Ideale broek gezocht voor werk supermarkt, ik ben radeloos!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 13:09

Ik werk gewoon in broeken van de primark.
Zijn niet duur, en met stretch vaak dus dat beweegt mee ;)

snoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 13:09

ik heb dezelfde benen en koop mijn werkbroeken bij ms-mode. Ik werk in de horeca en loop dus 5/6 dagen in de week.

Mijn houden t ongeveer 8 maanden, ik heb 2 broeken en wissel ze elke dag af, en gaan dus ook elke dag in de wasmachine. heb nog nooit zo'n fijne werkbroeken gehad. Zijn overigens ook te koop bij wehkamp en mijne heten it's all magic en kosten 39,95.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 13:10

Die van de Primark!
Ik werk in de zorg en moet veel bukken.
Die van de Primark zitten high waiste dus geen spaarpotje, blijven zitten en gaan tot nu toe lang mee.
En voor 8 euro mag ie om de 2 maanden wel stuk gaan.

lovelyfiefy

Re: Ideale broek gezocht voor werk supermarkt, ik ben radeloos!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 13:12

ik werk al ruim een jaar in sommige broeken van de primark :P
dus dat is me die 8 tot 15 euro meer dan waard :P

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-17 13:14

Primark klinkt ook goed! Ga ik toch maar eens tijd voor moeten maken om een uitstapje naar de dichtstbijzijnde winkel te maken :P .

Fijn om te horen snoetie! Ik ben echt benieuwd zaterdag naar de MS mode, online zien ze er ook al erg leuk uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 13:15

Ik doe en dezelfde job als jou (maar dan in een ander bedrijf) en ik heb dezelfde maat, met hetzelfde probleem. Heel vaak hebben we ook telling en schuur ik rustig met mijn broek over de grond omdat ik de laagste schappen moet tellen. Ik zit er ook altijd snel door. Diegene die het langste mee gingen waren die van het huismerk van bon prix. Daarbij waren ze ook maar €20. Enigste nadeel was dat ze er echt niet uitzagen. Nu gebruik ik sinds kort weer de Jessica van C&A. Ze gaan niet super lang mee, maar lang genoeg voor de prijs/kwaliteit verhouding. Ik doe er toch 3 maand mee.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-17 13:18

DeMolenhoek schreef:
Ik doe en dezelfde job als jou (maar dan in een ander bedrijf) en ik heb dezelfde maat, met hetzelfde probleem. Heel vaak hebben we ook telling en schuur ik rustig met mijn broek over de grond omdat ik de laagste schappen moet tellen. Ik zit er ook altijd snel door. Diegene die het langste mee gingen waren die van het huismerk van bon prix. Daarbij waren ze ook maar €20. Enigste nadeel was dat ze er echt niet uitzagen. Nu gebruik ik sinds kort weer de Jessica van C&A. Ze gaan niet super lang mee, maar lang genoeg voor de prijs/kwaliteit verhouding. Ik doe er toch 3 maand mee.

'Fijn' om nog iemand met hetzelfde probleem tegen te komen, als ik het zo lees is er echt een gebrek aan broeken die onze vormen goed aankunnen. Ik ga de C&A ook op mijn lijstje zetten om langs te gaan zaterdag, desnoods koop ik van een paar winkels 1 broek en kan ik goed vergelijken :j .

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 15:07

Ik haal mijn (werk)broeken eigenlijk altijd bij de Miss Etam. Heb ook 44 en die broeken zitten prima. Ik doe niet echt vergelijkbaar werk maar loop wel veel ermee en deze slijten minimaal en kan er toch een langere periode mee. Zijn vaak broeken met een stretchstof erin. Ben er nog nooit uitgescheurd in elk geval. Moet wel vaak bukken voor televisies en magnetrons tillen en dergelijke van de grond af.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 15:11

Junarose, te koop bij Wehkamp!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 15:17

Heb je een Cranenbroek in de buurt? Die hebben ook goedkope (werk) broeken. Ik heb als ik je foto zie het zelfde figuur, maar broeken van hun gaan lang mee! :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 15:18

Op marktplaats staan nog regelmatig Levi's bold curved te koop, vaak voor weinig.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 15:25

Ik werk in de productie en slijt ook nogal broeken.
Ik koop ze gewoonbij de primark. De meest lelijke goedkoopste en sommige gaan wel een jaar mee.
Weet alleen niet of jij er in past.
Zelf ben ik breed en klein. Erg klein :P
Ze zijn wel iets aan de lange kant maar dat valt nog mee.

Wiske2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 15:26

Veto spijkerbroek

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 17:59

Heb je niet gewoon de verkeerde maat? De broek die je op je foto aan hebt lijkt best strak te zitten en daar slijten ze veel sneller door

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-17 18:09

Serendipity1 schreef:
Heb je niet gewoon de verkeerde maat? De broek die je op je foto aan hebt lijkt best strak te zitten en daar slijten ze veel sneller door

Ik betwijfel dat daar het probleem zit, maar ik draag wel het liefst skinny/super skinny omdat een straight/bootcut mijn figuur niet bepaald goed aandoet :n . Ik laat me namelijk regelmatig adviseren door de verkopers en kan ook gewoon mijn werk perfect uitvoeren, dat kan ik niet in een te strakke broek (die heb ik ook gehad, maar daarmee ga ik niet met gemak door m'n knieën en weer omhoog etc). Misschien moet ik het voor te werken toch maar eens proberen met een ander model. De broek op de foto draag ik net na aankoop, dus die is inderdaad wel strakker dan na een dag te dragen :j , deze rekken ook nog veel met dragen.

Miss Etam zit denk ik ook in Waasland, dat ga ik nakijken!

Junarose is ook een fijne tip, maar ik vind het wel moeilijk om online te shoppen. Mocht ik niet slagen in het shopping center, kan ik zeker nog eens bij de Wehkamp wat broeken bestellen :j .

Cranenbroek zit jammer genoeg niet in de buurt zie ik, maar ik ben wel regelmatig zowat overal in het zuiden tot midden van Nederland dus kan altijd eens langs eentje rijden als ik toevallig in de buurt ben!

Dat is een goede tip bigone, ik ga het in de gaten houden! Zie er nu opstaan die niet meteen in mijn maat zijn, maar ik hoop dat er snel eentje voorbij komt :) .

Ik zal toch maar eens met een vriendin een dagje Primark Eindhoven moeten inplannen :') . Vinden we heel erg := _O- <3

Dankjewel Wiske2, daar ga ik ook naar kijken.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 18:21

Pescara :) Die broeken draag ik bij de paarden. Ben helaas niet slank en heb snel dat aan de binnenkant van m'n benen de broeken slijten en dan scheuren. Maar deze doe ik wel een half jaar mee. En dan heb ik ze echt veel aan.

http://www.terstal.nl/catalogsearch/res ... &catid=930

Is geen dikke stof, maar blijven bij mij prima.

vuurtoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 18:31

Jeggings
Zeer smalle, nauwsluitende vorm
Stretchachtig katoenmengsel
Elastiek met aangeduide insteek
c&a 9.90
zitten echt super
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door vuurtoren op 27-04-17 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 18:37

Ik heb de rest van de reacties niet gelezen maar ik heb zelf een werkbroek van de Hanos welke een speciaal vrouwenmodel is, een effen donkerblauwe.

Edit en ik moet veel bukken en tillen etc
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 27-04-17 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 18:39

ik werk ook in de supermarkt zowel bakerij afdeling , kassa en vakken vullen en heb meestal die zwarte 20 euro rijbroeken van de decathlon , puur omdat ze zo fijn zitten . nog nooit rare opmerkingen gehad ofzo

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 18:43

Ine23 schreef:
DeMolenhoek schreef:

'Fijn' om nog iemand met hetzelfde probleem tegen te komen, als ik het zo lees is er echt een gebrek aan broeken die onze vormen goed aankunnen. Ik ga de C&A ook op mijn lijstje zetten om langs te gaan zaterdag, desnoods koop ik van een paar winkels 1 broek en kan ik goed vergelijken :j .

Ik heb ook die van de C&A en ik vind ze super voor die €20,- die ze kosten. Ze gaan zo'n vier tot zes maanden mee, vind ik echt voldoende voor die prijs. Daarna zien de knieën er sowieso niet meer uit.

Ik heb ze toch zo'n 80 uur per maand aan, alleen al op het werk.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 23:46

C&A treggings van een tientje
Stevig en flexibel
Blijven goed in model (dus niet na een half uur al uitgelubbert)
En Al zou die na 2 maanden stuk zijn boeit het niet

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 23:53

Ik adviseer je ook om eens bij de MissEtam te kijken.
Bijvoorbeeld de Samba of de Jackie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 23:57

Even een tip: op de wat betere merkbroeken zit vaak 6 maanden garantie. Kassabon of printscreen van de overschrijving en je krijgt je geld terug/ nieuwe broek terug.

Mijn ex had ook wat bredere benen en een aparte vorm en sleet ook uit al zijn broeken: allerlei maten en vormen maar kon ze binnen 6 maanden altijd retour doen.

Ontopic: harembroeken? Hebben een laag kruis en eigenlijk nergens komt er rek op de stof te staan bij bewegen/bukken. Mijn harembroek van €20,- is lekker luchtig en ook stijlvol + slijt niet! Ik bedoel dan niet zo'n hippie-model maar gewoon wat losser dan een jeans.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-04-17 00:06, in het totaal 2 keer bewerkt

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 00:02

Ik koop voor werk echt niet dure broeken. Meestal had ik gewoon de broek aan die de supermarkt leverde als werkkleding, later kocht ik die super stretch broeken van de primark, lekkere rekstof en so far so good. Gaat wellicht ook maar een paar maanden mee maar daar is de prijs (+-15-20 euro) dus ook naar. Wel zonde van de broeken die je weg moet doen maar ik zou dure broeken lekker voor prive houden!

Succes!

Edit; even een edit voor n tip, geen jeggings doen zonder knoop etc, die heb je binnen 5 minuten op je knieen bij wijze van. Die zakken vaak af en er zitten meestal ook geen lusjes in voor een riem oid... Ik heb er een paar waar ik echt verliefd op ben maar dragen doe ik ze eigenlijk niet... Zonde!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 05:16

En broeken van de action?
Die gebruik ik voor bij de paarden. Zijn ook stretch broeken en gaan tot vrij grote maten.
Ze kosten tussen de €5 en €8.
Ook ik heb schurende X benen maar ze gaan best lang mee bij mij :j