Wanneer ik op een doordeweekse dag jarig ben dan is dat voor mij ook een gewone dag. Ik vier het dan meestal in het weekend. Kunnen je vrienden en familie dan ook niet?
Gefeliciteerd in ieder geval!
Femek2902
Geplaatst: 03-05-17 01:16
Storm schreef:
Nodig Ben en Jerry uit!
Dit! Met je favoriete pizza vooraf terwijl je je favoriete film/serie aan het kijken bent
Gefeliciteerd. Maak er gewoon een gezellige dag van en regel een feestje in het weekend. Meestal kunnen de mensen dan wel. Of ga dan met een vriendin iets leuks doen.
Ik vind het heel verdrietig om te lezen hoe de mensen om je heen met jouw verjaardag om gaan. Ik blijf het altijd een speciale dag vinden, ook al heb ik er al 31 gevierd. Dus begrijp ik heel goed dat het zo rot voelt.
Iemand anders had het al over het weekend. Is het een idee om dit weekend wat vrienden uit te nodigen?
Nou dat is niet zo leuk voor je. Ik zou toch een taart in het weekend bakken of kopen, wat mensen uitnodigen (in ieder geval je gezin) en dan je verjaardag vieren!
Ik vind het ook rot om te lezen dat je eigenlijk niemand hebt om het mee te vieren vandaag. Hopelijk heb je intussen een idee gekregen om wat te gaan doen. En uiteraard toch nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!
Ik zou ook kijken of je het in het weekend kan vieren. Ik ken eigenlijk niemand die doordeweeks op een verjaardag zou komen. Hooguit bij de buren ofzo, maar niet bij vrienden en familie. Is ook maar net wat je gewend bent en hoe ver iedereen bij elkaar vandaan woont.