lovebelly schreef:Wat leuk dat je fysiotherapie wilt gaan studeren!
Wat hierboven al genoemd is zou ook mijn tip zijn: kijk eerst hoe de opleiding vanuit Engeland in Nederland ontvangen wordt. Ik weet bijvoorbeeld dat Duitse fysiotherapeuten niet echt worden gewaardeerd hier, de Duitsers willen dan ook graag Nederlandse therapeuten. Hoe dat met Engeland zit heb ik geen idee van.
Ook wil ik je als tip meegeven om te kijken of je de humane fysiotherapie ook wat vindt. Je zal de eerste niet zijn die aan de opleiding begint en deze niet kunt afmaken omdat je alleen dierenfysio wilt worden. Je komt je stages niet door zonder motivatie.
Ik heb idd ooit een stagiaire gehad die dierenfysio wilde worden, en wat een ellende was dat
lang verhaal kort; stage is gestopt omdat het echt niet ging en ze is een andere opleiding gaan doen. Sindsdien heb ik een hekel aan mensen die fysio gaan doen om dierenfysio te worden
Dus als dat je enige motivatie is om fysiotherapie te gaan studeren; doe het niet!
Verder is er in Engeland niet iets soortgelijks als fysiotherapie, dacht ik, maar dit weet ik niet zeker. Ik weet ook niet of het niveau het zelfde is. In veel landen namelijk niet.
Belgie of Australië zijn wel heel goede opties, daar ligt het niveau van opleiden hoger dan hier
Hou er alleen wel rekening mee dat studentenhuisvesting ook aan de prijs kan zijn, wel hebben de meeste universiteiten gegarandeerde huisvesting voor internationale studenten. 
), inschrijving, een keer op gesprek komen en klaar. Leuk dat je in Edinburgh zit, geweldige stad, ik kom er vrij vaak voor repetities (woon nu in de buurt van Glasgow).