Verplicht verjaardag vieren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 22:49

Ik vier het de laatste jaren ook niet meer. Meestal komen mn ouders wel even een bakje doen, maar verder niet.
Ik krijg er verder ook geen commentaar op dat ik het niet vier. Alleen van mijn dochter, die snapt echt niet dat iemand zn verjaardag niet wil vieren (ze is 6 jaar) :D

Paardcool

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-17 22:50

Afgelopen jaren was rond mijn verjaardag altijd gedoe om me heen.
Heb me 18de verjaardag wel gevierd maar niet uitgebreid.
Ik ben zelf aan het rond rennen. Mensen die niet weg willen gaan omdat zo gezellig is.
Naar verjaardagen gaan is ook helemaal niks aan vind ik :(

assy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 22:53

Ik vier het nog wel.. heb het altijd zo druk dat ik dan weer eens mijn familie en vrienden zie... en dan zijn mijn vrienden groep ook weer eens bij elkaar

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 22:53

Yacintha schreef:
Ik vier het al jaren niet meer vanwege bepaalde redenen. Hoog uit eens met familie uit eten maar verder niets. Vandaag wilde een vriendin graag langskomen, nou ja prima. Maar zit verder ook nergens meer op te wachten haha

Evengoed van harte gefeliciteerd!!!! *\o/*

jordal

Re: Verplicht verjaardag vieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 23:05

Ik heb dit jaar voor het eerst in ruim 20 jaar mijn verjaardag gevierd. Paar goede vrienden uitgenodigd en afgesproken op een parkeerplaats. Van daaruit heerlijk gewandeld en onderweg een pannenkoek gegeten. Het was een heerlijke dag en afgesproken dat we hem zo ieder jaar gaan vieren.

Yacintha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 23:14

Shenavallie schreef:
Yacintha schreef:
Ik vier het al jaren niet meer vanwege bepaalde redenen. Hoog uit eens met familie uit eten maar verder niets. Vandaag wilde een vriendin graag langskomen, nou ja prima. Maar zit verder ook nergens meer op te wachten haha

Evengoed van harte gefeliciteerd!!!! *\o/*

Dankjewel! :D

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 23:18

Ik vier het om de paar jaar een keer uitgebreid. Als ik er geen zin in heb doe ik het niet. Lekker uit eten met mijn man vind ik eigenlijk veel leuker dan dat gesloof voor een berg visite :o
Heb ook een keer een high tea gedaan met vriendinnen, was ook erg leuk. Buitenshuis dus ook lekker geen rommel.
Doe wat je zelf wil, niet wat anderen van je verwachten!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 23:19

Ik vier het niet meer, bij mijn vorige relaties moest het altijd.
bakken vol eten maken, hele familie en vriendgroep van zijn kant dan op visite en ik de hele avond maar lopen en bedienen.
Ben nu vrijgezel en vier het niet meer, heerlijk gewoon mijn eigen vrije dag :D

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 00:40

Ik vier sinds ik 12 ben mijn verjaardag niet meer. Behalve op mijn 15e toen hebben mijn ouders een surpriseparty georganiseerd.

Ik ga vaak wat eten met vriend en/of vriendinnen maar daar blijft het bij. Is ook meer omdat vriendinnen graag wat gezelligs doen op mijn verjaardag haha.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 01:42

Ik vier het niet, bijna iedereen is dan (begin augustus) op vakantie en ik vind er zowiezo al geen klap aan. :+
Wel komt m'n moeder standaard ergens rond m'n verjaardag met de honden en evt m'n stiefvader en maak ik een lekkere maaltijd voor ons of we gaan fonduen/gourmetten of bestellen wat.
Dit jaar ga ik op m'n verjaardag bij een vriendin BBQen met mss een paar vrienden/kennissen erbij, lekker ongedwongen. :)

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 02:09

TS 21 is een prima leeftijd om nee te leren zeggen. Soms moet je dingen doen om een ander te plezieren. Deze hoort daar niet bij *\o/*

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:01

Hier vieren we het ook niet echt.
Gewoon een stukje taart met mama, oma en vriendje.
En met vriend zelf gaan we meestal wel iets leuks doen.

Hoef heel die bezoekjes en verplichte gezelligheid niet meer.
Familie mag zeker langs komen maar ga er zeker niet achter vissen :')

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:06

Ik ging op mijn verjaardag altijd vrolijk mijn paard scheren :') Ben eind oktober jarig, en dus scheertijd }> Ben er niet, voor niemand en een verjaardag vieren doe ik wel in de stal met mijn paard. Dus nee voor mij is er geen verplichting om een verjaardag te vieren :+

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 19:57

Ik vier mijn verjaardag nooit. Kom wel op andere verjaardagen, maar geef er echt helemaal niets om. Wie dat ooit heeft bedacht dat je een jaar ouder worden moet vieren, wat een onzin eigenlijk :') , waar ik al jaren niet aan mee doe. Op mijn verjaardag nodig ik niemand uit en alleen mijn vriend geeft een cadeautje, maar dat hoeft hij van mij ook niet te doen hoor :') . Ik zit er ook niet op te wachten gezellig allemaal in een kring te zitten met een stuk gebak en koffie en de hele middag gezellig doen. Misschien ben ik gewoon niet sociaal :')

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 20:08

Ik ben 23 september jarig mijn dochter 13 oktober en mijn man 29 oktober. Degene die mij of mijn man iets willen geven doen dat maar op de verjaardag van onze dochter.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 21:38

Verplicht? Wie verplicht jou daartoe dan?

Ik heb mijn verjaardag al jaren niet gevierd, ik heb er helemaal niks mee :=