karuna schreef:bello2005 schreef:ik vraag me dan serieus af wat voor loon jullie hebben ? want met mijn luxe leven kan ik echt geen €500 pm aan de kant houden.
ik heb echt geen laag loon, maar 500€ is toch echt wel te veel voor mij.
ik eet dan wel kwaliteit eten, ik ga naar de slager, ik ga naar de bakker en ga naar de groente boer
ik heb een dure auto, heb 2 ponys en heb 2 honden wat op vers vlees staan
ik heb op veel al bespaard, maar op mijn dieren en op mijn voeding ga ik echt niet besparen
ben benieuwd
Ik moet redelijk duur eten ivm voedselallergie. Alleen groenteboer is me echt te duur. Pas een keer geweest. 7 euro voor 2 kilo aardappelen wat raapstelen en mini beetje zuurkool.bakker kan ik niks mee ivm voedselallergie ook. Ik heb ook twee honden en heb twee autos. (Hoogbejaarde atos en een iets minder bejaarde maar roestige ford transit bus). Maar ja wel twee heel oudjes die ik in vaste lasten met zijn tweeen voor 100 euro heb staan. Maar geen paard meer, geen dure kleding, parfum of vaak stappen. Alleen leesmap voor wat afleiding met een paar boekjes. Grondig in geschrapt wel. Geen andere abbonementen oid. Geen dure telefoonrekening mobiel. Daar betaal ik 10 euro per maand voor. Inclusief beperkt internet.
Nee stappen, dure kleding, en die 'meiden' dingen hou ik me absoluut niet mee bezig. Mijn kleding kast zit zo vol dat ik echt niet na de winkel hoef te gaan. Ik doe al ruim 15 jaar met mijn kleding. En nee het is niet versleten en kapot. Het is dan wel kwaliteit, maar ik krijg ook vaak genoeg kleding. Kleding interesseert me eigenlijk vrij weinig.
Ik heb dan wel een abbo op mijn telefoon, maar dat zijn niet de kosten.
Ik rij een oude mercedes. Deze kost me aan verzekering en belasting ongeveer €60.- per maand excl benzine, auto rijdt 1 op 8.( heb al mn enkele schade vrije jaren vandaar verzekering goedkoop is, maar belasting betaal ik €190.- er 3 maanden ) Ik heb er opzich wel op bespaard want kan met fiets naar het werk.
Hier betaal ik voor 10 kg aardappelen 6 € en ze zijn vaker in de aanbieding. Ja de groente en fruit zijn dan wel wat duurder, maar goed dan weet ik wel dat ik kwaliteit heb en vers.
Mijn ponys staan momenteel voor €150.- pm waar je inprincipe ook niet over kunt klagen.
Mijn honden zitten op ongeveer €100.- per maand aan vers vlees. Maar ik koop ook wel eens barf, en dan doe ik met bijv €100.- vlees wel langer.
Maar misschien brutaal, maar hoeveel spaar jij per maand ?
bakker kan ik niks mee ivm voedselallergie ook. Ik heb ook twee honden en heb twee autos. (Hoogbejaarde atos en een iets minder bejaarde maar roestige ford transit bus). Maar ja wel twee heel oudjes die ik in vaste lasten met zijn tweeen voor 100 euro heb staan. Maar geen paard meer, geen dure kleding, parfum of vaak stappen. Alleen leesmap voor wat afleiding met een paar boekjes. Grondig in geschrapt wel. Geen andere abbonementen oid. Geen dure telefoonrekening mobiel. Daar betaal ik 10 euro per maand voor. Inclusief beperkt internet.
.