Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
robbie88 schreef:wanneer gaan die nieuwe regels in dan liselot? heb op zich wel isofix..
Mijn zoontje slaapt eigenlijk bijna nooit meer in de auto. toevallig vandaag wel maar hij ligt nog prima in zijn maxi cosi toby

cinniz123 schreef:Overigens heb ik ook de axiss maar deze is bij lange na niet zo veilig als de isofix stoelen.
Hij schiet regelmatig uit de gordelhouders en uit de test kwam hij achteraf dus ook helemaal niet goed.
Liselot schreef:cinniz123 schreef:Overigens heb ik ook de axiss maar deze is bij lange na niet zo veilig als de isofix stoelen.
Hij schiet regelmatig uit de gordelhouders en uit de test kwam hij achteraf dus ook helemaal niet goed.
Snap niet zo goed hoe je dat voor elkaar krijgt, als je hem goed installeert en spant met de gordelspanner zit de stoel echt ramvast
Liselot schreef:cinniz123 schreef:Overigens heb ik ook de axiss maar deze is bij lange na niet zo veilig als de isofix stoelen.
Snap niet zo goed hoe je dat voor elkaar krijgt, als je hem goed installeert en spant met de gordelspanner zit de stoel echt ramvast
snorkel1986 schreef:Liselot schreef:
Je moet hem toch vast spannen met dat krik systeem als je dat net even iets te ver doet schiet de gordel door de kracht uit zn plastic gordel geleider aan de stoel.dit doet hij al vanaf het begin en die van een vriendin doet hetzelfde.toen ik daar dus naar ging zoeken bleek dat dus indd vaker voor te komen en daardoor niet heel goed uit de test te komen.
Ik heb deze ook en krijg dat echt nooit voor elkaar... en die zit echt vast ...
zonnebloem18 schreef:Wij hebben ook alleen gordelbevestiging en zijn gegaan voor de Maxi Cosi Tobi. Die bevalt erg goed, hij is makkelijk in gebruik en was 1 van de weinige waar onze dochter met een lang lijf niet meteen bijna boven de stoel uit stak. Het is geen fijne stoel om regelmatig uit de auto te halen of mee te wisselen, want goed vastzetten is wel een klusje, maar we hebben maar 1 auto dus dat hoeft bij ons niet zo vaak.
kwita schreef:jana79 schreef:Onze zoon van 5 zit ook nog steeds in een groep 2 stoel wij hebben ook Romer geen idee welk type. Maar erg fijne stoel.
is jou kind dan zo klein, ons kind is er met 3,5 uit gegroeid omdat ze lang is in de breette kon het nog best nu nog wel ze is 4
BelleFleur schreef:Stoelen zonder isofixbevestiging mogen nog verkocht worden, er worden er alleen geen nieuwe meer gekeurd. Je hoeft je dus op zich niet te haasten als het nog niet nodig is, want tenzij je zoals bij Maxi Cosi levenslange garantie hebt begint je garantieperiode natuurlijk gewoon te lopen.
dromertje2 schreef:Maar wat ik me afvraag, mijn zoontje is 22 maanden, weegt 15 kg maar meet maar 84 cm. Kan hem toch kwa lengte nog niet in een volgende stoel zetten?
Wij hebben wel isofix stoelen. 1 van maxi cosy en 1 van het huismerk van dreambaby. Laat ons zegen dat het prijsverschil in het praktische zit.