Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

AlwaysH schreef:Ik zou hem van een flat gooien, maar straks valt op een voorbijganger of auto oid. Dat zou wat zijn!

Gloa schreef:Tuurlijk nog meer afval in de zee![]()
Eerlijk waar mensen waar slaat dit allemaal op???? We moeten massaal aan de vegetarische burgers, biokippetjes en electrische auto's om bewust en duurzaam te leven. Maar om frustraties bot te vieren of simpelweg voor een leuk effect is het wel oké om een duur apparaat die een behoorlijke milleubelasting heeft in de productie maar gewoon kapot te maken en waarschijnlijk (ook erg belastend) in de prullenbak te gooien??? Ik kan daar eelijk waar met m'n hoofd niet bij.
Maak er iemand blij mee die geen cent te makken heeft, geef aan stichting aap of verkoop op mp en geef je opbrengst aan een goed doel. Daar hou je zeker weten een fijner gevoel aan over dan het slopen uit frustratie.
Maar even reageren op mensen kan best, lijkt mij. Cynn schreef:Vind het wel oprecht jammer dat er meerdere malen geopperd wordt om het aan iemand die minder te besteden heeft te schenken/doneren/goedkoop te verkopen, en dat er daar niet eens een reactie vanaf kan.. Je hoeft het niet te doen natuurlijk, helemaal jouw keuze.Maar even reageren op mensen kan best, lijkt mij.