Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Exitium schreef:Zou het aan je advocaat voorleggen. Zou me niets verbazen als ze op deze manier iets vast willen leggen onder het mom van 'ze is nooit beschikbaar'
Boras schreef:Staat er in je individuele arbeidsovereenkomst of eventueel in de Cao vermeld dat de werkgever de arbeidstijden eenzijdig mag wijzigen?
. Maar blijf het jammer vinden. Lalidan schreef:Hoe is je gesprek gegaan? En hoe gaat het met je huidige werk?
hoe moet ik werken als zij me niet inplannen dan? Heb je me gister op het werk gezien?! Echt... eilleen333 schreef:Kort geding wordt 31 mei.... duurt allemaal zoooo lang! Maar goed, ben erg benieuwd.
Krijg net een app van de leiding gevende: "hoe is het en heb je gister nog gewerkt?"
WTF?!![]()
hoe moet ik werken als zij me niet inplannen dan? Heb je me gister op het werk gezien?! Echt...
maar goed, nog 4 weken wachten, dan vermoedelijk eindeloos wachten op de uitspraak...
. Heb je nog gereageerd? GDG schreef:eilleen333 schreef:Kort geding wordt 31 mei.... duurt allemaal zoooo lang! Maar goed, ben erg benieuwd.
Krijg net een app van de leiding gevende: "hoe is het en heb je gister nog gewerkt?"
WTF?!![]()
hoe moet ik werken als zij me niet inplannen dan? Heb je me gister op het werk gezien?! Echt...
maar goed, nog 4 weken wachten, dan vermoedelijk eindeloos wachten op de uitspraak...
Euh... wat maf. Heb je nog gereageerd?
"GDG schreef:Los van hoe je in je vel zit lijkt het me sowieso niet verstandig om hier inhoudelijk op in te gaan voordat je kort geding geweest is - ook of zeker niet via de app - , het kan immers mogelijk tegen je gebruikt worden in het kort geding.
Het is ook niet niks, snap wel dat het je allemaal niet in de koude kleren gaat zitten.