Wanneer ben je te oud voor je kleding?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-17 18:14

Bagheera_206 schreef:
Niets mis met jouw kledingstijl hoor. Ik kan jouw kledingstijl wel waarderen. :j

Hier loopt 80% in pak / net rond op kantoor. Ik ga meer voor casual day everyday. :D Spijkerbroek met zelfs een paardenpolo kan dan prima vind ik. :D Net in pak ga ik niet perse beter van presteren en bovendien ben ik uit paar pakken/overhemden gegroeid. _O- Dat is een ander dingetje. :')

ahh sweet :D
lees ik nu pas :=

Pakken zijn ook best wel een beetje aan de prijzige kant toch?

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 18:32

De kleding waar ik me inmiddels te oud voor voel:
- shirts met teksten / heel veel glitters / wilde prints
- kleur op kleur op kleur. Kleur is prima, te veel kleur niet.
- gescheurde spijkerbroeken
- die inimini afgeknipte broekjes waar de zakken onderuit steken

Wat anderen aantrekken moeten ze vooral lekker zelf weten. :D

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 18:57

Ja, hierzo! Ik trek echt gewoon aan wat ik lekker vind zitten, gemiddeld is dat een zwarte broek met skateschoenen, een shirt met een leuk printje (voornamelijk van de Large, dus bandshirts, game related shirts, funshirts etc.) en een slobbertrui of iets oversized vest.
Mode boeit me niks, ik gebruik geen make-up (meer) en mn haar zit bijna áltijd in een simpele lange vlecht.
M'n moeder roept regelmatig dat ik eens wat leuks met mn uiterlijk en kleding moet doen, maar t boeit me écht niet :Y)
Ik heb ook een beetje een hekel aan winkelen, dus dingen als shirtjes, schoenen, truien en vesten bestel ik altiid via internet en voor bh's, ondergoed, sokken en broeken ga ik één keer per jaar winkelen en dan sla ik gewoon even dik in :D

Edit: ik draag overigens geen jurken en rokken, daar heb ik echt een hekel aan :evaw:

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 19:00

watchthesky schreef:
De kleding waar ik me inmiddels te oud voor voel:
- shirts met teksten / heel veel glitters / wilde prints
- kleur op kleur op kleur. Kleur is prima, te veel kleur niet.
- gescheurde spijkerbroeken
- die inimini afgeknipte broekjes waar de zakken onderuit steken

Wat anderen aantrekken moeten ze vooral lekker zelf weten. :D

Ik ben 18 en daar voel ik me ook te oud voor :P

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 19:02

minikatje schreef:
Bagheera_206 schreef:
Niets mis met jouw kledingstijl hoor. Ik kan jouw kledingstijl wel waarderen. :j

Hier loopt 80% in pak / net rond op kantoor. Ik ga meer voor casual day everyday. :D Spijkerbroek met zelfs een paardenpolo kan dan prima vind ik. :D Net in pak ga ik niet perse beter van presteren en bovendien ben ik uit paar pakken/overhemden gegroeid. _O- Dat is een ander dingetje. :')

ahh sweet :D
lees ik nu pas :=

Pakken zijn ook best wel een beetje aan de prijzige kant toch?

Pakken en overhemden kunnen idd best prijzig zijn. :j Vind spijkerbroek en polo prima genoeg. :D

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 19:21

Koper schreef:
Ik bedoelde meer dat iedereen in mijn omgeving (familie, collega's, enz) van mijn leeftijd wel een roedel koters heeft en degenen die iets met paarden hadden inmiddels niet meer rijden :)

Oh dear := Die roedel koters heb ik wel, maar ik rij met een hele club vriendinnen waarvan ik met mijn 38 toch echt het broekie ben :))

Selina

Re: Wanneer ben je te oud voor je kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 19:31

Ik heb dan weer het probleem dat ik me te 'oud' kleed voor m'n leeftijd. Aldus, mijn zusje :+ Dan probeert ze me een naveltrui aan te smeren of een broek met 90% gaten of zo'n doorzichtig shirtje waar je je BH doorheen ziet. En dan ga ik toch maar voor het zoveelste blouseje O:) Maar ik heb nu een leren broek dus het gaat al de goede kant op 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-17 13:20

Ik ben pas 22 en heb geluk met goede genen en kan in principe dus alles aan (strakke kleding, losse kleding.. kan allemaal). Draag in de zomer nog steeds graag shortjes, maar toen ik 14 was droeg ik wel een stuk kortere dan nu. Dat vind ik niet meer gepast maar bij nader inzien was dat toen misschien ook al niet helemaal gepast.. :+

Verder vind ik dat alles kan. Niet dat ik het alijd mooi vind, maar 40 jarige vrouwen in een skinny jeans met knalroze Nike sneakers? Vooral doen als je je daar lekker in voelt! Zou niet mijn keuze zijn maar ik vind het juist verfrissend in het straatbeeld. Vind het alleen belangrijk dat je je kleedt naar het lichaam dat je hebt, niet het lichaam dat je zou willen dat je hebt.

Mij kan je uittekenen in zwarte skinny jeans met daarop een gestreept shirt (heb serieus iets van 30 verschillende shirts en truien met streepjes. Vinden mensen vaak raar, ik draag het nou eenmaal gewoon graag haha) of een zwart shirt en eeuwige lange, grote vesten, leren jasjes en denim jasjes. soms met toffe sneakers maar ook met laarsjes met een hak of dr Martens. Voel me daar heerlijk bij en het interesseert me ook niet wat anderen daar van vinden.