Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ayasha schreef:Dus jij hebt zijn beste vriend en getuige letterlijk gezegd dat als je vriend er niet was er iets zou kunnen gebeuren maar je stoot jouw vriend af omdat ie gelogen heeft over iets wat je zelf als "banaal" omschrijft...
Je hebt geen psycholoog nodig maar een rot-schop onder je kont.
) kunnen dat niet ts. Die van mij begrijpt nog niet eens dat wanneer ik s avonds heel vroeg in bed lig dat ik daar lig omdat ik niet zo lekker ben. Hij maakt een kopje thee voor me en roept vervolgens dat het klaarstaat. Geen vraag waarom ik in bed lig, helemaal niets!Faith_vda schreef:@Bigone:
Ik geef aan dat waar hij over gelogen heeft voor vele anderen banaal is, maar voor mezelf gevoelig ligt. Die 'gevoelens' voor zijn beste vriend zijn denk ik inderdaad niet meer dan het feit dat ik met hem gewoon heel erg goed overweg kan. Ik wil ook helemaal niet mijn huidige relatie opgeven, om dan weg te lopen en een nieuw leven met hem te beginnen (om het even heel cliché te zeggen). Ik geef gewoon eerlijk toe dat ik mezelf soms afvraag of het met een ander beter zou zijn, maar dat hebben de meeste mensen wel eens denk ik. Maar ik voel er mij wel schuldig bij, omdat mijn vriend het zelf heel jammer vindt dat hij op die manier niet met mij kan praten. Hij doet zijn uiterste best om dingen te begrijpen (waarvoor ik echt énorm veel respect heb), maar hij 'leest' mensen nu eenmaal niet zo makkelijk.