SindyKaya schreef:Lekker op z'n bokts weer dit.
Ts heeft gekozen wat ze wil en haar vraag was waar die opleidinge aangeboden word.
Dit lijkt haar leuk, laat haar lekker haar gang gaan.
Het domste wat ik ooit heb gedaan is naar mensen luisteren die vonden dat de opleiding niet handig was.
Ik weet dat AOC terra scholen die opleiding aanbieden, heb alleen geen idee of dat dicht bij Arnhem zit
En het domste wat ik ooit heb gedaan is luisteren naar mensen die zeggen dat een opleiding het allerbelangrijkste
Daarom mijn antwoord en tip om geen opleiding te doen en gewoon een stal vinden die haar wil opleiden.
Na dat jaar ben ik dierverzorging gaan doen niv2 heel veel mensen omschreven dat ook als een pretpakket en ik heb mijn kennis wel echt te danken aan mijn stages. Maar na een jaar stagaire en 1,5 jaar weekend hulp te zijn geweest kon ik over geplaatst worden naar een ander filiaal waar mijn collega van toen inmiddels stond als assistent bedrijfsleidster dus kon ik onder haar gaan werken voor 20 uur in de week, na een aantal maanden daar een vast contract gekregen en inmiddels zijn mijn uren opgeschroeft naar 28 uur in de week 

Ik ben absoluut niet bang om m'n handen uit de mouwen te steken, maar om half vijf 's morgens met 8 graden paarden staan wassen, wetende dat je nog door moet tot half 5 's middags (of later als je mee moet naar races), is niet grappig.
)