Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Boheme schreef:Mijn hubbel is redelijk gevoelloos, laat zijn emoties totaal niet zien. Dat is soms moeilijk, hij is wel een prater..niet dat ik een jankerd ben, maar als ik eens een keer verdrietig ben wil ik niet horen, stop met huilen.
Dat zou voor mjj een absolute no-go zijn in een relatie. Iemand die jr niet steunt, je verdriet niet erkent. Ik heb dat als kind meegemaakt en dat moet je niet willen.
Annet_Dottie schreef:Mijn vriend is niet echt romantisch, echt niet eigenlijk. Als ik iets romantisch doe weet hij vaak niet zo goed wat ie dan moet zeggen.
Verder vind ik het jammer dat hij altijd heel veel "zijn eigen ding" wil doen ook als ik er ben, dat neem ik voor lief maar vind ik soms wel moeilijk. Als hij dan druk bezig is ergens mee krijg ik het wel voor elkaar dat hij op en duur ook stopt (hij kan zo eindeloos door gaan) maar als ik dan wat wil gaan doen wat leuks of vooral dingen buiten de deur heeft ie op zo'n moment dan vaak geen zin in maar uiteindelijk doet ie het vaak wel alleen laat ie dan wel blijken dat hij dat voornamelijk voor mij doet en dat is wel een groot irritatie onderwerp bij mij want ik heb geen zin om "leuke" dingen te doen met iemand die daar zelf geen zin in heeft maar het dan maar voor mij doet.
Phoya schreef:Annet_Dottie schreef:Mijn vriend is niet echt romantisch, echt niet eigenlijk. Als ik iets romantisch doe weet hij vaak niet zo goed wat ie dan moet zeggen.
Verder vind ik het jammer dat hij altijd heel veel "zijn eigen ding" wil doen ook als ik er ben, dat neem ik voor lief maar vind ik soms wel moeilijk. Als hij dan druk bezig is ergens mee krijg ik het wel voor elkaar dat hij op en duur ook stopt (hij kan zo eindeloos door gaan) maar als ik dan wat wil gaan doen wat leuks of vooral dingen buiten de deur heeft ie op zo'n moment dan vaak geen zin in maar uiteindelijk doet ie het vaak wel alleen laat ie dan wel blijken dat hij dat voornamelijk voor mij doet en dat is wel een groot irritatie onderwerp bij mij want ik heb geen zin om "leuke" dingen te doen met iemand die daar zelf geen zin in heeft maar het dan maar voor mij doet.
Klinkt niet alsof jullie het heel gezellig hebben samen.
Adamootje schreef:Dat mijn vriend niet weet hoe de oven werkt en eigenlijk niet kan koken, dat neem ik voor lief. Ik heb dan weer een gruwelijk hekel aan de afwas, dus ik kook eigenlijk altijd en hij wast dan af. Perfect, toch?![]()
Niemand is perfect en dat hoeft ook niet.