Hmm ja naja zoals Eline het zegt kan de iPhone 7 of de S6 prima. Dan hoef ik niet het gehele bedrag te betalen, wel de helft aar dat past nog wel binnen het budget.
Nu snap ik ook die BKR. Gewoon voorkomen dat je een BKR hebt. Heb je ook geen gezeik.
Ik zit hier nu ook naar te kijken en mijn abonnement kan ik verlengen per 22 mei dus ik ontkom er ook niet aan.. balen maar ja. Iemand een idee hoe lang een smartphone mee gaat? Ik heb de huidige al bijna 2 jaar en ik wilde een sim only dan doen want ik als ik een nieuw toestel ga kopen ga ik er enorm op achteruit. Maar de mijne is al 2 jaar oud en wordt intensief gebruikt. Merk al dat de accu minder lang volhouod.
Ohh.. Interessante ontwikkeling. Goed dat ik het tegen ben gekomen en een extra zetje in de richting om eens wat minder te gaan betalen en vooral, want minder gemakkelijk een duur product te gebruiken en iedere twee jaar te vervangen..
Ja ik merk ook wel dat je nu wel twee keer gaat nadenken en ergens is het ook wel fijn. Ik merk dat het indirect mij dwingt om een zo laag mogelijk maandelijks abonnement te nemen. Heb al een telefoon op het oog waar ik een deel wil afbetalen en dan 19 euro per maand ga betalen. Nog goedkoper dan nu.
Zeker interessant! Ik mag per 6 mei verlengen, maar aangezien ik op 10 mei naar Marokko ga wilde ik sowieso niet direct een nieuw toestel halen. Maar... mijn huidige iPhone doet het nog prima. Dus in plaats van blindelings verlengen (en weer betalen) kan ik deze net zo goed 'af' gebruiken tegen een sim only. Scheelt een hoop!
Omgerekend betaal je vaak ook een stuk meer voor je telefoon na het abonnement dan als je hem los gekocht zou hebben. Mijn oudste Iphone doet het nog prima als werktelefoon en is nu al zo'n 5,5 jaar. Maar deze ontwikkeling is vooral voor ons interessant omdat we een huis willen gaan kopen en alle beetjes helpen, dus ik ben erg blij te weten wat voor effect het vernieuwen van een telefoonabonnement kan hebben Thanks ts