Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar de keren daarna eigenlijk nooit meer starende blikken gehad (dat die eerste keer plaats vond in een minuscuul durpke had waarschijnlijk wat invloed op de algehele ervaring...). Ik vind het eigenlijk altijd wel even lekker om zoiets alleen te doen. Nergens rekening mee houden of over na hoeven denken. Als je bijvoorbeeld zin hebt in twee toetjes neem je gewoon lekker twee toetjes
helemaal mijn ding

Vraag een plekje aan het raam als ze dat hebben en genieten maar ^^
dus ik vermaak me op een terras wel met mensen kijken
zeker in de stad komt er genoeg voorbij.
Margreet schreef:Bij zakelijke reizen eet ik wel eens alleen, e-reader of telefoon mee en prima hoor. Bij een congres ofzo kun je vaak ook wel aansluiten bij mensen, maar dat moet ook maar net passen/zin in hebben. Ik vind het vaak wel prettig om aan de bar te gaan zitten, daar maak je toch makkelijker contact (als je dat wilt).
Dieptepunt: Alleen in een Italiaans restaurant, waarbij het eindeloos duurde tot de bediening kwam. Bleek dat de ober dacht dat ik nog op iemand aan het wachten was. Toen dat niet zo bleek te zijn, werd ik verzocht om van mijn fijne plaatsje aan het raam met uitzicht op het plein te verkassen naar een donker hoekje achterin. Toen was ik er zo klaar mee dat ik bedankt heb, een pizza gehaald heb en naar m'n hotelkamer ben gegaan.