Zijn niet duur, en met stretch vaak dus dat beweegt mee
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.DeMolenhoek schreef:Ik doe en dezelfde job als jou (maar dan in een ander bedrijf) en ik heb dezelfde maat, met hetzelfde probleem. Heel vaak hebben we ook telling en schuur ik rustig met mijn broek over de grond omdat ik de laagste schappen moet tellen. Ik zit er ook altijd snel door. Diegene die het langste mee gingen waren die van het huismerk van bon prix. Daarbij waren ze ook maar €20. Enigste nadeel was dat ze er echt niet uitzagen. Nu gebruik ik sinds kort weer de Jessica van C&A. Ze gaan niet super lang mee, maar lang genoeg voor de prijs/kwaliteit verhouding. Ik doe er toch 3 maand mee.
.
Serendipity1 schreef:Heb je niet gewoon de verkeerde maat? De broek die je op je foto aan hebt lijkt best strak te zitten en daar slijten ze veel sneller door
. Ik laat me namelijk regelmatig adviseren door de verkopers en kan ook gewoon mijn werk perfect uitvoeren, dat kan ik niet in een te strakke broek (die heb ik ook gehad, maar daarmee ga ik niet met gemak door m'n knieën en weer omhoog etc). Misschien moet ik het voor te werken toch maar eens proberen met een ander model. De broek op de foto draag ik net na aankoop, dus die is inderdaad wel strakker dan na een dag te dragen
, deze rekken ook nog veel met dragen.
.
.
. Vinden we heel erg

Die broeken draag ik bij de paarden. Ben helaas niet slank en heb snel dat aan de binnenkant van m'n benen de broeken slijten en dan scheuren. Maar deze doe ik wel een half jaar mee. En dan heb ik ze echt veel aan. Ine23 schreef:DeMolenhoek schreef:Ik doe en dezelfde job als jou (maar dan in een ander bedrijf) en ik heb dezelfde maat, met hetzelfde probleem. Heel vaak hebben we ook telling en schuur ik rustig met mijn broek over de grond omdat ik de laagste schappen moet tellen. Ik zit er ook altijd snel door. Diegene die het langste mee gingen waren die van het huismerk van bon prix. Daarbij waren ze ook maar €20. Enigste nadeel was dat ze er echt niet uitzagen. Nu gebruik ik sinds kort weer de Jessica van C&A. Ze gaan niet super lang mee, maar lang genoeg voor de prijs/kwaliteit verhouding. Ik doe er toch 3 maand mee.
'Fijn' om nog iemand met hetzelfde probleem tegen te komen, als ik het zo lees is er echt een gebrek aan broeken die onze vormen goed aankunnen. Ik ga de C&A ook op mijn lijstje zetten om langs te gaan zaterdag, desnoods koop ik van een paar winkels 1 broek en kan ik goed vergelijken.