Anoniem schreef:Goed TS. Ervanuitgaande dat je topics serieus zijn (wat ik steeds moeilijker vind);
Je tweede baan is een keiharde salesbaan. Dat is niet 'relaxt gebeld worden door mensen die willen opzeggen'. Van jou wordt verwacht dat jij die mensen toch nog klant houdt. Je krijgt te maken met neutrale mensen, maar ook met woedende mensen, verdrietige mensen, wanhopige mensen en ook onredelijke hufters. Dat verklaart ook het uurloon, want dat is een typisch loon voor iemand in de sales. Enige verschil met 'reguliere' verkoop afdeling is dat je op de gewone afdeling niet per direct boze mensen krijgt, maar ook mensen die gewoon wat willen aanpassen of toevoegen. Mensen die hun abonnement op willen zeggen moet je klant zien te houden. Dus dat is niet relaxt opzeggingen doorvoeren.
Je eerste baan moet je 3 wft's voor gaan behalen zeg je. En dat gaat je weekenden kosten. Maar waarschijnlijk gaat dit op kosten van de tussenpartij? Dan valt dat nog wel mee.
Als je die wft's na herkansingen ook nog niet haalt, dan gaat het bedrijf inderdaad niet met je verder. Niet heel vreemd toch? Hun eis is dat je de wft's haalt. Maar hey, je hebt toch strafrecht gestudeerd? Dan heb je in ieder geval bewezen ergens ooit dat je niet volslagen achterlijk bent (al verwonder ik me daarentegen wel over je topics. Keer op keer)
afijn. Succes.
Wacht! Hoe bedoel je dat verklaart de uurloon? Als het zo'n lastige baan is, dan is 8 euro toch te weinig?