Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
JustAshley schreef:Ben het zeker met je eens delphi.
Ik ben nog steeds teleurgesteld in d'r dat ze het heeft verzwegen voor me.
Maar in het begin was ik best een beetje pissig en dat is nu weg. We hebben er samen over gepraat en voor nu is het goed.
En wat je zegt ik betaal inderdaat niets meer voor haar.
Daarbij wil ik wel even vermelden dat het mij inderdaad niet uitmaakt dat ze rookt en hoeveel ze rookt hoe stom ik het ook van haar vind!
JustAshley schreef:Purny:
Deze week gaat ze een soort van toets week in. Als ze dat gehaald heb kan ze gaan werken.
Daarom is het ook zo belangrijk voor haar om deze week even rust in dr hooft te hebben en ergens te kunnen zijn waar ze zich 100% kan foccuse op het leren.
Dan kan ze daarna fulltime aan de slag !
JustAshley schreef:Wel komisch dat als advertentie hier onder staat "stoppen met roken?!" Haha.. Maargoed
Ik heb zeker aangegeven dat ik er van baal en dit begrijpt ze heel goed. Ze geeft me ook gelijk in alles.
Dreamybol: ik snap wat je bedoeld alleen gaat het bij mij een beetje om de combinatie. Het zeggen van geen geld hebben en daarbij expres verzwijgen dat ze rookt. Omdat ze dan weet dat ik dat niet tof zou vinden omdat ik vaak voor haar betaal.
En het is niet dat ze dan voor alleen "luxe" dingen niet kan betalen. Haar rekeningen kan ze ook vaak niet betalen.

LBLGypsyCobs schreef:Ik weet niet hoe jullie vriendschap verder is, maar afgaande op wat ik hier lees is het meer of je een kind hebt dan een vriendin.
Dat ze wat 'basis' mist is duidelijk en daar soms hulp bij nodig heeft ook, maar is jullie vriendschap meer dan alleen jij die voor haar zorgt?