Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
troi schreef:Zeker even melden bij de politie. Hij gaat echt alle grenzen te buiten
gribaldi schreef:Het klinkt wel alsof hij "jaloers" is dat jij je leven wel op orde krijgt en het bij hem niet wil lukken zoals het zou moeten gaan. Dat hij dit dan zo afgeeft op jou kan echt niet!
Als je het aan wilt geven moet je dat doen, maar wel als je er 100% achterstaat. Volg je hart/gevoel
Gianti schreef:Jezus zeg! Knap dat je zo vasthoudend bent en resoluut overal op blokkeert! Als die zo reageer op als je zegt naar wijkagent stapt, zou ik toch twijfelen of die niet eerder bij een ex zo iets geflikt heeft.
kaatje77 schreef:Melding aken bij de politie. Echt doen hoor!
En iemand gaf hier ook an dat ze het niet had gedacht....als stel leken jullie zo gelukkig...
Ben zelf 4,5 jaar belazerd door mijn ex die met iedereen date achter mijn rug om en niemand wist ervan....
eclair98 schreef:Nayo, je kent me en ik zeg het gewoon eerlijk: lozen! Wat een ***, je verdiend beterz!
Hij komt mijn leven niet meer in. Ik heb hem de kans gegeven om wat aan zijn gedrag te doen vorige week, en dat heeft hij niet met 2 handen gegrepen._Juudith schreef:Ooh jeetje wat heftig zeg!
Knap dat je hem overal geblokkeerd hebt!
Ik zou denk ik wel aangifte doen, of in ieder geval een melding. Dit is niet niks.

Storm schreef:Nu krijg ik vast half bokt over me heen, maar ik voel ook wel een beetje met hem mee. Jij zet hem aan de kant en gaat goed verder met je leven (wat geweldig goed is en je in je volste recht mee staat!) maar hij blijft alleen en enorm verdrietig achter.
Zijn eerste reacties zijn veel te heftig en gaat veel te ver, eerst huilen en nu uit pure wanhoop gaat hij dreigen.
Kijk het heel even aan, ik denk dat hij zich, zodra hij zichzelf weer een beetje opgepakt heeft, enorm schaamt en spijt krijgt. Ga niet meteen aangifte doen, ik denk dat hij harder blaft dan bijt.
Je zegt zelf ook al dat je dit nooit achter hem had gezocht. Hij is blijkbaar radeloos. Je hebt nu al gezegd dat je met de wijkagent gaat praten, ik vermoed dat hij nu genoeg geschrokken is.
Nayomie schreef:Ondanks alles, geef ik mezelf steeds meer de schuld van alles. Als ik dit had gedaan, was het misschien anders gelopen. Als...dan..
Nayomie schreef:Ondanks alles, geef ik mezelf steeds meer de schuld van alles. Als ik dit had gedaan, was het misschien anders gelopen. Als...dan..