goede jeans

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 20:58

Lee! Echt super fijne broeken, die mooi aangesloten blijven, ook na wassen en dragen. Ik ben met name fan van de Lee Scarlett.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 20:59

Ltb en García. Heerlijke broeken!
Ook only kan ik goed hebben,

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 21:00

Oh en ik vergeet Only, hier ook al eens genoemd. Vind ik ook erg fijn.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 21:00

Antheman schreef:
ClaudiaHS schreef:
Hier ook fan van LTB en Garcia beide te koop bij jeanscentre.
Ook kan ik qua broeken wel eens slagen bij H&M en WE.
Ik heb juist kont en bovenbenen, maar een hele slanke taille. Alle spijkerbroeken zitten dus bij m'n middel te wijd :D

ehm, zelfde model hier.

Ook mijn model en persoonlijk vind ik de jeans van C&A iets beter aansluiten in het middel dan Wrangler maar ze slijten wel veel sneller.

ClaudiaHS

Re: goede jeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 21:02

Klopt koper. Ik heb er ook 2 van C&A. Was op zoek naar 2 goedkope broeken en daar was ik best wel snel geslaagd.
Slijten wel sneller bij je kruis zeg maar.
Maar ik heb er geloof ik een 10tje voor betaald in de uitverkoop dus in het geld hoef je t niet te laten.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-17 21:04

C&A had ik vroeger en sleet idd snel.

Ik ben er wel uit, ik wil best meer geld neerleggen voor een goede broek. Wrangler heb ik ooit 2ehands kunnen scoren, maar dat model zat niet fijn. Waar koop je Wrangler, of Lee? Want een nieuwe broek online kopen wil ik niet.

Ook heb ik 2 fijne broeken van Vögele gehad, 1 model, stad en land voor afgelopen. Bootcut model. Maar minder kont nu en nu zitten ze niet meer.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 21:54

Ik heb het geluk dat ik vlakbij twee outlet centrums woon waar ze Levi's en Wranglers verkopen, daar heb ik wel eens prachtige broeken gevonden voor 10/15 euro :=
Zeker de moeite waard om langs te gaan als je ooit bij Roermond in de buurt bent!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-17 22:55

8nnemiek schreef:
Ik heb het geluk dat ik vlakbij twee outlet centrums woon waar ze Levi's en Wranglers verkopen, daar heb ik wel eens prachtige broeken gevonden voor 10/15 euro :=
Zeker de moeite waard om langs te gaan als je ooit bij Roermond in de buurt bent!

Mazzelaar
ik denk dat de kans dat ik Roermond aandoe, erg klein is

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 23:17

de hema heeft nu ook super fijne skinnys voor 19 euro.. verder wel fan van de carsbroeken.. en ik heb 2 fijne broeken gekocht bij de aldi 4 euro per stuk

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 23:22

Ik ben echt verliefd op mijn Abercrombie & Fitch jeans, die zitten heerlijk, mooi strak maar niet oncomfortabel, en zien er mooi uit. Zonder gekke versieringen en dergelijke. Niet heel goedkoop maar als je ze in de uitverkoop koopt is het helemaal ideaal :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 09:27

Antheman schreef:
Oh, heeft LTB wel lengtematen? Want dat heb ik wel nodig.

bij jeanscenter zijn er nu 2 LTB broeken voor 100 euro. Kosteloos retourneren en achteraf betalen mogelijk. Ideaal!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 11:04

Ik denk dat het erg persoonlijk is welke broek je lekker zit. Ik ga altijd naar de Rode Winkel in Utrecht. Daar hebben ze super veel merken en modellen én heel kundig personeel. Als je bij de Rode Winkel niet slaagt slaag je nergens zeg ik altijd. :D

Zijn wel merkbroeken met dito prijskaartje. Maar ik heb me daar maar bij neergelegd. Ik betaal dan maar wat meer zodat ik in 1 winkel kan slagen voor een broek die echt goed zit. Ipv gefrustreerd een middag door de stad te moeten, winkel in en winkel uit...

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 11:08

Mustang (bij de outlet in Roermond of Rosada) en Espritbroeken zonder al te veel stretch zijn de enige twee die ik niet meteen sloop. Die van de Sting zijn hopeloos en LTB heeft altijd veel te lage tailles.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 11:47

robbie88 schreef:
de hema heeft nu ook super fijne skinnys voor 19 euro.. verder wel fan van de carsbroeken.. en ik heb 2 fijne broeken gekocht bij de aldi 4 euro per stuk

Dank voor de tip!

ik wilde heel graag op korte termijn een strakkere jeans en besloot vanmorgen dan toch maar de C&A aan te doen. Die was helaas niet open. Toen ben ik doorgelopen naar de HEMA die wel open was. Prachtige skinny, zit als gegoten in een maat kleiner dan wat ik normaal aanhad. Ik hoop dat hij vanavond ook nog netjes zit.

Dan koop ik op mijn gemak wel een dikkere/betere kwaliteit jeans.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 11:54

Ir111 schreef:
I. Ipv gefrustreerd een middag door de stad te moeten, winkel in en winkel uit...

Dat weiger ik :D Ik wil de stad ook niet meer in. Veel te veel gedoe en te druk.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 11:57

Levi's. Heel erg veel verschillende lengtes, curves, breedtes, er past altijd wel iets! Ik kon nooit een vinden maar daar werk. De meesten hebben stretch en dat wilde ik niet, maar deze stretch loopt echt niet uit en gaat niet lubberen. Blijft echt prachtig in model. En ik heb echt een halve fobie voor lubberen, vooral bij kont en knieën. Maar ze houden zich allemaal al ruim drie jaar perfect.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 12:02

Een broek mag je vrij strak kopen hoor. Als je denkt: oh hij zit nu lekker en niet te strak, gegarandeerd dat hij te groot wordt. Iedere broek loopt ongeveer een halve maat uit. En vraag altijd de verkoopster hoeveel hij uitloopt. Er zijn broeken die meer uitlopen. Dit ligt heel erg aan de stof. Ik heb zelf in een kleding winkel gewerkt, dus ik loop altijd te voelen aan de stof. :')

Ik draag voornamelijk Noisy May, Only en Vero moda.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 12:12

Ik heb ook de broeken van de C&A. Ik vind ze heerlijk zitten en niet duur. Slijten heb ik eigenlijk nog niet zo gemerkt.
Ik rijd er geen paard mee.

zelmago4it

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 12:13

Ik ben enorm fan van de broeken van America today. Zit wel iets stretch in maar gaan absoluut niet lubberen. Blijft een hele mooie kwaliteit, en voor een goede prijs.
Ik draag ze al jaren, tot de gaten er in vallen. Ga nergens anders meer heen voor broeken.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 12:19

Cookies schreef:
Ik heb ook de broeken van de C&A. Ik vind ze heerlijk zitten en niet duur. Slijten heb ik eigenlijk nog niet zo gemerkt.
Ik rijd er geen paard mee.

Ik doe alles met mijn kleding. Rij ook rustig in een jurkje op mijn paard. Wel gebruik ik een knielmatje als ik in de tuin lig op mijn spijkerbroek.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 12:24

Ik heb ook geen kont en lange benen, heb verschillende merken, Levi's, Acne, H en M. Jeans zonder stretch moet je echt knetterstrak kopen. Die lopen altijd bijna een maat uit. Ik heb van H en M de wat duurdere, forming jeans , die zijn volgens mij 49 euro maar blijven redelijk goed. Ik gooi ze in de was en de droger en ja, ze lopen uit maar dat doen de dure Acne's ook. Gewoon een riem om, heb geen heup- maar hogere modellen. G Star komt er bij mij niet in, paar keer fietsen en je kruis is door. Misschien een optie om gewoon een keer van allerlei merken veel modellen te passen, foto van het modelnummer maken en zoeken op marktplaats, scheelt heel veel geld.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 12:40

Ook LTB. Ik heb wel de stretchvariant Molly maar deze lubbert absoluut niet. Gaat ook jaren mee met haast dagelijks gebruik. Verkrijgbaar bij o.a. Wehkamp

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 19:23

HM shapingjeans. Wil geen anderen meer.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 19:32

De NickJean. Is een Nederlands merk. Ik heb bijna alleen nog maar die in m'n kast, en er is nog niet 1 stuk.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 11:45

En een nieuwkomer, de Levi's 501 skinny stretch, helaas alleen in lengtemaat 32 maar wel een heel fijn broekje. Heb hem afgelopen weekend tijdens de glamour dagen gekocht, blij mee, zit heerlijk. Valt wel groot, pas in één keer in een 28.