Reden dat jou relatie uit ging?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ygritte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 16:06

Ik maakte het uit na ongeveer een jaar omdat we toch niet echt bij elkaar bleken te passen. Naast slechte communicatie en spanning vanuit zijn familie bleek op onze eerste vakantie samen dat we heel andere dingen leuk vonden, en daarbovenop loog hij en ging hij dingen stiekem doen en voor mij verbergen. Dat laatste was eigenlijk de druppel.. :j . Overigens bleef hij volhouden dat het een 'gezamenlijke' beslissing was om het uit te maken.. :').

Inmiddels al weer 4 jaar samen met mijn huidige vriend. :)

thirteenn

Re: Reden dat jou relatie uit ging?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 16:36

met mn eerste relatie ging het uit omdat hij heel erg ging pushen om verder te gaan (Ik was net 16 en we hadden net 3 maanden) toen hij non stop ging praten over de pleziertjes die hij met zijn ex had heb ik het uitgemaakt. Had toen bijna geen vrienden en hij was toen ook zo mooi van: laat ze toch stikken, je hebt mij toch?

De tweede ging uit omdat zijn ouders zich teveel met mij en mijn familie gingen bemoeien en hij niet voor me opkwam (Niet dat ik het zelf niet kan, maar vind dat je vriend je wel moet steunen) dus toen was ik het na een half jaar zat. Nu al enige jaren happy single *\o/* *\o/*

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 16:40

Er was steeds meer sprake van ergernissen in plaats van liefde. Ik vond hem tegen het einde aan zoooo bekrompen en wereldvreemd.

Hij maakte het uit en dat was even lastig want het is toch óók je beste vriend. Maar na twee weken was ik er ook helemaal klaar mee en over hem heen.

CurlyCoat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 16:55

Mijn ex was te lui om te werken en ik heb twee jaar lang al zijn schulden en rekeningen betaald.
Daarbij blijkt hij ook van alles bij elkaar gelogen te hebben en hij had ook een drugs verslaving.
Thank God heb ik een paar weken terug eindelijk de knoop door gehakt.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 17:00

Hij was niet meer verliefd, typisch puberjongetje, ach ja. :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 17:00

Het ging niet meer.
Kort maar krachtig.

Ik werd er ongelukkig van, maakte hem ongelukkig.
Karakters waren te heftig op elkaar.

Ik gun hem echt de leukste vrouw van de wereld.
Gun hem al het geluk.
Maar ik ben niet de gene die hem gelukkig gaat maken.

bamisalami

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 17:06

Omdat hij ineens kon rekenen. Ik was vijf jaar ouder, gevraagd bij dates of hij dit echt niet erg vond. Geen probleem. Totdat hij ineens bedacht dat als ik 40 ben, hij dan 35 is. Ik heb hem gefeliciteerd met het afronden van de rekenmodule van de basisschool. En daar zei hij nog "maar we kunnen wel vrienden blijven". Toen heb ik heel hard gelachen. Verkering duurde trouwens zes weken... gekoppeld door gezamenlijke vrienden. Hij heeft zich nog eens voor mij verstopt in de ah :)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 17:08

We hadden korte relatie en hij vertrok toen gelijk al voor 11 maand naar canada.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-17 17:09

Ik heb heel je verhaal gevolgd, 5000 euro :+ Echt wat een kerels er toch rondlopen..

CurlyCoat schreef:
Mijn ex was te lui om te werken en ik heb twee jaar lang al zijn schulden en rekeningen betaald.
Daarbij blijkt hij ook van alles bij elkaar gelogen te hebben en hij had ook een drugs verslaving.
Thank God heb ik een paar weken terug eindelijk de knoop door gehakt.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 17:14

Selina schreef:
Ik werd verliefd op een van z'n vrienden. :=
Jep, totally going to hell for this.

_O- _O- _O-

Het kan erger, vriendin van me werd verliefd op de broer van haar vriend :').
Vraag niet hoe, maar ze is alsnog/weer helemaal op genomen in die familie en ze zijn echt alweer 10 jaar helemaal happy!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 17:15

Wij waren beide 18 jaar, toen hij besloot zijn 14jarige atletiek leerlinge leuker te vinden.. die kwam wel even hard binnen, eerste serieuze relatie van >2 jaar.

Vorige relatie waren de gevoelens weg, de spontane geïnteresseerde jongen was er niet meer...

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 17:20

Hij vond dat ik niet genoeg in hem interesseerde. :+
Ben nu wel hartstikke blij dat hij het uitgemaakt heeft! Want wat was het een zak zeg. :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 17:21

_Yasmine_ schreef:
Wij waren beide 18 jaar, toen hij besloot zijn 14jarige atletiek leerlinge leuker te vinden.. die kwam wel even hard binnen, eerste serieuze relatie van >2 jaar.

Vorige relatie waren de gevoelens weg, de spontane geïnteresseerde jongen was er niet meer...

Mag toch aannemen dat je hem in ieder geval gerapporteerd hebt, dit soort vieze rotzakken hebben niets bij een club voor kinderen te maken.

Waarom mijn relaties uit zijn gegaan? Meestal was ik toch wel snel uitgekeken, eentje na een jaar omdat hij jaloerse trekjes kreeg en eentje na twee jaar omdat die beste jongen veel te lief was, gewoon geen gelijkwaardige partner. En dan nog een hele rits vriendjes varierend van vakantieliefjes tot een paar weken scharrelen. Allemaal niet zo dramatisch.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 17:24

bigone schreef:
_Yasmine_ schreef:

Mag toch aannemen dat je hem in ieder geval gerapporteerd hebt, dit soort vieze rotzakken hebben niets bij een club voor kinderen te maken.

Waarom mijn relaties uit zijn gegaan? Meestal was ik toch wel snel uitgekeken, eentje na een jaar omdat hij jaloerse trekjes kreeg en eentje na twee jaar omdat die beste jongen veel te lief was, gewoon geen gelijkwaardige partner. En dan nog een hele rits vriendjes varierend van vakantieliefjes tot een paar weken scharrelen. Allemaal niet zo dramatisch.

Haha ik had als 16 jarige scharrel met een 22 jarige whoops.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 17:27

Beide keren is vriend/man ervan door gegaan met een "goede"vriendin die ik toestond als vriendschap. Wat dus alleen vriendschap zou zijn maar beide keren is uitgemond in ingeruild worden meteen of na heel korte tijd. Best pijnlijk dus. -O- eerste keer na ruim 3 jaar tweede keer na bijna 27 jaar.

Ellende is dat ik als ik ooit weer een relatie zou krijgen ik het weer zou toestaan. Omdat ik niet vind dat ik iemand een vriendschap kan verbieden. Ben daarin te goed misschien.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 17:28

Niet mijn type, te veel irritaties naar hem toe. Uiteindelijke doorslag was dat hij me de dood in wenste. Doeidoei zeggen we dan :evaw:

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 17:36

Omdat de afstand te groot was, bij mijn eerste "echte" vriend. Ex die daarna kwam omdat onze karakters niet bij elkaar pasten. Nu alweer 11 jaar samen met mijn huidige vriend, dat is wel een blijver :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 17:46

bamisalami schreef:
Omdat hij ineens kon rekenen. Ik was vijf jaar ouder, gevraagd bij dates of hij dit echt niet erg vond. Geen probleem. Totdat hij ineens bedacht dat als ik 40 ben, hij dan 35 is. Ik heb hem gefeliciteerd met het afronden van de rekenmodule van de basisschool. En daar zei hij nog "maar we kunnen wel vrienden blijven". Toen heb ik heel hard gelachen. Verkering duurde trouwens zes weken... gekoppeld door gezamenlijke vrienden. Hij heeft zich nog eens voor mij verstopt in de ah :)

_O-

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 17:53

karuna schreef:
Beide keren is vriend/man ervan door gegaan met een "goede"vriendin die ik toestond als vriendschap. Wat dus alleen vriendschap zou zijn maar beide keren is uitgemond in ingeruild worden meteen of na heel korte tijd. Best pijnlijk dus. -O- eerste keer na ruim 3 jaar tweede keer na bijna 27 jaar.

Ellende is dat ik als ik ooit weer een relatie zou krijgen ik het weer zou toestaan. Omdat ik niet vind dat ik iemand een vriendschap kan verbieden. Ben daarin te goed misschien.

Auw ik snap je helemaal Y;(

bontejames

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 17:59

In mijn vorige relatie waren we vrienden ipv vriend en vriendin. Dat is de reden dat ik het uit heb gemaakt. Bedoel, ik was niet meer verliefd en zag gewoon telkens een "vriend" ipv mijn vriend. Geldige reden lijkt mij..

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 18:01

Omdat hij erg pushend was over seks, terwijl ik 12 was. Nope :wave:

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 18:07

Eerste relatie uit elkaar gegroeid. Teveel dingen samen mee gemaakt. En beiden binnenvetters.

Tweede relatie, hij bleek achter mijn rug om nog heel gezellig te zijn met zijn exvrouw.

Derde relatie, jongen was veelste lief voor mij, veel te rustig en lief... Ik heb welleens wat tegengas nodig...

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 18:10

Lente schreef:
Mijn vorige relatie maakte ik zeker niet uit omdat ik niet van haar hield maar omdat het me teveel kostte van mezelf.

Soms is houden van niet genoeg.

Y;(
herkenbaar

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 18:14

bigone schreef:
_Yasmine_ schreef:

Ik vind je reactie eerlijk gezegd wel een beetje overdreven. Op zich is er niks verkeerds aan een 18-jarige die op een 14-jarige verliefd wordt. Je kan er pas hooguit iets van zeggen als hij dingen met dat meisje zou doen, maar zelfs dan zou ik het niet raar/erg vinden, als het maar niet tegen haar wil is. Ik heb als 'minderjarige' ook genoeg gedaan met 'meerderjarigen' maar geen van hen vond ik een 'vieze rotzak die gerapporteerd moet worden omdat hij niets bij een club voor kinderen heeft te zoeken'.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-17 18:29

Ik begrijp het wel.. 14 jaar is echt heel jong. Ondanks dat er maar 4 jaar tussen zit maar wacht dan minstens 2 jaar. 14 jaar is, over het algemeen, echt nog kinderlijk.