. Overigens bleef hij volhouden dat het een 'gezamenlijke' beslissing was om het uit te maken..
. Inmiddels al weer 4 jaar samen met mijn huidige vriend.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Overigens bleef hij volhouden dat het een 'gezamenlijke' beslissing was om het uit te maken..
.
Echt wat een kerels er toch rondlopen..CurlyCoat schreef:Mijn ex was te lui om te werken en ik heb twee jaar lang al zijn schulden en rekeningen betaald.
Daarbij blijkt hij ook van alles bij elkaar gelogen te hebben en hij had ook een drugs verslaving.
Thank God heb ik een paar weken terug eindelijk de knoop door gehakt.
_Yasmine_ schreef:Wij waren beide 18 jaar, toen hij besloot zijn 14jarige atletiek leerlinge leuker te vinden.. die kwam wel even hard binnen, eerste serieuze relatie van >2 jaar.
Vorige relatie waren de gevoelens weg, de spontane geïnteresseerde jongen was er niet meer...
bigone schreef:_Yasmine_ schreef:Wij waren beide 18 jaar, toen hij besloot zijn 14jarige atletiek leerlinge leuker te vinden.. die kwam wel even hard binnen, eerste serieuze relatie van >2 jaar.
Vorige relatie waren de gevoelens weg, de spontane geïnteresseerde jongen was er niet meer...
Mag toch aannemen dat je hem in ieder geval gerapporteerd hebt, dit soort vieze rotzakken hebben niets bij een club voor kinderen te maken.
Waarom mijn relaties uit zijn gegaan? Meestal was ik toch wel snel uitgekeken, eentje na een jaar omdat hij jaloerse trekjes kreeg en eentje na twee jaar omdat die beste jongen veel te lief was, gewoon geen gelijkwaardige partner. En dan nog een hele rits vriendjes varierend van vakantieliefjes tot een paar weken scharrelen. Allemaal niet zo dramatisch.
eerste keer na ruim 3 jaar tweede keer na bijna 27 jaar.bamisalami schreef:Omdat hij ineens kon rekenen. Ik was vijf jaar ouder, gevraagd bij dates of hij dit echt niet erg vond. Geen probleem. Totdat hij ineens bedacht dat als ik 40 ben, hij dan 35 is. Ik heb hem gefeliciteerd met het afronden van de rekenmodule van de basisschool. En daar zei hij nog "maar we kunnen wel vrienden blijven". Toen heb ik heel hard gelachen. Verkering duurde trouwens zes weken... gekoppeld door gezamenlijke vrienden. Hij heeft zich nog eens voor mij verstopt in de ah
karuna schreef:Beide keren is vriend/man ervan door gegaan met een "goede"vriendin die ik toestond als vriendschap. Wat dus alleen vriendschap zou zijn maar beide keren is uitgemond in ingeruild worden meteen of na heel korte tijd. Best pijnlijk dus.eerste keer na ruim 3 jaar tweede keer na bijna 27 jaar.
Ellende is dat ik als ik ooit weer een relatie zou krijgen ik het weer zou toestaan. Omdat ik niet vind dat ik iemand een vriendschap kan verbieden. Ben daarin te goed misschien.
bigone schreef:_Yasmine_ schreef:Wij waren beide 18 jaar, toen hij besloot zijn 14jarige atletiek leerlinge leuker te vinden.. die kwam wel even hard binnen, eerste serieuze relatie van >2 jaar.
Mag toch aannemen dat je hem in ieder geval gerapporteerd hebt, dit soort vieze rotzakken hebben niets bij een club voor kinderen te maken.