Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Ik vraag van mijn ouders niet dat zij het contact met mijn zus verbreken, maar van hun kant maar weinig begrip. Ja, alleen dat ik mijn zo gevoelige zus moet begrijpen. Ben er nu echt helemaal klaar mee, maar wil mijn moeder ook geen verdriet doen. Was het maar zo makkelijk om contact gewoon echt te verbreken
Jennyj01 schreef:Als mijn zus een buitje heeft en we zijn toevallig beide bij m'n ouders dan zeg ik altijd dat de hond niet goed wordt. Dan ga ik een rondje met de hond lopen. Hoef ik het ook niet aan te horen. Doei. Ik heb er echt geen geduld voor. Maar op deze manier heb ik er ook geen last van.
Maflinger_S schreef:Ach gossie, je moeder en je zus kunnen het niet aan ... En jij dan?
Mazida schreef:Inmiddels met moeder gepraat. Ze heeft me gesmeekt om het contact met mijn zus niet te verbreken, want dat kunnen zij en mijn zus niet aan. Ik moet vooral begripvoller zijn. Mijn zus kan er ook niets aandoen dat ik zogenaamd de wijste ben en ze is nu eenmaal een heel gevoelig persoon. Ze bedoelt al die vernederingen niet zo. Ik vraag van mijn ouders niet dat zij het contact met mijn zus verbreken, maar van hun kant maar weinig begrip. Ja, alleen dat ik mijn zo gevoelige zus moet begrijpen. Ben er nu echt helemaal klaar mee, maar wil mijn moeder ook geen verdriet doen. Was het maar zo makkelijk om contact gewoon echt te verbreken
Citaat:Altijd als ik haar zie, moet ik op eieren lopen om de boel maar niet te laten escaleren en dat ben ik stikzat. Ik houd altijd met iedereen rekening en wil ik een keer voor mezelf kiezen.