Niet meer weten wat te doen in relatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia9

Re: Niet meer weten wat te doen in relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 09:41

Communicatie is de sleutel, praat er over. Vraag aan hem wat hij wil tijdens het nadenken. Communicatie is echt het allerbelangrijkste, soms is dat wel aan te leren samen hoor maar dan moet je beide daar echt voor open staan en elkaar geen pijn willen doen in momenten van twijfel en onzekerheid.

72Melanie27

Re: Niet meer weten wat te doen in relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 09:48

TS, ik ken je struggles.
Het lastige is dat je het zelf moet beslissen... Maar nu is ook het moment om erachter te komen als jij een beetje afstand neemt of hij wel voor je wilt gaan en of hij wel echt veel om je geeft. Merk je van niet.. Dan zal het in de toekomst niet makkelijker worden lijkt me.

Zak niet in de put door onzekerheid, maar probeer juist je gedachten ergens anders te leggen door leuke dingen te doen!

orion456

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 09:55

IK lees in je post dat je eerst tegen je vriend hebt gezegd dat je twijfelt en het misschien niet zo ziet zitten. Daarna was het voor jou prima, maar misschien heeft die tekst jouw vriend wel heel onzeker gemaakt waardoor hij nu ook begint te twijfelen. Misschien voelt hij wel precies hetzelfde als jij nu voelt, nu hij afstandelijk doet en twijfelt......
Ik zou dus met elkaar gaan praten over wat zijn houding met jou doet en vragen aan hem wat jou twijfel eerst met hem heeft gedaan.....

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-17 23:49

TS, ik las je verhaal. Hoe is het met je?
Ik herken me best wel in jou houding en gedrag. Het is enorm verstikkend, dat afwachtende gevoel. Dat je niet kan eten en eigenlijk niet zo goed weet wat je uberhaupt met je dag aanmoet, en dat je je afvraagt of je op het moment nog wel een (serieuze) relatie hebt.

Als je verliefd bent op iemand zul je jezelf vaak aan de kant zetten en de ander niet in de weg willen zitten, tenminste zo ben ik. En op het moment dat diegene je nogsteeds niks kan zeggen is dat enorm frustrerend en kwetsend.
Als ik jou was, zou ik toch proberen alle moed bij elkaar te rapen en hem eens op te bellen, ik zou dan heel duidelijk zeggen dat het je enorm veel pijn doet om maar 'in afwachting van' te zitten en dat je recht en behoefte hebt op duidelijkheid.
Ik snap ook niet dat geliefden elkaar dit aandoen, je houd toch van elkaar, dan laat je elkaar toch niet zo pijnlijk afwachten.
Heel rot voor je TS, ik hoop dat je inmiddels op de hoogte bent van hem. :(:)