Jeugdsentiment!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Jeugdsentiment!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:06

Duckhunt anyone????

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:17

Duckhunt!

Enne: crash bandicoot wordt geremastered voor Ps4 :)

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:19

Niet op de computer, maar in de klas moffel en piertje kijken ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:23

Sims 2! :))

Na mijn tentamens ga ik een paar dagen full time sims spelen. :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:35

MiniMeLona schreef:
Echt jeugdsentiment is voor mij de leider zijn van mijn eigen bende die ik ook "de zwarte hand" noemde, nav de boekjes over dat Rotterdamse jochie, kan niet meer op zijn naam komen. Dat was dus fikkie stoken, rauwdouwen en overal in en op klimmen idd.

Pietje Bell. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:36

MarlindeRooz schreef:
Sims 2! :))

Na mijn tentamens ga ik een paar dagen full time sims spelen. :')

Ja, ik heb dus komende week SE's. Raad eens wie de sims 2 en harry potter spel heeft gedownload. #slechtetiming :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:39

Ja ik heb daar simpelweg geen tijd voor, te veel tentamenstof en dossiers...

Maar ik heb een macbook dus het wordt sims 3 maar dan wel gedownload. -O-

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:41

Nintendogs <3
En op de pc mijn manege, mijn renstal etc. en redcat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:43

Yunomi schreef:
Nintendogs <3
En op de pc mijn manege, mijn renstal etc. en redcat.

Redcat!!!

"Ik straal je op"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:43

*\o/* _/-\o_ ja die was het!! Heb al zijn boekjes gelezen toen ik nog een Rotterdams straatschoffie was in meisjesvariant...

Exitium schreef:
MiniMeLona schreef:
Echt jeugdsentiment is voor mij de leider zijn van mijn eigen bende die ik ook "de zwarte hand" noemde, nav de boekjes over dat Rotterdamse jochie, kan niet meer op zijn naam komen. Dat was dus fikkie stoken, rauwdouwen en overal in en op klimmen idd.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:44

Jetix en FoxKids wat mis ik dat zeg..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:44

Oh en Thoroughbred Tycoon! <3

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:45

The sims, spele.nl, MSN, die nekbandjes van de vorige pagina, Putt putt!, Zoo tycoon en rollercoaster tycoon, Mario op mijn game boy advance, mijn haren in knotjes met superveel van die knijpspeldjes, M-kids maar dat is iets typisch Belgisch denk ik, zo'n pogo stick waar je mee op je gezicht gaat, vriendschapsarmbandjes maken, Barbie, van die knikkerbanen, het pc-spelletje Mijn Manege, en dan een spelletje met een rosse kat waar je rekensommen moest oplossen. Die had ik ook nog in de versie om talen te leren

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:48

Je eigen website maken op kindertent.nl :))

Granoek schreef:
The sims, spele.nl, MSN, die nekbandjes van de vorige pagina, Putt putt!, Zoo tycoon en rollercoaster tycoon, Mario op mijn game boy advance, mijn haren in knotjes met superveel van die knijpspeldjes, M-kids maar dat is iets typisch Belgisch denk ik, zo'n pogo stick waar je mee op je gezicht gaat, vriendschapsarmbandjes maken, Barbie, van die knikkerbanen, het pc-spelletje Mijn Manege, en dan een spelletje met een rosse kat waar je rekensommen moest oplossen. Die had ik ook nog in de versie om talen te leren

Met de kat is redcat :j
Laatst bijgewerkt door Yunomi op 13-03-17 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:49

Oh hahaha, ik las die naam hierboven en toch kwam hij me niet bekend voor!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:57

Granoek schreef:

M kids hadden wij ook, maar was een vrij korte periode. Ik had daar een cd van en dat was echt super cool!

Flippo's, Pokémon plaatjes en dat soort dingen heb ik eigenlijk nooit echt aan meegedaan. Ik had toen al geen geduld om te sparen :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:58

Tjonge, Redcat en Putt Putt hebben wij ook gehad :')

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:58

Dé WhatsApp van eerder :))

Afbeelding

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:59

secricible schreef:
Veseosunce schreef:
Putt Putt en de reis door de tijd, Freddy Fish, Lucky Ducky, buiten spelen in de bomen, knetter lolly's, jawbreakers, Ik mik Loreland.

Zoveel jeugdsentiment! OH Ik vergeet Roller Coaster Tycoon nog. :D

Roller coaster tycoon is tegewoordig te koop op ipad! Gewoon precies zoals de pcversie <3

Jaa klopt! Ik heb 'm op de iphone, fantastisch! Ik blijf die veel leuker vinden dan de nieuwere versies.
Verder staat redcat echt op nummer 1.

Ik speelde ook veel Harry Potter(@ts, waar heb je die gedwonload als ik vragen mag?) en de sims uiteraard, heerlijk!

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 12:28

MiniMeLona schreef:
Exitium schreef:

*\o/* _/-\o_ ja die was het!! Heb al zijn boekjes gelezen toen ik nog een Rotterdams straatschoffie was in meisjesvariant...

Ik heb die boeken vroeger regelmatig gelezen, waren echt leuke verhalen. :D Las ook de Kameleon en de Bob Evers serie vaak. En qua strips Suske en Wiske natuurlijk. :D

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 12:36

Ook een jeugdsentiment was het briefjes schrijven naar klasgenoten welke je stiekem (en halvewege ging het mis en werd hij onderschept :') ) liet doorgeven naar de juiste persoon :D

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 12:39

Er was eens... De mens. Daar begon mijn liefde voor biologie mee :D

Verder Bouli, Toecan Tec, Tip en Tap, Waterspin Wonderspin, Mimi Krakra :') Heidi. Stond allemaal op een verzamelvideoband dus volgens mij kent verder niemand dit.

Zulke filmpjes zijn ook leuk:

Een of ander pc spel van Pipi Langkous, moest je pannenkoeken vangen, en een ei op iemands hoofd stukgooien. De Leeuwenkoning - Simba's Trots, een Win95 spel. Heb 'm nog liggen maar krijg hem niet geïnstalleerd :(
En kleurplaten van de Rabobank, via de computer in te kleuren. Was ook voor Win95.

Ellentjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 12:58

Yes helemaal mijn topic! Oke hier komt mijn waslijst!

- Tamagotchi
- Bikini met zeemeerminnetje erop ( dacht een zeemeermin te worden als ik die droeg :') )
- Barbie kalender
- Furbie
- Knikkers
- Pokemon kaarten
- Pokemon op de Dsi
- Van die kralenkettingen met reuze grote plastic kralen.
- Zweetbandjes
- Schoenen met plateau zolen
- Soort van ronde knipjes voor in het haar ( Kan ze nergens meer vinden en ook geen foto''s :( )
- Mars delight
- Kauwgomstaven druif smaak
- Cotoncandy bubbelicious
- Divoza setje van halster, peesjes en sjabrak in de zelfde kleur kopen ( voor een manege paard ) :')
- Princes ... en the jewelriders

- SPOOOKKKIIESSS!!! Oh god wat wil ik die graag weer.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 13:10

Lucky ducky vond ik heeel leuk om op de computer te spelen, net zoals mijn manege en mijn dierenpension. Suske en wiskes lezen. En stiekem keek ik soms Spring maar dat mocht ik niet (?).

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 13:37

Het vele buiten spelen waarbij de zomers altijd heel lang en heel zonnig leken. In bomen klimmen, hutten bouwen. Nintendo Entertainment System met Mario, Duckhunt en Zelda.
Telekids op zaterdagochtend met Harry de Hengst en de Mega blubber power race, later de Movie race.
Tekenfilms zoals Teddy Ruxspin, Dungeons and Dragons, Waterspin Wonderspin, The Freggles, Niks Holgerson, Ovide, Boes boes, Bouli, Seabird, Dommel en Gummy Bears....
Twix heette nog Raider en we dronken Tjolk. En bah wat was die gele vies met die aap erop.
We hadden trolletjes met punkhaar, speentjes aan kettingen en kuifstaartjes.

Raad eens uit welke jaren ik kom?
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 13-03-17 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt