Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MiniMeLona schreef:Echt jeugdsentiment is voor mij de leider zijn van mijn eigen bende die ik ook "de zwarte hand" noemde, nav de boekjes over dat Rotterdamse jochie, kan niet meer op zijn naam komen. Dat was dus fikkie stoken, rauwdouwen en overal in en op klimmen idd.
ja die was het!! Heb al zijn boekjes gelezen toen ik nog een Rotterdams straatschoffie was in meisjesvariant...Exitium schreef:MiniMeLona schreef:Echt jeugdsentiment is voor mij de leider zijn van mijn eigen bende die ik ook "de zwarte hand" noemde, nav de boekjes over dat Rotterdamse jochie, kan niet meer op zijn naam komen. Dat was dus fikkie stoken, rauwdouwen en overal in en op klimmen idd.
Pietje Bell.
Granoek schreef:The sims, spele.nl, MSN, die nekbandjes van de vorige pagina, Putt putt!, Zoo tycoon en rollercoaster tycoon, Mario op mijn game boy advance, mijn haren in knotjes met superveel van die knijpspeldjes, M-kids maar dat is iets typisch Belgisch denk ik, zo'n pogo stick waar je mee op je gezicht gaat, vriendschapsarmbandjes maken, Barbie, van die knikkerbanen, het pc-spelletje Mijn Manege, en dan een spelletje met een rosse kat waar je rekensommen moest oplossen. Die had ik ook nog in de versie om talen te leren
Granoek schreef:The sims, spele.nl, MSN, die nekbandjes van de vorige pagina, Putt putt!, Zoo tycoon en rollercoaster tycoon, Mario op mijn game boy advance, mijn haren in knotjes met superveel van die knijpspeldjes, M-kids maar dat is iets typisch Belgisch denk ik, zo'n pogo stick waar je mee op je gezicht gaat, vriendschapsarmbandjes maken, Barbie, van die knikkerbanen, het pc-spelletje Mijn Manege, en dan een spelletje met een rosse kat waar je rekensommen moest oplossen. Die had ik ook nog in de versie om talen te leren

secricible schreef:Veseosunce schreef:Putt Putt en de reis door de tijd, Freddy Fish, Lucky Ducky, buiten spelen in de bomen, knetter lolly's, jawbreakers, Ik mik Loreland.
Zoveel jeugdsentiment! OH Ik vergeet Roller Coaster Tycoon nog.
Roller coaster tycoon is tegewoordig te koop op ipad! Gewoon precies zoals de pcversie
MiniMeLona schreef:Exitium schreef:Pietje Bell.![]()
ja die was het!! Heb al zijn boekjes gelezen toen ik nog een Rotterdams straatschoffie was in meisjesvariant...
Las ook de Kameleon en de Bob Evers serie vaak. En qua strips Suske en Wiske natuurlijk.
) liet doorgeven naar de juiste persoon
Heidi. Stond allemaal op een verzamelvideoband dus volgens mij kent verder niemand dit.
)
)