Sim only abonnement

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 21:33

Hier ook al een paar jaar tele 2 en ik heb nog nooit problemen gehad. Is ook vrij goedkoop.

MarlindeRooz

Re: Sim only abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 21:37

Ik heb al 3 jaar simpel en ik ben best tevreden! Had bij mijn ouders thuis alleen geen bereik. :P Maar dat kun je van te voren zien op de dekkingskaart. Maar wie wil er dan ook aan de rand van Ommen wonen. :P

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-17 10:26

Ik heb bij Hollandsnieuwe inderdaad ook vaak dat ik geen bereik heb.
Aangezien ik in een dorp woon en ook naar een dorp verhuis is dekking wel belangrijk wahaha.

Ook youfone komt naar voren in de vergelijker, mensen die daar ervaring mee hebben?

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 10:45

Geen ervaring met youfone.
Maar wel heel tevreden klant van Simyo. Goedkoop en goed. Zit vlak bij de grens met België en daardoor moet ik sowieso KPN netwerk hebben anders heb ik vaak Belgisch netwerk thuis.
En wat ook fijn is dat is de korting als je langere tijd klant bent. Verder het maandelijks aanpassen is erg fijn en ook de app is makkelijk om een overzicht te hebben.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 10:46

ik kom bij Simyo duurder uit als bij youfone. Is er niemand met ervaring met youfone?

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 22:23

ik heb zelf al meer dan 3 jaar Simyo en zelfs mijn zusje en ouders zijn nu over gestapt op simyo.

je kunt snel zien wat je gebruikt, je kan het makkelijk aanpassen, en mocht je ergens niet uitkomen dan zijn er genoeg manieren om geholpen te worden. mijn ouders (60+) kunnen zich ook zelf redden, ondanks dat ze niet van de computers en modern spul zijn.

mocht je vragen hebben of iets willen zien/weten mag je gerust een pb sturen !

watnou1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 22:34

Beide kinderen hebben sim only bij Youfone.
Prima bereik! Beter als mijn eigen Vodafone

Goede klantenservice, heldere prijzen, en het internet plafond werkt goed hahaha
Heb deze op 1500 mb staan voor ze..

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 22:36

Arantes schreef:
Ik heb KPN sim only waar ik heel erg tevreden over ben. Altijd overal 4G bereik. Voordeel is ook dat je internet bundel geldig is binnen de EU. Nu zit ik wel al langer bij KPN, waardoor ik veel korting kreeg bij verlengen. Volgens mij zijn ze anders wel redelijk duur.
Wanneer er meerdere mensen binnen je huishouden KPN hebben kan je ook met KPN compleet €5 korting krijgen en MB's delen, dit vind ik zelf ook erg handig.

Mijn abonnement is trouwens 5 gb (geldig binnen hele eu) + onbeperkt bellen/sms'en voor €23.

Hier ook een tevreden KPN gebruiker! Ik heb voordeel omdat mijn vriend ook KPN heeft, ben maar €13 p.m. kwijt!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 22:41

Ik heb Ben en dat is echt niet slecht, ook niet qua bereik. Wel een nadeel dat ze geen buitenlandbundel hebben.

Youfone heb ik gehad en vond ik ook op zich prima, goed bereik (KPN), ook nette aanvullende (tijdelijke) bundels. Wel een waardeloze klantenservice.

Tegelijk: ik wil niet de hoofdprijs betalen, dan moet je ook niet verwachten dat je voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten.

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 22:53

Ik heb al jaren Tele2, betaal 11euro in de maand. Heb dan 1Gb, 4g internet en 150bel/sms.
Zeer tevreden, nooit gedoe en eigenlijk overal wel bereik. Ook in het buitenland!

Kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 22:54

ik ben erg tevreden met sim only, lekker goedkoop en prima internet. Wel een plafond instellen, over je bundel gaan is echt belachelijk duur. Had de eerste maand een rekening van 50 euro...

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 22:59

Ik heb KPN, erg tevreden mee! Als je over je bundel heen gaat kan je kosteloos blijven internetten alleen is het trager en Idd, de eu bundel