Ex stalkt me...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-17 18:04

Nou, net terug van gesprek met mijn pb'er. Ik heb HEEL, maar dan ook HÉÉL duidelijk aangegeven zij er voor moeten zorgen dat hij van mij weg blijft. Mijn pb'er is daar zelf ook helemaal mee eens en gaat nu zélf actie voeren. Omdat de manager nu dus 2 weken weg is, kan er momenteel geen officiële waarschuwing aan hem worden gegeven. Wel gaan ze het op zijn groep héél duidelijk maken dat dit écht niet kan.
Nu hopen dat ze hun afspraken nakomen...

Ianrowan2009

Re: Ex stalkt me...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 18:06

Super gedaan!!!
Wat moet dit opluchten voor je TS :)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-17 18:11

Ianrowan2009 schreef:
Super gedaan!!!
Wat moet dit opluchten voor je TS :)

Heel erg. Ik heb zitten huilen van alles wat door me heen ging. Mijn pb'er is sowieso iemand waarmee ik een goede klik heb en ik weet hoe ver zij voor mij zal gaan als ik me ergens niet fijn bij voel. Ik heb meteen alles eruit gegooid, heb beschreven hoe ik me voel, wat ik voel, wat ik wil, wat ik hoop, wat ik verwacht. Alles. Er is zelfs een kans dat ik binnenkort naar een andere groep binnen deze instelling ga. Dat vooral omdat het sowieso niet heel lekker loopt hier. Ik ben hier de oudste en de ''verstandigste'' en daarom past deze plek voor mij ook niet meer echt. Hopelijk gaat dit plan zich voortzetten want ik zou dit wel echt superfijn vinden!
Op deze groep zal ik ook meer aan de zelfstandigheid gaan werken. Dus dat is wel heel fijn :)

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 18:16

Wat ik lees is dat jij je huidige groep bent ontgroeid :) heel goed dat je naar een andere, wat zelfstandigere, groep gaat.
2maal winst!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 21:40

fijn dat je nu een andere plek gaat.

veel succes, enne zorg ervoor dat je ex, daar niet weer komt :j :j :j

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 00:01

fijn te lezen ts, goed van je!!!

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-17 04:39

Wow wat ontzettend goed van je en wat fijn dat er nu ook geluisterd word. Van die smartfoon begrijp ik daar zal vast een rede voor zijn er zitten ook echt niet alleen maar voordelen aan.
Al met al dus een goede voorruitgang. Sterkte

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-17 14:31

Mijn doel is bereikt! Mede dankzij jullie kan ik me nu eindelijk veilig voelen!

Manager was zoals ik al zei op vakantie. Is gisteren terug gekomen en ben meteen met hem in gesprek gegaan.

~Vorige week liep K met een kettingzaag hier over het terrein. Buurtbewoners zijn hier heel erg van geschrokken en hebben de manager gebeld~

Manager gaf aan dat hij er helemaal klaar mee was. K is gisteren dan ook per direct weggestuurd! Die zien we nooit meer te-rug! *\o/* :wave:

Ook heb ik het voor elkaar gekregen dat ik eindelijk zelf ook naar een andere groep ga! *\o/* Wel nog in de zelfde instelling, maar wel met een andere doelgroep.

Ik wil jullie allen super erg bedanken voor jullie medeleven, begrip en tips! Jullie zij schatten!
xx

Als een modje dit leest; er mag een slotje op!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 14:38

Wat fijn dat het zo is afgelopen en dat je weer met plezier daar kunt leven en je ding doen....

Annalies03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 15:04

super!