Wat heb jij NODIG in een relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 21:51

Wildgirl schreef:
Bijzonder dat iedereen hier roept: acceptatie zoals ik ben. Wellicht tijd om jezelf eens te gaan accepteren zoals je bent? Niet vervelend bedoeld overigens maar ik schrik er een beetje van...

Ik accepteer mijzelf zeker zoals ik ben, in mijn post bedoelde ik het als dat de ander mij niet wil veranderen en me neemt zoals ik ben, met al mijn goede en minder goede punten.

Renaatt92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 21:52

In mijn vriend heb ik gevonden:
Een grote steun
Iemand die mij een schop onder mijn kont geeft
Stabiliteit
En aandacht

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 21:52

Citaat:
Ik snap het niet? Als jij jezelf accepteert betekent niet meteen dat de rest jou ook accepteert?

En daarnaast is het heel fijn om iemand te hebben die jou wel accepteert als je jezelf niet kan accepteren.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 21:58

Iemand die accepteert dat ik geen sex wil, dat zou mooi zijn _O- (asexueel). Verder een goede balans tussen interesse tonen (ook eens uit zich/haarzelf iets willen afspreken) maar ook niet te claimerig. Verder ook een eigen hobby/passie inderdaad zoals hieronder beschreven.
Laatst bijgewerkt door Nala op 26-04-17 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 21:59

Pff ehm, iemand die me af en toe even kan opvangen, iemand die humor heeft, blij is (met mij), 'iets' met dieren heeft en interesse heeft.
Oh en iemand die zelf een passie heeft of ergens heel erg blij van wordt, haha. Niks leukers dan iemand van wie je houdt helemaal blij zien worden van iets wat hij doet.

Boheme

Re: Wat heb jij NODIG in een relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 22:01

Humor en lol heb ik nodig. En natuurlijk ook het standaard riedeltje, geborgenheid, vertrouwen enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 22:21

Wildgirl schreef:
Emmaa_ schreef:
Iemand met een weerzinwekkende ambitie en iemand die mijn gedachtegoed begrijpt en deelt. Daarbuiten is seks waarvan je nekhaar overeind gaat staan voor mij echt een vitaal onderdeel van een relatie.

_/-\o_ _/-\o_

Bijzonder dat iedereen hier roept: acceptatie zoals ik ben. Wellicht tijd om jezelf eens te gaan accepteren zoals je bent? Niet vervelend bedoeld overigens maar ik schrik er een beetje van...

Ik heb een hele rugzak die me maakt wie ik ben en waar ik zelf vrede mee heb. Helaas vinden de meeste mensen dat ik mijn verworven kleine kantjes maar moet veranderen, terwijl ze dat niet verwachten van mensen die gewoon altijd zo geweest zijn. Dus ja, ik vind het heel belangrijk dat mijn vriend mij accepteerd zoals ik ben.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 22:32

MorganeR schreef:
Iemand die accepteert dat ik geen sex wil, dat zou mooi zijn _O- (asexueel). Verder een goede balans tussen interesse tonen (ook eens uit zich/haarzelf iets willen afspreken) maar ook niet te claimerig. Verder ook een eigen hobby/passie inderdaad zoals hieronder beschreven.

Er zijn ontzettend veel mensen die asexueel zijn, er is zelfs een complete datingsite voor. :j Dus wat dat betreft kun je zeker iemand vinden die daarin begripvol is.

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 22:41

Iemand die het beest in mij naar boven brengt <<) }:) ...

Iemand die idd soms tegengas geeft, pikzwarte humor heeft, direct is, zich niet druk maakt om "kleine" dingen, die dol is op dieren, een volwassen gesprek kan voeren,...

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 22:53

Vertrouwen en geborgenheid, zowel geestelijk als lichamelijk, maar ook ruimte en vrijheden voor mezelf. Humor is ook erg essentieel; samen lachen!

Lily_Fee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 22:57

Giel (dat is mijn vriend)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 23:03

Zachtaardig, begripvol, ongeveer dezelfde intelligentie, moet verbaal sterk zijn anders wals ik over hem heen.
Moet me begrijpen, van veel knuffelen (en kleffen) houden. Maar niet in het openbaar. :P
Moet 100% mezelf kunnen zijn en elke gedachte die in mij op komt kunnen delen.

Maar ik heb de mijne gevonden. :j

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 23:06

Communicatie, zelfreflectie , vertrouwen, aanpakken als er iets tegen zit, en verdomd goede sex is wel heel belangrijk :D

MissDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 23:08

Absolute eerlijkheid, intellect, goeie sex en "echte, plas in je boek" gevoel voor humor.
In mijn vorige relaties ontbrak er iedere keer 1 van deze elementen en we hebben het dan ook niet gered.
Ook wil ik een echte man, metromannen zijn geweldig als vriend maar niet als mijn partner.
Inmiddels 5 jaar getrouwd met de ware :D

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 23:20

Mijn vriend is mijn grote steun en kan mij heel erg gerust stellen en zich niet druk maken om dingen waar ik me ontzettend druk om maak. Ik was een enorme piekeraar en dacht overal enorm veel over na. Over dat soort dingen is hij heel relaxed en makkelijk. Ik merk aan mezelf dat ik dit met de jaren heb overgenomen en zo veel makkelijker ben geworden. Vind ik zelf super fijn.

En elkaar vrij laten. Doen wat je wilt en leuk vindt. Wat betreft hobby's etc dan. Vind het ook wel belangrijk dat we beide hetzelfde denken over vreemdgaan bijvoorbeeld.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 23:31

Gedrevenheid en passie in wat hij doet. En mij de vrijheid geven om mn eigen gang te gaan.
Daarbij betrouwbaar zijn en samen kunnen lachen en stom kunnen zijn.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 23:33

Vertrouwen, passie, humor

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 23:40

Vertrouwen, eerlijk ( gaat eigenlijk met vertrouwen ) , liefde , humor, een maat,
En heb wel m'n man gevonden +:)+

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 00:00

Vertrouwen, iemand die tegengas geeft (maar waar ik uiteindelijk ook van kan winnen :'), daar ga ik van nadenken ), elkaar los kunnen laten maar uiteindelijk graag samen zijn, en humor.
Laatst bijgewerkt door borstnoot op 27-04-17 00:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 00:01

MarlindeRooz schreef:
Zachtaardig, begripvol, ongeveer dezelfde intelligentie, moet verbaal sterk zijn of sterk in de schoenen staan anders wals ik over hem heen.
Moet me begrijpen, van veel knuffelen (en kleffen zoenen, kriebelen) houden. Maar niet in het openbaar. :P
Moet 100% mezelf kunnen zijn en elke gedachte die in mij op komt kunnen delen. :j

Dit.

En een beetje kunnen filosoferen, een gezonde sexdrive en eigen hobbies/leven hebben :)

Daarom ben ik dus single :')

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 00:02

Eerlijkheid en duidelijkheid. Huidige vriend kan niet goed plannen en dat zorgt voor veel spanningen. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben en hij is van ik zie het wel.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 00:04

MarlindeRooz schreef:
Moet me begrijpen, van veel knuffelen (en kleffen) houden. Maar niet in het openbaar. :P

PRECIES!! Ik heb al zo vaak gehoord van vriendjes (en anderen daar omheen) dat het heel raar is dat ik het moeilijk vind om in het openbaar genegenheid te tonen.
Fijn dat ik niet de enige ben! :9

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 09:38

borstnoot schreef:
MarlindeRooz schreef:

PRECIES!! Ik heb al zo vaak gehoord van vriendjes (en anderen daar omheen) dat het heel raar is dat ik het moeilijk vind om in het openbaar genegenheid te tonen.
Fijn dat ik niet de enige ben! :9

Jup, als het aan mijn vriend ligt dan kan je prima elkaar zoenen in een supermarkt oid. :')
Hand in hand lopen is prima, maar hoef niet uitgebreid te zoenen overal. :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 09:57

Veel knuffelen en lekker klef kunnen zijn (niet per se in het openbaar).
Geborgenheid, iemand die ik 100% kan vertrouwen en iemand die me afremt.

Duidelijkheid en iemand die me aan het lachen kan maken. En goede seks, ook best belangrijk in een relatie :o

Gelukkig heb ik dit alles ook in mijn relatie :+:

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-17 09:59

Iemand die af en toe zegt dat ik weer even normaal moet doen en moet stoppen met zeuren :D