Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ze is heel energiek, doet werkelijk alles nog gewoon zelf. Ze komt vaak bij ons thuis om haar kipjes te verzorgen en lekker in de tuin te werken.
.
Goof schreef:Cayenne schreef:En ze zit op Relatieplanet
Ik vind dat zo tof! Ik hoop van harte dat ze nog iemand vindt om wat jaartjes plezier mee te hebben
Ze mailt (ja, ook dat kan ze
) nu met een man van haar leeftijd.

Cayenne schreef:Goof schreef:
Ik vind dat zo tof! Ik hoop van harte dat ze nog iemand vindt om wat jaartjes plezier mee te hebben
Het grappige is ook nog dat er nog best wat ouderen van haar leeftijd op RP zitten!
Ik dacht dat je die op een hand zou kunnen tellen, maar niets is minder waarZe mailt (ja, ook dat kan ze
) nu met een man van haar leeftijd.
Zegt ze laatst nog: 'Het moet niet zo'n geraniumtype zijn, hoor. Daar ben ik nog veel te jong voor'![]()
Ze gaat trouwens ook nog 2 keer per week zwemmen, al is dat meer beppen met leeftijdsgenootjes.
Zij zal wel rond de 80 zijn nu denk ik.
Deed álles zelf en deed nog vanalles wat ik de gemiddelde 60er al niet meer zie doen.
). Als je zo toch eens oud mocht worden. Spontaan bij oma langs is eigenlijk niet te doen, of ze is al niet thuis of ze moet weer van huis. Dinsdag is haar 'vrije dag' en dan zijn we van harte welkom. Ook moet ze optijd weten wanneer wij onze verjaardagen vieren, want ze vind het vervelend als ze daar dan iets voor moet afzeggen wat ze al afgesproken heeft.
Is verder nog dagelijks actief in zijn tuin en moestuin en doet zelf het hele huishouden, boodschappen etc. Hij heeft het altijd over 'die olle mensen', zijn vaak mensen die dan nog jonger zijn dan hijzelf :p Ziet zichzelf totaal niet zo haha.
Op zichzelf wonen, auto rijden, werken (nouja,'smorgens mijn moeder helpen op de zaak), op haar jongste kleinzoon passen, op de honden passen, met de achterkleinkinderen op pad, mij aanmoedigen op wedstrijd, koken voor een ieder die wil blijven eten. Oja en ze belt met een Iphone
Er is praktisch elke dag wel een uitje van de Zonnebloem, KBO, ANBO, Vier het leven en weet ik het wat voor clubs nog meer allemaal. Oma's agenda is voller dan die van mij
Gebeurt ook regelmatig dat een familielid haar wil bellen, haar al een paar dagen niet kan bereiken en dan ongerust gaat rondbellen. Wij schrikken daar niet meer zo van, over het algemeen is ze gewoon leuke dingen aan het doen