Vrijmarkt aanwinsten van Bokkers?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 20:48

Een mooie Canon lens in goede staat voor €5 :D
Leesboek 'War Horse', €1,50....
Wii UDraw console + spel €2 (en doet het nog ook :)) )
En een grote koala knuffel voor m'n hond voor €1.

Mooi spul voor nop dus!

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 20:57

Een mooie houten speelgoed boerderij :)
Hij was niet goedkoop (nieuwprijs is ook hoog), maar het geld dubbel en dwars waard: Heb mijn zoontje de rest van de dag niet meer gezien :')
Afbeelding

Pharootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 21:57

8nnemiek schreef:
Wat een gave aankopen komen er voorbij!
Die lucky luke serie ook, super gaaf!

Jaaaa!! Mijn vader was er ook heel erg blij mee! :)

En komen echt toffe dingen voorbij! Met een beetje zoeken zijn er zoveel pareltjes

IJsco_Love

Re: Vrijmarkt aanwinsten van Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 22:15

Wat leuk om iedereen zijn koopjes hier te zien! :D

Mijn zoon heeft heel veel LEGO Technic voor €5,-. Heeft vanmiddag al lekker lopen knutselen met zijn vader. Dochterlief heeft voor €3,- een poppenhuis en voor €1,- touwtjes door haar haren laten vlechten (ik weet niet hoe het heet... O:) )

Verder voor €2,- een plastic bal gekocht met speeltjes en muziek voor onze tweeling van 9 maanden.
Deze maar dit is plaatje internet: Afbeelding

Verder nog een halster voor pony lief voor €2,- en toen vond ik het a wel weer welletjes en gingen we weer naar huis :+

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 22:32

Mn vriendin heeft een houten hobbelpaard gekocht voor onze toekomstige kinderen waar we nog niet eens zwanger van zijn :')

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 22:52

Ik heb prachtige zo goed als nieuwe leren rijlaarzen gekocht voor een paar euro!!
In 1 van de laarzen moet een nieuwe rits, maar that's it... dus het geld meer dan waard hihi

Verder wat spulletjes voor de kids gekocht zoals, niet slofjes en schoentjes en wat speelgoed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 23:03

Jeetje hoe komen jullie aan al die leuke dingen :oo. Hier was echt alléén maar rommel te vinden, echt vreselijk.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 23:03

Ik heb me goed ingehouden. Voor mijn zoontje 2 dingen gekocht:

Dit boek (wel zonder DVD maar ach.. die kunnen we toch niet afspelen hier :'))
Het Dubbeldikke Dikkie Dik voorleesboek
https://www.bol.com/nl/p/het-dubbeldikk ... 4010936618

Ook nog een speelgoedstuur, geluidjes doen het niet maar schijnt aan de batterijen te liggen. Moet zeggen dat ik het niet heeel erg ga vinden als de geluidjes niet werken vrees ik ;)

Elk voor € 1,- per stuk trouwens :)

liekensancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 23:13

Letsdunit schreef:
Antiek paardje met ruiter en een handige camping wc die ik nu aan het ontsmetten ben en in mijn trailer gaat. Handig bij hoge nood :)

[ [url=m/yHtb47.jpg]Afbeelding[/url] ]

omg! ik ben met zo'n paardje opgegroeid, had hem als kind, precies precies dezelfde <3

on topic, vandaag 2 grote krabpalen verkocht, ook heel blij hahah.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 23:22

Anoniem schreef:
Jeetje hoe komen jullie aan al die leuke dingen :oo. Hier was echt alléén maar rommel te vinden, echt vreselijk.

Haha, bij ons in Drachten hetzelfde. En alles lag onder een blauw zeil, waardoor je niet eens wist wat ze verkochten. Wel een hartje wat mooi (zelfgeknutseld) versiert was met nepbloemen enz. voor bij mijn oma op tafel gekocht, maar verder was t allemaal zooi. Mijn moeder zei 'We hebben thuis al genoeg zooi, dus dit hoeven we niet'. Ik zag zelf wel wat schattige schilderijtjes voor in een kinderkamer, maar tja, ik ben nog te jong voor kinderen en heb nog schilderijen staan die nog aan de muur van mijn kamer moeten :')

Solica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 23:24

6 boeken gekocht voor 3 euro *D

Youri123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 00:14

Een dekje gekocht voor 1 euro

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 08:40

Anoniem schreef:

Hier ook heel erg veel rotzooi hoor, spullen die nog te oud/lelijk/vies zijn om er geld voor te vragen. :')

ReneeMonty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 09:33

Hier ook goed geslaagd! Zocht het boek moord in de Oriënt-Express van Agatha Christie en gevonden voor 0,50. :D En verder Disney dvd prinses en de kikker voor 0,50, nieuw Yves rocher zeep voor een euro, nieuw Yves rocher massageolie voor 0,50 en een nieuwe set van 3 x nagellak/vijl/bokkenpootje/handlotion voor een euro. En als laatste voor 0,50 een tasje met een opdruk van the hungergames mockinjay part 2. Twijfelde nog over wat Disney infinity spullen maar niet meegenomen omdat ze toch best beschadigd waren. Dus een goede buit hier op naar volgend jaar. 8-)