeft regelmatig acties. Nu volgens mij ook alleen moet je wel voor 40 euro bestellen dan is levering gratis.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-17 20:36

Ik heb het helaas niet meer nodig.
Gisteren het apparaat even getest, maar er liep geen water meer doorheen. -O-

Mijn vriend heeft 'm helemaal uit elkaar gehaald, maar we konden de oorzaak niet vinden, dus de kliko is er blij mee gemaakt. :o

Wilden meteen een nieuw apparaat halen, maar toen kwamen mijn schoonouders met het lieve idee dat we hun Nespresso (incl een paar honderd cups) mogen meenemen. :oo

Ik voelde me een beetje bezwaard, maar ze willen het graag. Ze gebruiken 'm zelf maar zelden, en ze hebben er nog 1. De koffie halen ze voornamelijk uit een apparaat met bonen, dat vinden ze toch lekkerder.

Als wij dan verbouwd hebben en een nieuwe keuken hebben, dan komt er ook een apparaat met bonen en gaat de Nespresso terug.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 22:34

Wat een tof cadeau! Veel plezier er mee maar dat komt vast wel goed :D

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 09:37

Leuk kado! Toch maar goed dat je m eerst getest hebt voordat je cups ging halen!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 00:06

Balen van het apparaat. Probleem komt vaker voor als naald verstopt zit maar goed daar heb je weinig aan nu hij in de kliko ligt :')

Voor ggen goud zou ik mijn DG ruilen voor een Nespresso. Tenzij nespresso ook lekkere koffie gaat maken ipv alleen zwart :+

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-17 01:21

Het water kwam niet eens door het waterslangetje meer door. :')

Hebben 'm helemaal uit elkaar gehaald, maar ging het echt niet meer doen.

Ik drink zelf toch liever thee dan koffie, en voor een macchiato warm en schuim ik dan zelf wel melk op. :D
Als we onze nieuwe keuken hebben kopen we een bonen apparaat, dat was altijd de planning al, en mijn vriend en bezoek kan nu toch lekkere koffie drinken.
Senseo vinden we niet lekker en die zakjes nog minder. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 14:22

Senseo vind ik echt drama :)) DG heb ik nooit geproefd maar ik ben heel blij met onze Nespresso. Ik drink wel alleen de zwarte cupjes en dan zonder melk verder, dat is geloof ik een van de sterkste soorten die ze hebben. Die is qua smaak echt top. Als we allemaal koffie willen zetten we toch vaak een potje, dat is echt lekkerder.

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 12:00

Ik heb dat wel eens als de wateropslag leeg is. Even een paar keer aanzetten en dan na een tijdje krijg ik weer water.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 21:34

Smallheal schreef:
Ik heb dat wel eens als de wateropslag leeg is. Even een paar keer aanzetten en dan na een tijdje krijg ik weer water.

Ja daar gaat ie inderdaad ook maf van doen als ie zonder water heeft geprobeerd zijn werk te doen.

Wij hebben afgelopen week een bonenmachine aangeschaft. De DG blijft, de Senseo is eruit. Echter blijft de DG voor mij, want zolang dat bonenapparaat geen Mocha voor me zet kan ie de DG niet vervangen :P
Maar mijn partner is volledig over op de bonenmachine. Nu drink ik geen lungo, espresso etc en van dat type koffie hadden we nog ruim 6 doosjes liggen, dus die had ik op Marktplaats gezet met de gedachte dat ik ze zo kwijt zou zijn. Nou niet dus :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 14:13

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 14:43

Ah die zijn niet enorm duur. Ben benieuwd!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 15:04

Bij ons op stal staat ook zon ding ( ik drink zelf geen koffie ) maar volgens mij gaan daar van die cups in van de Lidl .. en als ik de hoefsmid moet geloven is dat best te drinken ;)

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 15:06

Wij hebben hervulbare cups van Ali-express, werken super, en kun je zelf kiezen wat je erin doet! Het werkt ook met thee. Kosten ongeveer 3 euro voor 3 cups en ze gaan al heel lang mee.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 15:13

Ik ben net wezen kijken bij de action (de nieuwsgierigheid was te groot nadat ik die cups had gezien op de website), maar ze hebben echt alleen maar de smaken Lungo en Cappuchino helaas.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 09:28

Ik ga ook eens kijken bij action want wij drinken toch alleen maar lungo en cappuchino :P