In ear oortjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 15:16

He balen.. Ik zou toch terug gaan kijken of ze nog iets voor je kunnen betekenen.. Je bent gewoon niet tevreden
Citaat:
Tijdens de bedenktijd zul je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Je zult het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden. Indien je van jouw herroepingsrecht gebruik maakt, zal je het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Media Markt (online) retourneren, conform de door Media Markt (online) verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
https://service.mediamarkt.nl/portal/pu ... rvice/swap
In principe kan jij het pas beoordelen als je ze gebruikt, misschien kan je er iets mee?

Als ik nog een alternatief mag aanbieden, ik heb ook sennheiser oordopjes en ben er zo tevreden over. Ooit een wat duurder model gekocht, rond de 30 euro maar damn die zijn wel goed. Geluid is fantastisch en voor een sloper als ik is de garantie van 2 jaar ideaal. Meestal zijn ze binnen 2 jaar wel kapot en dan kan ik gewoon bij de media markt naar binnen en krijg ik nieuwe omdat ze nog binnen de garantie vallen.
Inmiddels heb ik ze tussendoor geupgrade naar CX 3.00 (al meen ik dat ik ze voor 40 euro had) en het blijven fijne dingen.

Edit; ze gaan niet standaard binnen 2 jaar kapot dat ligt compleet aan mij :+ Ze houden het hier iig nog steeds langer uit dan andere oordopjes die ik eerder had.
Laatst bijgewerkt door laraxXxemma op 02-04-17 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Re: In ear oortjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 15:22

Gewoon terug gaan! En snel sennheizer kopen! Gaan hier lang mee en ik gebruik ze dagelijks en ze gaan overal mee naar toe!

Nant

Re: In ear oortjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 10:26

Ik heb ook Senneheiser, zie onderstaande link. Ik heb ze gekregen van mijn vriend, want zou zelf nooit oortjes van €100,- kopen :')
Denk dat je met de goedkopere oortjes van Sennheiser ook al goed zit, het is nlk een heel fijn merk.

Deze heb ik:
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_se ... dwodOYMG4A