Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
of dan maar 2 dagen werken. Soms denk ik wel eens het is mooi weer ik zit in de auto, zal ik nu naar het buitenland rijden? Ik hou van reizen naar in het hoogseizoen is het ook min of meer onbetaalbaar en ik heb nog geen kids dus ik wou dat het niet nodig was dan te moeten.
Mer1980 schreef:Ja hoor hier ook, ik werkte in Amsterdam, had een L u L van een manager, ik was dat jaar account manager van het jaar geworden en had mijn targets met bijna 200 % gehaald en tijdens mijn eindejaarsgesprek kreeg ik te horen dat ik mijn werk goed deed, maar dat ik gekort werd op mijn salarisverhoging omdat ik mijn wekelijkse excel lijstje met aantal telefoontjes en klantbezoeken niet consequent genoeg inleverde. Deze informatie staat ook gewoon in het CRM systeem en meneer was te lui om het eruit te halen. Ik heb mijn map dicht gedaan, ben opgestaan, heb gezegd dat ik zijn rotkop nooit meer wil zien en heb mij direct overspannen ziekgemeld en ben weggegaan. Heb zelfs de telefoon van de zaak op zijn bureau geflikkerd en heb 3 maanden thuis gezeten. Na 2 jaar getreiter van hem was ik er zo klaar mee. Heb uiteindelijk meerdere gesprekken gehad met de directie, maar ze wilden geen afscheid van hem nemen. Uiteindelijk heb ik een behoorlijke oprotpremie meegekregen en ben 3 verdiepingen hoger aan de slag gegaan bij het buur bedrijf. Het is bijna 10 jaar geleden maar als ik die klootz*k nog tegenkom zal ik hem nog geen blik waardig gunnen. Uiteindelijk ben ik voor mezelf begonnen, beste keus ooit!